Guest Nemtøs Skrevet 23. Marts, 2020 (edited) Haha Sku god humor Det trængte jeg til Redigeret 23. Marts, 2020 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Marts, 2020 MickeyM skrev, for 10 minutter siden: Hvem der? Lone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1154 Skrevet 23. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 4 minutter siden: Lonely Nice! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Marts, 2020 MickeyM skrev, for 2 minutter siden: Nice! Jeg får ellers ofte at vide at jeg fortæller "far vitser" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1154 Skrevet 23. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Jeg får ellers ofte at vide at jeg fortæller "far vitser" Far vitser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Marts, 2020 (edited) MickeyM skrev, for 4 minutter siden: Far vitser? Vitser som er platte og ikke giver den mindste mening - prøv at google https://www.vitser-jokes.dk/far-jokes/ Pas på trappen... lol Redigeret 23. Marts, 2020 af Nemtøs Link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 23. Marts, 2020 Dadjokes, i'm the master at that... Til min datters store fornøjelse - NOT! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1154 Skrevet 23. Marts, 2020 Ah, som i: lidt lummert/plat, nede på jorden, sådan lidt tøhø-vitser. Jeg elsker dem! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1154 Skrevet 23. Marts, 2020 AalborgLook skrev, for 1 minut siden: Dadjokes, i'm the master at that... Hit me! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Marts, 2020 MickeyM skrev, for 3 minutter siden: Ah, som i: lidt lummert/plat, nede på jorden, sådan lidt tøhø-vitser. Jeg elsker dem! Også her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4576 Skrevet 24. Marts, 2020 Banke banke på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. Marts, 2020 Finn selv ud af det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg