Hop til indhold
GenerationX

Til folket med passion for anal :P

Recommended Posts

Rejsenetværk skrev, for 48 minutter siden:

Tag den med til din næste mus samtale :rolleyes:

Måske man så bliver afviklet, i stedet for udviklet :huh:

Venlig hilsen 

Rejsenetværk

Uh … det er lige før jeg vil give dig den bare for at skrive 'mus samtale'.  Det er enten MUS, MU-samtale eller Medarbejderudviklingssamtale.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 4 minutter siden:

Uh … det er lige før jeg vil give dig den bare for at skrive 'mus samtale'.  Det er enten MUS, MU-samtale eller Medarbejderudviklingssamtale.  

Det er jo rigtigt :oops:

Der blev jeg måske lige afviklet :?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 5 minutter siden:

De af den slags samtaler, jeg har deltaget i, har nærmere været medarbejderAFviklingssamtaler. Hovedspørgsmålet har ikke været min velfærd, men hvordan jeg kunne YDE mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 timer siden:

De af den slags samtaler, jeg har deltaget i, har nærmere været medarbejderAFviklingssamtaler. Hovedspørgsmålet har ikke været min velfærd, men hvordan jeg kunne YDE mere.

Samtaler? pluralis? ...man kunne jo få den kætterske tanke, at du ikke rigtigt laver noget, og har det fint med det.

Din arbejdskraftmodtager har gentagende gange forsøge at ændre dette, dog uden større held?er du mon fra Fyn? hvor folk i almingelighed ikke rigtig anstrenger sig, hvorfor sku' vi? her er jo så køøønt alliii'evel ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Helene skrev, for 7 timer siden:

Samtaler? pluralis? ...man kunne jo få den kætterske tanke, at du ikke rigtigt laver noget, og har det fint med det.

Din arbejdskraftmodtager har gentagende gange forsøge at ændre dette, dog uden større held?er du mon fra Fyn? hvor folk i almingelighed ikke rigtig anstrenger sig, hvorfor sku' vi? her er jo så køøønt alliii'evel ;-)

Det er tydeligt, at du ikke aner et pluk om, hvad en MU-samtale er.

Det er en samtale, som arbejdsgiveren i hvert fald i det offentlige har (en lovfæstet) pligt til at gennemføre én gang årligt med sine medarbejdere. Den var oprindeligt ment som en mulighed for medarbejderne til at få lidt indflydelse på deres dagligdag og fremlægge deres arbejdsmæssige ønsker for fremtiden.

Efter indledende skepsis blandt arbejdsgiverne har mange nu fået øjnene op for, hvilket fremragende styringsredskab MU-samtaler faktisk er, og dem, jeg har måttet deltage i, har som skrevet ikke drejet sig om mine ønsker og forventninger til arbejdspladsen, men mere om, hvordan arbejdsgiver kan vride mere ud af mig. Det underliggende og styrende for spørgsmålene har været, "hvad kan du gøre for firmaet" og ikke, "hvad kan firmaet gøre for dig".

Jeg tror, du forveksler MU-samtale med tjenstlig samtale, men du rette op på din vankundighed ved at søge lidt på nettet og blive klogere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 5 timer siden:

Det er tydeligt, at du ikke aner et pluk om, hvad en MU-samtale er.

Jeg skal beklage, at jeg tillod mig at gøre en morsomhed i  anledning af dine "afviklingssamtaler", det faldt mig aldrig ind, at du kunne være afviklet allerede.

Borende X skrev, for 5 timer siden:

Jeg tror, du forveksler MU-samtale med tjenstlig samtale, men du rette op på din vankundighed ved at søge lidt på nettet og blive klogere.

Det er nok svært at forestille sig nogen bliver klogere af din vejledning jvn.f. ovenstående.
Beklager endnu engang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...