Hop til indhold
zukker

Michael Jacksons bodyguard afslører: Derfor gik han altid med mundbind

Recommended Posts

Guest Emmalie

Så vidt jeg husker var det altså noget med en lungesygdom(Og en maltrakteret næse), men historierne ændrer sig altid efter behov :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 41 minutter siden:

Åhhh hold nu kæft. manden var syg i roen,

It don't matter if your black or white blob.png.892618f6464b75114c22e9997b7ecc5c.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmalie skrev, for 2 timer siden:

Så vidt jeg husker var det altså noget med en lungesygdom(Og en maltrakteret næse), men historierne ændrer sig altid efter behov :D

Han led af en hud sygdom vitiligo som gjorde ham hvid, og han var åbenbart den eneste i hele verden der led af den sygdom  

blob.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie
zukker skrev, Lige nu:

Han led af en hud sygdom vitiligo som gjorde ham hvid, og han var åbenbart den eneste i hele verden der led af den sygdom  

blob.png

Jeg har haft to folkeskole lærere der led af sygdommen - så det er vidst ikke helt korrekt :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
zukker skrev, Lige nu:

blob.png

Faktisk er der mange der lider af den.

Men det kommer som plantager ( jeg ved ikke hvordan det staves) 

Mennesker med alle hudfarver kan få det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 49 minutter siden:

Åhhh hold nu kæft. manden var syg i roen,

Lige hårdt nok udtryk.

Staklen er et tydeligt eksempel på hvordan man (faderen) har gjort et barn fortræd.

Ingen kan tage hans musikalske evner fra ham og hans minde, og nej jeg er ikke MJ fan, der er faktisk ikke mange af hans sange jeg er begejstret for.

Men talent det havde han, hvis blot han havde været i hænderne på nogele empatiske personer i stedet for den syge stodder hans far. 

Redigeret af Gh0st

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmalie skrev, for 18 minutter siden:

Jeg har haft to folkeskole lærere der led af sygdommen - så det er vidst ikke helt korrekt :) 

Spørgsmålet er om han led af den sygdom, det var vist noget med at han var flov over at være sort ? hvis han led af sden sygdom må han være et grelt tilfælde. Kunne han også være biologisk far til Paris jackson ? eller er det Mark Lester ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie
zukker skrev, for 3 timer siden:

Spørgsmålet er om han led af den sygdom, det var vist noget med at han var flov over at være sort ? hvis han led af sden sygdom må han være et grelt tilfælde. Kunne han også være biologisk far til Paris jackson ? eller er det Mark Lester ?

Det ville jeg da gå ud fra? https://images.app.goo.gl/SkQkFKZq1b2yP5pD7

Han har nok forsøgt at dække det til, eller udligne forskellen da plamager ved den sygdomme er områder uden nogen pigment - altså helt bleg. Hvorvidt han er far til hans børn det aner jeg virkelig ikke :D men der er sikkert mange teorier, tjek det ud ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
zukker skrev, for 4 timer siden:

blob.png

Hvis du kalder det at lide af en hudsygdom, at bruge blegemiddel for at blive hvid, jamen så er det da nok en hudsygdom. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
zukker skrev, for 4 timer siden:

Han brugte blegemiddel for at blive hvid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...