lazyboy 5 Skrevet 30. Marts, 2020 Hey Alle Nogen som kender "Classy Naughty Baby Girl" fra snapchat ? pft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert666 103 Skrevet 31. Marts, 2020 Hvad er hendes brugernavn “ Classy Naughty Baby Girl “kan jeg ikke finde på snappen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 31. Marts, 2020 Hun er fræk nok men kræver lidt voldsom betaling. Hvis man kunne bolle hende var det en anden sag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lazyboy 5 Skrevet 31. Marts, 2020 little Naughty Baby Girl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert666 103 Skrevet 1. April, 2020 lazyboy skrev, for 14 timer siden: little Naughty Baby Girl Der kommer stadig ikke nogen frem når man søger det navn ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århusman 113 Skrevet 1. April, 2020 Frækkert666 skrev, for 2 timer siden: Der kommer stadig ikke nogen frem når man søger det navn ! Det gør der nu hos mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert666 103 Skrevet 1. April, 2020 Århusman skrev, for 7 timer siden: Det gør der nu hos mig. Har prøvet at kopierre navnet og sætte det ind under søgefeltet . Intet sker ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århusman 113 Skrevet 1. April, 2020 Frækkert666 skrev, for 6 timer siden: Har prøvet at kopierre navnet og sætte det ind under søgefeltet . Intet sker ! Sjovt. Little Naughty Baby Girl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lazyboy 5 Skrevet 5. April, 2020 hey nogle som har haft kontakt ? prøvet hende ? pft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert666 103 Skrevet 5. April, 2020 Århusman skrev, den 1.4.2020 at 22:57: Sjovt. Little Naughty Baby Girl. Er teksten samlet eller skilt ad. Kan stadig ikke finde den ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århusman 113 Skrevet 5. April, 2020 Frækkert666 skrev, for 3 timer siden: Er teksten samlet eller skilt ad. Kan stadig ikke finde den ? Skildt ad. Little Naughty Baby Girl Det må være én som i forvejen har blokeret dig ellers kan jeg ikke forstå, hvorfor hun ikke dukker op i din søgning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert666 103 Skrevet 5. April, 2020 Århusman skrev, for 3 timer siden: Skildt ad. Little Naughty Baby Girl Det må være én som i forvejen har blokeret dig ellers kan jeg ikke forstå, hvorfor hun ikke dukker op i din søgning. Det må det være så. Af hvilken grund ved jeg så ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnCoffey 51 Skrevet 5. April, 2020 Jeg finder heller ikke noget ved at søge på navnet. På snapchat har man både et Username, og et Display Name. Gætter på "Little Naughty Baby Girl" er hendes Display Name (eller rettere det er det - for det overholder ikke kravene til Username). Man kan vist kun søge på Username, samt Display Name på dem man i forvejen har forbindelse med - det er derfor dem der allerede har forbindelsen svarer at de fint kan finde hende. Vi andre skal bruge "Username" hvis vi skal finde hende 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århusman 113 Skrevet 20. April, 2020 Spild ikke tiden der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg