zukker 74 Skrevet 25. Marts, 2020 Michael Jacksons bodyguard afslører derfor gik Michael jackson altid med mundbind. Michael Jackson forudså at en en pandemi ville ramme verden derfor gik han altid med mundbind https://www.bt.dk/kendte/michael-jacksons-bodyguard-afslorer-derfor-gik-han-altid-med-mundbind 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 25. Marts, 2020 Så vidt jeg husker var det altså noget med en lungesygdom(Og en maltrakteret næse), men historierne ændrer sig altid efter behov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 25. Marts, 2020 Åhhh hold nu kæft. manden var syg i roen, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zukker 74 Skrevet 25. Marts, 2020 Misjo1 skrev, for 41 minutter siden: Åhhh hold nu kæft. manden var syg i roen, It don't matter if your black or white 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zukker 74 Skrevet 25. Marts, 2020 Emmalie skrev, for 2 timer siden: Så vidt jeg husker var det altså noget med en lungesygdom(Og en maltrakteret næse), men historierne ændrer sig altid efter behov Han led af en hud sygdom vitiligo som gjorde ham hvid, og han var åbenbart den eneste i hele verden der led af den sygdom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 25. Marts, 2020 zukker skrev, Lige nu: Han led af en hud sygdom vitiligo som gjorde ham hvid, og han var åbenbart den eneste i hele verden der led af den sygdom Jeg har haft to folkeskole lærere der led af sygdommen - så det er vidst ikke helt korrekt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 25. Marts, 2020 zukker skrev, Lige nu: Han led af en hud sygdom vitiligo som gjorde ham hvid, og han var åbenbart den eneste i hele verden der led af den sygdom Faktisk er der mange der lider af den. Men det kommer som plantager ( jeg ved ikke hvordan det staves) Mennesker med alle hudfarver kan få det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 25. Marts, 2020 (edited) Misjo1 skrev, for 49 minutter siden: Åhhh hold nu kæft. manden var syg i roen, Lige hårdt nok udtryk. Staklen er et tydeligt eksempel på hvordan man (faderen) har gjort et barn fortræd. Ingen kan tage hans musikalske evner fra ham og hans minde, og nej jeg er ikke MJ fan, der er faktisk ikke mange af hans sange jeg er begejstret for. Men talent det havde han, hvis blot han havde været i hænderne på nogele empatiske personer i stedet for den syge stodder hans far. Redigeret 25. Marts, 2020 af Gh0st Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zukker 74 Skrevet 25. Marts, 2020 Emmalie skrev, for 18 minutter siden: Jeg har haft to folkeskole lærere der led af sygdommen - så det er vidst ikke helt korrekt Spørgsmålet er om han led af den sygdom, det var vist noget med at han var flov over at være sort ? hvis han led af sden sygdom må han være et grelt tilfælde. Kunne han også være biologisk far til Paris jackson ? eller er det Mark Lester ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 25. Marts, 2020 zukker skrev, for 3 timer siden: Spørgsmålet er om han led af den sygdom, det var vist noget med at han var flov over at være sort ? hvis han led af sden sygdom må han være et grelt tilfælde. Kunne han også være biologisk far til Paris jackson ? eller er det Mark Lester ? Det ville jeg da gå ud fra? https://images.app.goo.gl/SkQkFKZq1b2yP5pD7 Han har nok forsøgt at dække det til, eller udligne forskellen da plamager ved den sygdomme er områder uden nogen pigment - altså helt bleg. Hvorvidt han er far til hans børn det aner jeg virkelig ikke men der er sikkert mange teorier, tjek det ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 25. Marts, 2020 zukker skrev, for 4 timer siden: Han led af en hud sygdom vitiligo som gjorde ham hvid, og han var åbenbart den eneste i hele verden der led af den sygdom Hvis du kalder det at lide af en hudsygdom, at bruge blegemiddel for at blive hvid, jamen så er det da nok en hudsygdom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 25. Marts, 2020 zukker skrev, for 4 timer siden: Spørgsmålet er om han led af den sygdom, det var vist noget med at han var flov over at være sort ? hvis han led af sden sygdom må han være et grelt tilfælde. Kunne han også være biologisk far til Paris jackson ? eller er det Mark Lester ? Han brugte blegemiddel for at blive hvid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg