Hop til indhold
SEXY JASMIN HERLEV

Forårs solstråler rammer mit ansigt men...

Recommended Posts

Den forårs glæde som normalt varmer mig indefra er der ikke på samme måde . Varmen og glæden  er udskiftet med bekymring  for Danmark. 

Man kan mærke det alle steder. Vejene er tomme. I den lokale Føtex menneske tomme gange. Hvis man møder en person  er det i tavsheden på afstand. Du ser den andens angst/bekymring i deres øjne.

Det er der jeg sender et smil og nikker høfligt for jeg ved hvordan du har det...

Vi er stærke og vi skal nok  overvinde mørket  som overskygger forårs solstråler.

Varme hilsner til Alle 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 6 timer siden:

Den forårs glæde som normalt varmer mig indefra er der ikke på samme måde . Varmen og glæden  er udskiftet med bekymring  for Danmark. 

Man kan mærke det alle steder. Vejene er tomme. I den lokale Føtex menneske tomme gange. Hvis man møder en person  er det i tavsheden på afstand. Du ser den andens angst/bekymring i deres øjne.

Det er der jeg sender et smil og nikker høfligt for jeg ved hvordan du har det...

Vi er stærke og vi skal nok  overvinde mørket  som overskygger forårs solstråler.

Varme hilsner til Alle 

Du har så ret. Frygt gennemsyrer lige nu hele Danmark. Eller rettere hele verden. 

Som dig, forsøger jeg med smil at fjerne bare en lille smule frygt - og måske endda sprede lidt glæde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...