Sweetmand 346 Skrevet 6. April, 2020 Husk og kig folkens... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 165 Skrevet 6. April, 2020 Ja hvis man da så bare kunne se flow tv :/ Nå hva fanden det kommer vel som VOD også så mon ikke man bliver indformeret før eller siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 6. April, 2020 Børneinstitutioner skal vel åbne.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 6. April, 2020 (edited) 503 indlagt. Stabil udvikling i smitten, så en "kontrolleret åbning" men det kommer an på Påsken. Børnehaver og skoler til og med 5. klasser åbner. Offentlige ansatte skal blive hjemme. Privat ansatte skal (stadig) arbejde hjemme " i mange måneder endnu".. "Eksperter skal bruge tid". Grænserne lukket indtil 10. maj og skoler lukkes indtil 10. maj og ingen eksamer. Biblioteker, massageklinikker og Storcentre forbliver lukket til 10. maj. Udskud huslejer til erhvervsdrivende. Ingen festivaller indtil august 2020 Redigeret 6. April, 2020 af ppd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 6. April, 2020 ppd skrev, for 15 minutter siden: Ingen festivaller indtil august 2020 Mette sagde faktisk til og med august - Så jeg tænker at smukfest også aflyses 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 6. April, 2020 ppd skrev, for 16 minutter siden: Biblioteker, massageklinikker og Storcentre forbliver lukket til 10. maj. Jeg fik ikke set starten. Sagde hun massageklinikker? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slojflibatsu 1 Skrevet 6. April, 2020 ppd skrev, for 17 minutter siden: 503 indlagt. Stabil udvikling i smitten, så en "kontrolleret åbning" men det kommer an på Påsken. Børnehaver og skoler til og med 5. klasser åbner. Offentlige ansatte skal blive hjemme. Privat ansatte skal (stadig) arbejde hjemme " i mange måneder endnu".. "Eksperter skal bruge tid". Grænserne lukket indtil 10. maj og skoler lukkes indtil 10. maj og ingen eksamer. Biblioteker, massageklinikker og Storcentre forbliver lukket til 10. maj. Udskud huslejer til erhvervsdrivende. Ingen festivaller indtil august 2020 Til og MED august Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 6. April, 2020 Christina ssbbw skrev, Lige nu: Sagde hun massageklinikker? Nej, hun brugte ikke ordet "massageklinikker" - men hun sagde ordet "massørere" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 6. April, 2020 MickeyM skrev, for 1 minut siden: Nej, hun brugte ikke ordet "massageklinikker" - men hun sagde ordet "massørere" Jeg undrede mig også meget. Men 10. maj! Jaaaaaaa. Så skal der hores over hele landet, så vi alle drukner i safter. Jeg GLÆDER mig!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 6. April, 2020 Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden: Men 10. maj! Jaaaaaaa. Så skal der hores over hele landet, så vi alle drukner i safter. Jeg GLÆDER mig!!! Ja, det kunne være fantastisk! (Jeg noterede mig dog at hun sagde "restriktionen forlænges foreløbig frem til 10 maj") 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 6. April, 2020 (edited) Christina ssbbw skrev, for 9 minutter siden: Jeg undrede mig også meget. Men 10. maj! Jaaaaaaa. Så skal der hores over hele landet, så vi alle drukner i safter. Jeg GLÆDER mig!!! Beklager men alt hvad der er lukket vil forsat være lukket. Hun sagde ikke til hvor lang tid. Det er forsamligsforbuddet, lukkede grænser, er er til d 10 maj Og politiet vil være klar med straf og bøder til dem der ikke holder forbudet. Ikke os Redigeret 6. April, 2020 af Indiske Devina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Final Cut Skrevet 6. April, 2020 Mette Frederiksen bruger aldrig ordet massageklinikker, det ord vil hun ikke tage i sin mund, men hun regner da sikkert med at ordet massører er dækkende hvad det så end er man masserer.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 6. April, 2020 MickeyM skrev, for 12 minutter siden: Ja, det kunne være fantastisk! (Jeg noterede mig dog at hun sagde "restriktionen forlænges foreløbig frem til 10 maj") Indiske Devina skrev, for 11 minutter siden: Beklager men alt hvad der er lukket vil forsat være lukket. Hun sagde ikke til hvor lang tid. Det er forsamligsforbuddet, lukkede grænser, er er til d 10 maj Og politiet vil være klar med straf og bøder til dem der ikke holder forbudet. Ikke os Hvad? Nej. Neeeeeeeeej!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 6. April, 2020 Final Cut skrev, for 2 minutter siden: Mette Frederiksen bruger aldrig ordet massageklinikker, det ord vil hun ikke tage i sin mund, men hun regner da sikkert med at ordet massører er dækkende hvad det så end er man masserer.. Ja, selvfølgelig. For kalder hun en spade for en spade, kommer hun jo til at anerkende erhvervet, og det vil åbne for adgang til erhvervspakkerne. Og det er nok det sidste, hun vil. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 6. April, 2020 Christina ssbbw skrev, for 2 minutter siden: Hvad? Nej. Neeeeeeeeej!!!!! Sorry søde:-/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 6. April, 2020 Kan det komme på tale med Hjælpepakker til massageklinikker og i så fald hvordan og hvor meget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 6. April, 2020 (edited) ppd skrev, for 3 minutter siden: Kan det komme på tale med Hjælpepakker til massageklinikker og i så fald hvordan og hvor meget? Jeg tror desværre ikke det vil hjælpe mere. Redigeret 6. April, 2020 af Indiske Devina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smørhulsbarnet 908 Skrevet 6. April, 2020 Nej , massage piger kan ikke få en skid! . Jeg har rigtig svært ved at se - eller forstå hvem der har råd til at holde lukket frem til 10.maj. ?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 6. April, 2020 Smørhulsbarnet skrev, for 1 minut siden: Nej , massage piger kan ikke få en skid! . Jeg har rigtig svært ved at se - eller forstå hvem der har råd til at holde lukket frem til 10.maj. ?! Os der ikke lever af det, men bare har det som en skøn hemmelig hobby. Men jeg forstår godt de piger der har det som hovedindkomst, og dem der ejer de sidste bordeller har et problem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 6. April, 2020 Det er muligt at genhøre pressemødet for dem, der ikke hørte det fra starten og er i tvivl om, hvad der blev sagt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 6. April, 2020 Smørhulsbarnet skrev, for 6 minutter siden: Nej , massage piger kan ikke få en skid! . Jeg har rigtig svært ved at se - eller forstå hvem der har råd til at holde lukket frem til 10.maj. ?! troede massage var et erhverv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 6. April, 2020 ppd skrev, for 21 minutter siden: Kan det komme på tale med Hjælpepakker til massageklinikker og i så fald hvordan og hvor meget? Det tror jeg ikke. Der kommer næppe penge til en branche, som man helst så kvalt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 6. April, 2020 massører og frisører får hjælp - så GP kan også få hjælp... hold nu op med piveriet over den sorte økonomi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 6. April, 2020 kenderen skrev, for 12 minutter siden: troede massage var et erhverv Det er et erhverv bare ikke et anerkendt erhverv. Forvirriret? Det er vi alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 6. April, 2020 Indiske Devina skrev, Lige nu: Det er et erhverv bare ikke et anerkendt erhverv. Forvirriret? Det er vi alle er det så svært ? kald dig bare massør - om du masserer skuldre eller tissemænd er der ingen der blander sig i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg