Trucker 67 Skrevet 3. April, 2020 Smukt nummer..smukt! Også lidt til smilebåndet, men skønt er det da! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 3. April, 2020 Åh ja det nummer husker jeg tydeligt. Ekstremt populært og solgte mange singler. Og det på trods af ingen kunne lide det. I hvert fald ville ingen indrømme det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 3. April, 2020 (edited) Her er en lidt kønnere italiensk musik"stjerne". Redigeret 3. April, 2020 af Bear Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zukker 74 Skrevet 3. April, 2020 Bear skrev, 1 time siden: Her er en lidt kønnere italiensk musik"stjerne". Ja hende husker jeg tydelig en af 80'ernes hotte babs, hvad med denne her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 3. April, 2020 zukker skrev, for 28 minutter siden: Ja hende husker jeg tydelig en af 80'ernes hotte babs, hvad med denne her En klassiker, jeg kan faktisk ikke en gang huske vindersangen fra det år. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zukker 74 Skrevet 3. April, 2020 Bear skrev, for 3 minutter siden: En klassiker, jeg kan faktisk ikke en gang huske vindersangen fra det år. Det var en lille melodi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 3. April, 2020 (edited) zukker skrev, for 39 minutter siden: Det var en lille melodi Jeg var seriøst forelsket i hende A. C. Herdorf Redigeret 3. April, 2020 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zukker 74 Skrevet 3. April, 2020 Ja enig. Tekst og musik af Helge engelbrecth, En meget ung Helge tilbage i 1987 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zukker 74 Skrevet 3. April, 2020 Det her er fra dengang hvor der ikke fandtes auto tune som jo er snyd, det var fra dengang hvor der var levende orkester og hvor kuntneren virkelig kune synge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 3. April, 2020 zukker skrev, for 25 minutter siden: Ja enig. Tekst og musik af Helge engelbrecth, En meget ung Helge tilbage i 1987 Ja Helge er jo en sand legende også indenfor Melodifestivallen,,,I nyere tid er jeg ret vild med neighbours og især disse 2 sange,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 3. April, 2020 Nu er vi er melodigrnadprix mode ( og lidt foranlediget af en reklame på TV i øjeblikket) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 3. April, 2020 jp skrev, for 4 timer siden: Jeg synes det er OK med en separat retro musik tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 3. April, 2020 Denne her slår altså Ivan's cover version,,, "rør ved mig",, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 4. April, 2020 (edited) Bear skrev, for 18 timer siden: Her er en lidt kønnere italiensk musik"stjerne". Du kunne da roligt også have sat "musik" i anførselstegn. Men dejlig var hun da. I 60' og 70'erne sagde man der var nosser i rock. Det ændrede sig i 80'erne hvor der så var patter i pop. Husker også MEGET tydeligt Samantha Fox der nok nåede at få en noget større karriere end Sabrina. Her hendes officielle video til "Touch Me": Og her en noget nyere version hvor hun da helt og aldeles har mistet stemmen, men patterne har hun da stadig. Hun er da også en rimelig pæn dame på trods af de godt 50 år. Redigeret 4. April, 2020 af 22 cm and thick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg