Guest Indiske Devina Skrevet 27. Marts, 2020 Sådan som jeg forstår det. Hvis vi åbner op for kunder kan vi få en bøde på 1500? Ja? Går udfra at det er for pr kunde og pr åbningsdag.? Men hvad gør vi så hvis kunder bare tropper op uanmeldt foran vores dør og ringer og banker på. Fordi DE håber på noget? Får mændene også en bøde for at opsøge sex? Jeg så at to har gjort det. Jeg husker ikke hvad de hedder men genkender deres ansigter og jeg lukkede selvfølig ikke op.! Det er da heller ikke iorden:-/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 174 Skrevet 27. Marts, 2020 det er på ingen måde i orden bare at møde op og tro at det er i orden tydelig vis nogle der ikke forstår alvoren eller er ligeglade. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
surfingsam 123 Skrevet 27. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 2 timer siden: Sådan som jeg forstår det. Hvis vi åbner op for kunder kan vi få en bøde på 1500? Ja? Går udfra at det er for pr kunde og pr åbningsdag.? Men hvad gør vi så hvis kunder bare tropper op uanmeldt foran vores dør og ringer og banker på. Fordi DE håber på noget? Får mændene også en bøde for at opsøge sex? Jeg så at to har gjort det. Jeg husker ikke hvad de hedder men genkender deres ansigter og jeg lukkede selvfølig ikke op.! Det er da heller ikke iorden:-/ Tror bøden er på 5000 kr. Det er i hvert fald hvad andre virksomheder får. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 27. Marts, 2020 surfingsam skrev, for 27 minutter siden: Tror bøden er på 5000 kr. Det er i hvert fald hvad andre virksomheder får. Men så får de vel også kompensation for manglende indtægter/dækket de fast omkostninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smørhulsbarnet 909 Skrevet 27. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 4 timer siden: Sådan som jeg forstår det. Hvis vi åbner op for kunder kan vi få en bøde på 1500? Ja? Går udfra at det er for pr kunde og pr åbningsdag.? Men hvad gør vi så hvis kunder bare tropper op uanmeldt foran vores dør og ringer og banker på. Fordi DE håber på noget? Får mændene også en bøde for at opsøge sex? Jeg så at to har gjort det. Jeg husker ikke hvad de hedder men genkender deres ansigter og jeg lukkede selvfølig ikke op.! Det er da heller ikke iorden:-/ Det hele står og falder vel med om du opererer fra en butik/klinik eller fra et privat hjem , lejlighed / hus. For er det en bolig kræver det en dommerkendelse at kunne komme ind. Skulle de anskaffe en sådan, skal de så kunne bevise at du driver virksomhed. Men hvordan det? Hvis du F.eks har fjernet dine annoncer?! Det er jo ikke forbudt for dig at have privat besøg af en kæreste/ elsker. Nej derimod f.eks thai klinikker hvor der står “open” i vinduet , der kan de bare gå ind og dele bøder ud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2414 Skrevet 27. Marts, 2020 De normale retsregler er ikke sat ud af spil. Der skal stadigvæk være en hensigt fra din side for at du kan bliver straffet. Det er kun en kunde, hvis du ingår en aftale og så har vi miseren. Hvis du afviser at have et kundeforhold med personen, så kan jeg ikke se at du kan blive straffet for en virksomhed der ikke har fundet sted. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 6 timer siden: Sådan som jeg forstår det. Hvis vi åbner op for kunder kan vi få en bøde på 1500? Ja? Går udfra at det er for pr kunde og pr åbningsdag.? Men hvad gør vi så hvis kunder bare tropper op uanmeldt foran vores dør og ringer og banker på. Fordi DE håber på noget? Får mændene også en bøde for at opsøge sex? Jeg så at to har gjort det. Jeg husker ikke hvad de hedder men genkender deres ansigter og jeg lukkede selvfølig ikke op.! Det er da heller ikke iorden:-/ Når du har genkendt de 2 mænd, vil de så ikke længere være velkommen hos dig? Du skrev i en anden tråd overvejelse om at tage imod en enkelt mand og derefter karantæne - er den idé droppet. Som jeg har forstået lovgivningen kan du få en bøde, men mænd der opsøger gb i corona-tiden kan ikke få bøder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 27. Marts, 2020 Hvis du tror at politiet i Skive er så meget på dupperne med private GP´ere har åben eller ej, så tro om igen. De kommer ikke, hvis du havde åben. Om du så smed flyer ud fra en flyvemaskine, så kom de ikke. Det med at kunderne kommer uanmeldt på din bopæl, det er jo ikke første gang det sker. Måske du skulle skrive i din annonce at fremover, tager jeg kun imod gæster der har en aftale, da det er privat/diskret. I mine øjne ser jeg kun de fyre som tillader sig og troppe op på den måde, at de ser dit hjem som et bordel. Det er ikke fedt Nu hvor du er CVR reg, så vil jeg da anbefaler at du finder en revisor som kan hjælpe dig med regnskabet og en masse oplysninger. Og i denne tid er det utrolig vigtigt og høre en revisor om hvordan man skal forholde sig i denne Coranatid. For du skal jo ikke bonges for skat og moms Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 27. Marts, 2020 2cool skrev, 1 time siden: For du skal jo ikke bonges for skat og moms Jo, det bliver bare udsat, raten for april og maj skal betales i de to måneder der normalt er betalingsfri. Også momsen bliver udskudt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 27. Marts, 2020 Smørhulsbarnet skrev, for 3 timer siden: Det hele står og falder vel med om du opererer fra en butik/klinik eller fra et privat hjem Forkert. Du forudsætter i øvrigt at politiet har behov for at trænge ind på arbejdsstedet for at løfte bevisbyrden, hvilket slet ikke er givet. I øvrigt er det sådan, at hvis man bruger sit hjem som adresse for ens virksomhed, så gælder andre regler helt generelt, da der så er tale om virksomhedslokaler, som også fx Skat har uhindret adgang til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 27. Marts, 2020 Liv skrev, for 11 minutter siden: Jo, det bliver bare udsat, raten for april og maj skal betales i de to måneder der normalt er betalingsfri. Også momsen bliver udskudt. Fuck i skuret. Godt jeg ikke driver den form for erhverv, uden at have en pose penge på kistebunden som kan holde vandet ude af skuden. Man skal jo nærmest ligge på langs 24/7 for at indhente det tabte og samtidig have til dagen derpå, husleje, forsikringer, sjov og fornøjelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 27. Marts, 2020 2cool skrev, for 3 minutter siden: Fuck i skuret. Godt jeg ikke driver den form for erhverv, uden at have en pose penge på kistebunden som kan holde vandet ude af skuden. Man skal jo nærmest ligge på langs 24/7 for at indhente det tabte og samtidig have til dagen derpå, husleje, forsikringer, sjov og fornøjelser. Du ved da ikke hvad vi har eller ikke har på kistebunden? De regler gælder for alle små erhvervsdrivende med cvr.nr. Alt efter omsætning og tab kan vi gøre brug af de to andre hjælpepakker også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 27. Marts, 2020 Liv skrev, for 23 minutter siden: Jo, det bliver bare udsat, raten for april og maj skal betales i de to måneder der normalt er betalingsfri. Også momsen bliver udskudt. Det eneste opmuntrende er, at der ikke bliver meget moms, der skal betales... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 27. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Når du har genkendt de 2 mænd, vil de så ikke længere være velkommen hos dig? Du skrev i en anden tråd overvejelse om at tage imod en enkelt mand og derefter karantæne - er den idé droppet. Som jeg har forstået lovgivningen kan du få en bøde, men mænd der opsøger gb i corona-tiden kan ikke få bøder. Nej de er ikke velkommen længere. At folk bare tropper op uden at man har lavet en aftale er bare ikke okay på nogen måder. Ja efter alle de svar der kom, tror jeg det er bedst at droppe den ide... desværre Okay det er bare ikke fair! Lige skal være lige altså Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 6 minutter siden: Nej de er ikke velkommen længere. At folk bare tropper op uden at man har lavet en aftale er bare ikke okay på nogen måder. Ja efter alle de svar der kom, tror jeg det er bedst at droppe den ide... desværre Okay det er bare ikke fair! Lige skal være lige altså Måske har de tænkt de blot ville hjælpe dig af med alt din liderlighed og blive spist rådt af dig Nej det er ikke ok at møde op ved en privat bolig uden aftale. Håber ikke du støder ind i flere af samme slags Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 27. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 4 minutter siden: Måske har de tænkt de blot ville hjælpe dig af med alt din liderlighed og blive spist rådt af dig Nej det er ikke ok at møde op ved en privat bolig uden aftale. Håber ikke du støder ind i flere af samme slags Haha der har de virkelig fejliglet. Jeg overvejede om jeg skulle smide noget efter dem. Eller kast mig mod ruden. Men begge ting er hvis dårlige ider. Hvis de havde ventet og sendt en sms om at mødes og alt det her lige var blevet færdig... uuuh de ville ha fået en oplevelse de aldrig glemmer igen. Men nu må de lege med deres bedste ven i stedet ( medmindre de besøger et andet sted selvfølig) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 2 minutter siden: Haha der har de virkelig fejliglet. Jeg overvejede om jeg skulle smide noget efter dem. Eller kast mig mod ruden. Men begge ting er hvis dårlige ider. Hvis de havde ventet og sendt en sms om at mødes og alt det her lige var blevet færdig... uuuh de ville ha fået en oplevelse de aldrig glemmer igen. Men nu må de lege med deres bedste ven i stedet ( medmindre de besøger et andet sted selvfølig) Dig nøgen presset op af ruden med en dildo i dit skød - søde dig nu tiltrækker du mænd til at stille sig op foran din bolig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 27. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 10 minutter siden: Dig nøgen presset op af ruden med en dildo i dit skød - søde dig nu tiltrækker du mænd til at stille sig op foran din bolig Haha jaaa det er derfor jeg tænkte naaarj det er nok en dårlig ide haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 27. Marts, 2020 Harran skrev, for 4 timer siden: De normale retsregler er ikke sat ud af spil. Der skal stadigvæk være en hensigt fra din side for at du kan bliver straffet. Det er kun en kunde, hvis du ingår en aftale og så har vi miseren. Hvis du afviser at have et kundeforhold med personen, så kan jeg ikke se at du kan blive straffet for en virksomhed der ikke har fundet sted. Men hvad nu hvis der er nogen der bliver sur over at jeg ikke tager imod dem også melder mig til politiet? Skønt der står i mine annoncer jeg kun laver online ting og telefon ting? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 27. Marts, 2020 (edited) 2cool skrev, for 2 timer siden: Hvis du tror at politiet i Skive er så meget på dupperne med private GP´ere har åben eller ej, så tro om igen. De kommer ikke, hvis du havde åben. Om du så smed flyer ud fra en flyvemaskine, så kom de ikke. Det med at kunderne kommer uanmeldt på din bopæl, det er jo ikke første gang det sker. Måske du skulle skrive i din annonce at fremover, tager jeg kun imod gæster der har en aftale, da det er privat/diskret. I mine øjne ser jeg kun de fyre som tillader sig og troppe op på den måde, at de ser dit hjem som et bordel. Det er ikke fedt Nu hvor du er CVR reg, så vil jeg da anbefaler at du finder en revisor som kan hjælpe dig med regnskabet og en masse oplysninger. Og i denne tid er det utrolig vigtigt og høre en revisor om hvordan man skal forholde sig i denne Coranatid. For du skal jo ikke bonges for skat og moms Dengang min annonce var sådan at jeg tog kunder ind stod der også med store bogstaver. At man IKKe bare måtte dukke op uden en aftale først, da jeg også har et privatliv og det skal respekteres. Plus jeg sagde det altid til nye kunder når jeg mødte dem at det måtte de ikke:-) Jeg ville helt vild gerne have en revisor og har også ringet rundt men når de høre hvad de skal hjælpe mig med, bliver det akavet og de siger " INGEN INTERRESSE" og knalder røret på! Jeg når kun at sige jeg tilbyder massage Redigeret 27. Marts, 2020 af Indiske Devina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 27. Marts, 2020 Liv skrev, for 1 time siden: Du ved da ikke hvad vi har eller ikke har på kistebunden? De regler gælder for alle små erhvervsdrivende med cvr.nr. Alt efter omsætning og tab kan vi gøre brug af de to andre hjælpepakker også. Dig Liv, du har sikkert en formue på størrelse med Onkel Joakim, men for den pige der lige er startet op med et CVR, der er ikke meget og komme efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Besnes mand 81 Skrevet 27. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 49 minutter siden: Jeg ville helt vild gerne have en revisor og har også ringet rundt men når de høre hvad de skal hjælpe mig med, bliver det akavet og de siger " INGEN INTERRESSE" og knalder røret på! Jeg når kun at sige jeg tilbyder massage Er der ikke en af jer andre skønne gp’ere der kunne dele jeres revisor med dem dem mangler? ville være et smukt træk, sikker på alle os mænd vil sætte pris på i alle sammen kan træffes efter krisen uden at i er totalt udmarvede og stadig har lidt former. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Marts, 2020 Besnes mand skrev, for 12 minutter siden: Er der ikke en af jer andre skønne gp’ere der kunne dele jeres revisor med dem dem mangler? ville være et smukt træk, sikker på alle os mænd vil sætte pris på i alle sammen kan træffes efter krisen uden at i er totalt udmarvede og stadig har lidt former. @Liv kan du hjælpe her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 27. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 11 timer siden: Sådan som jeg forstår det. Hvis vi åbner op for kunder kan vi få en bøde på 1500? Ja? Går udfra at det er for pr kunde og pr åbningsdag.? Men hvad gør vi så hvis kunder bare tropper op uanmeldt foran vores dør og ringer og banker på. Fordi DE håber på noget? Får mændene også en bøde for at opsøge sex? Jeg så at to har gjort det. Jeg husker ikke hvad de hedder men genkender deres ansigter og jeg lukkede selvfølig ikke op.! Det er da heller ikke iorden:-/ Hvordan kan de bare troppe op? Driver du almindelig klinik? Det er da ualmindeligt uforskammet hvis en gæst tropper op på din “privat” adresse Bøden er på 5000 - til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 27. Marts, 2020 2cool skrev, for 1 time siden: Dig Liv, du har sikkert en formue på størrelse med Onkel Joakim, men for den pige der lige er startet op med et CVR, der er ikke meget og komme efter. Haha, nej det har jeg faktisk ikke, jeg har valgt en livsstil, hvor jeg arbejder mindre og har mere frihed. Måske misforstod jeg dit indlæg, jeg læste det som at du mente alle burde have en kæmpe opsparing til dårlige tider. Min pointe var, at ingen kunne forudse en krise som denne og at alle kan få behov for hjælp En alm lønmodtager løber også tør til den første og er på spanden, hvis der ikke går løn ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg