Hop til indhold
Guest Kim Petersen

Udløsning eller orgasme?

Recommended Posts

Kim Petersen skrev, for 14 timer siden:

.For mig er dette det rene nonsens. Udløsning, orgasme og ejakulation er for mig synonymer. Det er umuligt for mig at få orgasme (udløsning) uden ejakulation. Jeg kan slet ikke forestille mig hvad det skulle gå ud på hvis man ikke må sperme, og hvad skulle formålet også være hvis man ikke må komme?

Da der er folk som er helt overbevist om det modsatte end mig vil jeg meget gerne høre om i andre er enige med mig i at det er rent vrøvl at tale om mandlige orgasmer, hvor manden ikke spermer?

Kan forsikre dig om at det ikke er nonsens og for en mand der aldrig har prøvet andet end udløsning, kan det enda være ret så overvældende pludseligt at få en orgasme...<3 

orgasmen behøver ikke at være = ingen sperm, men man kan godt gå målrettet efter at forhindre udløsningen.. 

Nu er jeg ikke lige “professor” på området, men er selv helt vildt fascineret af og interesseret i, at få lov til at lege med mandens nydelse, bla. Med pik-massage ol.  
Tror måske mænd generelt kan være lidt for  “resultatorienterede” Og derfor slet ikke når at udforske/opleve deres eget potentiale... <3
Nogle gange får man jo nærmest lyst til at binde jeres hænder og ben, bare for at forhindre jer i, at styrte mod målet.

He He ... :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 11 timer siden:

Dit svar fik mig til at blive nysgerrig. Jeg ville elske at kunne give sådan en orgasme til de kære mænd der besøger mig. Ved du om der er steder man kan lære det, når verden er tilbage til normal igen? 

Jeg ved desværre ikke hvor man lærer det henne. Jeg tror nok hende der masserer mig har haft lært fra sig, men hun er mere eller mindre stoppet helt med massagen, bortset fra er par heldige mænd. 
Jeg har engang lagt krop til en der gerne ville lære det. Det var en god oplevelse, men det er svært aT lære fra sig som den modtagende part, da det netop er vigtigt at man slapper helt af og intet skal præstere.

Man kan læse sig til meget og se en masse filmklip om teknikker. Men i bund og grund er det forskelligt hvad der giver orgasmerne fra mand til mand og fra gang til gang. Men fascinerene er det.

Tantra har en del af det og mæske er den vej ikke den dummeste at lede efter mulige lærere. Dog har jeg sradig en Komplet tantramassage til gode, men nyder til gengæld gerne 2 timers lingam med nogle krammepauser undervejs, da det ellers er for hårdt både som modtager og giver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 10 timer siden:

Hej Jesper, tak for dit input. Kunne du give videre hvem din massøse er, evt i en pm hvis du ikke ønsker at reklamere for hende her i tråden?

Hej Kim

Da hun har lukket ned og kun giver massagen til et par stykker nu, så vil jeg ikke videregive hendes informationer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest amatør
Christina ssbbw skrev, for 23 timer siden:

Dit svar fik mig til at blive nysgerrig. Jeg ville elske at kunne give sådan en orgasme til de kære mænd der besøger mig. Ved du om der er steder man kan lære det, når verden er tilbage til normal igen? 

Hej Christina,

Uden at vide noget om andre mænd, så kan jeg sige for mit eget vedkommende, at hvis man bare mekanisk stimulerer mig rytmisk, så ender det med en udløsning, uden orgasme. Hvis man "understimulerer" mig for eksempel forsigtigt på og omkring frenulum og glansen med tungen over lang tid (30-60 min) så kan det ende med en orgasme uden udløsning, som er super kraftig, men jeg føler mig meget u-forløst.

Hvis man bruger nummer to metode, men kombinerer den med noget af metode 1, så rytmisk stimulation, ikke for hårdt, og man samtidigt er meget opmærksom på mine reaktioner, som åndedræt, bevægelser, og ikke mindste de rytmiske sammentrækninger der opstår når jeg er meget tæt på, og følger/understøtter/forstærker deres rytme, så opnår jeg typisk begge ting samtidigt, og det kan blive meget voldsomt for mig, noget der minder om meget kraftige orgasmer hos kvinder.

Jeg tror det kræver at man er utroligt opmærksom omkring forløbet, og virkelig vil "det" for at gøre det rigtigt, det kan sikkert også spille ind at man kender hinanden; de flest af mine tidligere partnere har alle "lært det", men det har gerne taget nogle måneder, og mange forsøg, men til sidst lykkedes det næsten hver gang, typisk hjælper for meget alkohol ikke.

For mig er det lettest og bedst ved blowjobs eller handjobs, simpelthen fordi kvinden har den største kontrol over hvordan der stimuleres.

Kasja fra http://www.tantraforyou.dk/ udførte det 100% perfekt med hænderne, første gang jeg mødte hende, måske er hun villig til at lære dig noget :) det virkede i hvert fald som om hun vidste 100% hvad hun gjorde, og kunne læse alle min signaler selv om hun aldrig havde mødt mig før. (Jeg har tidligere skrevet en anmeldelse om dette, og et par andre mænd gav vidst udtryk for det samme)

mvh

amatør

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...