aaisha 1601 Skrevet 11. Maj, 2020 Listige Svend skrev, Lige nu: Nutella, hvem ? Nutella jeg til tre, så åbner jeg døren og kommer ind 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 11. Maj, 2020 (edited) aaisha skrev, for 3 minutter siden: Nutella jeg til tre, så åbner jeg døren og kommer ind Kom dig indenfor, lækre ...- du skal da ikke stå der med stiv Nutella *klasker på lår* Redigeret 11. Maj, 2020 af Listige Svend Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 11. Maj, 2020 (edited) Redigeret 11. Maj, 2020 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 12. Maj, 2020 NU STOPPER I SGU'!!! Det er ikke til at falde i søvn med al den banken. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4580 Skrevet 12. Maj, 2020 Knock knock Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 12. Maj, 2020 Hvemerdetderbankerpå! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9654 Skrevet 12. Maj, 2020 Ayhedma...hvad for en fisk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4580 Skrevet 12. Maj, 2020 Ayhedma Vaakinjaap & Ayewilbee Fayed (det lykkedes faktisk på et tidspunkt nogen at få læst disse “navne“ op i en efterlysning i Gatwick Airport ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 13. Maj, 2020 Hört i skogen strax utanför mitt hus. Mitt i den sommarljusa natten: "Knock Knock Knock .. .. .. .. .. KNOCK KNOCK!! ... ... KNOCK KNOCK!!!!" Från väninnan i gästrummet, mellan hårt sammanbitna tänder: "Lille! Skjut hackspetten så vankas det ett blow-job!" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg