SEXY JASMIN HERLEV 2984 Skrevet 4. April, 2020 Den forårs glæde som normalt varmer mig indefra er der ikke på samme måde . Varmen og glæden er udskiftet med bekymring for Danmark. Man kan mærke det alle steder. Vejene er tomme. I den lokale Føtex menneske tomme gange. Hvis man møder en person er det i tavsheden på afstand. Du ser den andens angst/bekymring i deres øjne. Det er der jeg sender et smil og nikker høfligt for jeg ved hvordan du har det... Vi er stærke og vi skal nok overvinde mørket som overskygger forårs solstråler. Varme hilsner til Alle 17 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_T 466 Skrevet 4. April, 2020 SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 6 timer siden: Den forårs glæde som normalt varmer mig indefra er der ikke på samme måde . Varmen og glæden er udskiftet med bekymring for Danmark. Man kan mærke det alle steder. Vejene er tomme. I den lokale Føtex menneske tomme gange. Hvis man møder en person er det i tavsheden på afstand. Du ser den andens angst/bekymring i deres øjne. Det er der jeg sender et smil og nikker høfligt for jeg ved hvordan du har det... Vi er stærke og vi skal nok overvinde mørket som overskygger forårs solstråler. Varme hilsner til Alle Du har så ret. Frygt gennemsyrer lige nu hele Danmark. Eller rettere hele verden. Som dig, forsøger jeg med smil at fjerne bare en lille smule frygt - og måske endda sprede lidt glæde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg