Hop til indhold
Junior

Cumshot - At komme i ansigt

Recommended Posts

God aften og god påske kære Eroguide brugere.

Jeg er helt vild med at få lov til at komme ud over ansigtet på pigen, der er bare ingen der tilbyder denne service udover pigerne hos MansionGirls. Nogen der ved om der er andre steder man kan få lov til at levere "moneyshottet"

Mvh Junior.

Del dette indlæg


Link til indlæg

God aften og god påske kære Eroguide brugere.

Jeg er helt vild med at få lov til at komme ud over ansigtet på pigen, der er bare ingen der tilbyder denne service udover pigerne hos MansionGirls. Nogen der ved om der er andre steder man kan få lov til at levere "moneyshottet"

Mvh Junior.

Jeg har netop besøgt FKK Atmos i Hamburg, hvor det ihvertfald er på menuen til € 20,- som "Aufnahme", oversat til engelsk som cumshot, men jeg spurgte ikke nærmere ind til det - og det er nok heller ikke alle pigerne der, som tilbyder alle ydelser, men jeg fik ihvertfald lov til at sprøjte på en af pigerne mod at betale € 20 ekstra. På FFK klubben behøver du først betale for ydelserne efter akten, så man ikke skal distraheres af hele tiden at skulle finde flere penge frem - og man bliver heller ikke presset til at betale mere end man først havde tænkt sig.

Ellers har jeg netop været forbi Hafermarkt 2.2 i Flensburg, hvor en thaipige, som jeg traf i porten på vej ud, sagde hun hed Gin og fik mig lokket med op, selvom pigen på billedet på "fairgirls.de", så noget anderledes ud og profilen er væk nu - hun havde ihvertfald ikke vansirede plastpatter og en stor røv på billedet - og så var hun også nok også 20 år yngre og mindst 20 kg lettere. Nå, hun forlangte først € 80,-, men gik uden videre med til € 50,-. Først suttede hun uden kondom med mig siddende ovenpå og så ville hun faktisk have mig til at hoppe på sig uden kondom "jetzt ficken?", selvom hun havde fundet et par stykker frem - men der sætter jeg ihvertfald en grænse.

Så red hun mig lidt med kondom, men hun havde nok bemærket at jeg ikke længere var helt tændt og tilbød mig så at sidde ovenpå hendes grimme patter igen og kneppe hende i munden uden kondom. Jeg havde egentlig ikke regnet med at få lov til at fyre den af i munden på hende, men hun kørte bare på som en hurtigsugende malkemaskine og bad mig om at komme - ja, så siger man da heller ikke nej og overlod det til hende, med det resultat at, idet jeg kommer får hun det ud over det hele og i det ene øje. Jeg var nok ude igen inden et kvarter, men det udviklede sig bedre end jeg egentlig havde forventet.

Sidst jeg fyrede den af i munden på en luder, var tøzen nok ca. 70 (men virkelig sød og dejlig) og påstod at det havde hun aldrig prøvet før - det var også et uheld, men hun kørte sådan løs at jeg troede det var OK - nogen kan jo ikke leve uden det daglige vitamintilskud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...