Hop til indhold
wantesex

købe afrikansk,russisk,bugarisk,ungarisk kvinde fri

Recommended Posts

nogle som ved hvordan man køber en kvinde fri

fra gaden på vesterbro

har udset en smuk kvinde

Hej.

Jeg synes det er et interessant spørgsmål.

Er det en drøm om at få den evigt taknemmelige sexede kæreste?

Er det et ønske om at gøre noget godt?

Er hun for god til at gå på gaden?

Kan eller vil du fortælle, hvad du vil opnå ved at købe en gadepige fri?

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvorfor tror du ,de er tvunget til at være der,,,,har du talt med pigen,,det er jo ik alt medierne skriver der holder vand,,,og for det andet tror jeg det er en meget dårlig ide du der har fået.... vil mene der er 110 % chance for du bliver snydt,,,, og hvad vil du med den pige,, sende hende hjem som fri,, ell beholde hende selv ,,,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Jeg synes det er et interessant spørgsmål.

Er det en drøm om at få den evigt taknemmelige sexede kæreste?

Er det et ønske om at gøre noget godt?

Er hun for god til at gå på gaden?

Kan eller vil du fortælle, hvad du vil opnå ved at købe en gadepige fri?

ALLE er for gode til at gå på gaden, ser det som en sørgelig og kummerligt tilværelse.... Ikke at jeg ser ned på pigerne men sidste chance på gaden, men håber da inderligt at jeg tager fejl.

Mht at købe en fri, så skal det da helt klart være for at sende hende hjem som fri, selvom hun nok bare ender et andet sted.

Men køber man en fri for at have "magten" og have "slaven" derhjemme , er LAVT!

Måske lidt opkast fra morgenen af, men fy for H......... hvor jeg dog hader moderne slaveri, siger jeg selvom jeg holder meget af thaimassage ... Hvor de nok heller ikke er her frivilligt ...

Vh og godt påskeæg

Th

Del dette indlæg


Link til indlæg

moral er godt, dobbel moral er dobbelt så god. Glem det, du bliver helt sikkert snydt så vandet driver.

De mænd /kvinder der har dem i deres stald er kyniske og kun ude efter penge,penge og flere penge de har ingen moral.

God påske til alle , jeg rejser til Alanya i dag kl. 15.00 håber jeg kan finde nogle købepiger der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er der egentlig nogen, der har tænkt på at "købe fri" som købe fri for et par timer? Sådan læste jeg det første gang. "Købe fri" som flertallet her læser det er vist et håbløst projekt, hvad så med nr. 2, 3, 4 og 5 mill.? Wante, hvad mener du egentlig med spørgsmålet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...