Midtvestagurken 831 Skrevet 26. Marts, 2020 (edited) Den her afholdenhed i en Coronatid gør noget ved en. Kender i det? Jeg havde sex i nat med Lea Rose fra Bording. Hun er en megalækker kvinde. Jeg var simpelthen nødt til at se hende igen, og hvor havde jeg dog savnet hende. Hendes glade humør, supersexede krop, store bryster og lange ben. Og for første gang nogensinde gjorde vi det uden kondom, så det endte med at jeg kom dybt oppe i hende. Da jeg vågnede prøvede jeg at fastholde fornemmelsen af hende, men drømmen gled langsomt væk... Redigeret 26. Marts, 2020 af Midtvestagurken 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 26. Marts, 2020 Midtvestagurken skrev, for 24 minutter siden: Den her afholdenhed i en Coronatid gør noget ved en. Kender i det? Jeg havde sex i nat med Lea Rose fra Bording. Hun er en megalækker kvinde. Jeg var simpelthen nødt til at se hende igen, og hvor havde jeg dog savnet hende. Hendes glade humør, supersexede krop, store bryster og lange ben. Og for første gang nogensinde gjorde vi det uden kondom, så det endte med at jeg kom dybt oppe i hende. Da jeg vågnede prøvede jeg at fastholde fornemmelsen af hende, men drømmen gled langsomt væk... Du må have drømt, at du tapetserede, siden du vågnede med kosten i hånden og klister på maven. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg