Guest Indiske Devina Skrevet 6. April, 2020 kenderen skrev, for 2 minutter siden: er det så svært ? kald dig bare massør - om du masserer skuldre eller tissemænd er der ingen der blander sig i Det er ikke nok at kalde sig massør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 6. April, 2020 Indiske Devina skrev, Lige nu: Det er ikke nok at kalde sig massør massageterapeut Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 6. April, 2020 kenderen skrev, for 1 minut siden: massageterapeut Måske:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 6. April, 2020 Indiske Devina skrev, Lige nu: Måske:-) jamen selvfølgelig er det det - hvis du ønsker hjælp kommer jeg gerne i 2 meters afstand og rådgiver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 6. April, 2020 kenderen skrev, for 2 minutter siden: jamen selvfølgelig er det det - hvis du ønsker hjælp kommer jeg gerne i 2 meters afstand og rådgiver Haha jamen tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os Skrevet 6. April, 2020 Da alle festivaller, markeder og større forsamlinger nu er lukket ned indtil august, så fortsætter vi med også, at holde lukket  Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 6. April, 2020 Gang Bang med Os skrev, for 9 minutter siden: Da alle festivaller, markeder og større forsamlinger nu er lukket ned indtil august, så fortsætter vi med også, at holde lukket  Gror hullerne så ikke sammen???.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os Skrevet 6. April, 2020 Sweetmand skrev, Lige nu: Gror hullerne så ikke sammen???.... Hahahaha. Ikke nødvendigvis. Vi ER jo gift til hverdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smørhulsbarnet 908 Skrevet 6. April, 2020 kenderen skrev, for 42 minutter siden: troede massage var et erhverv Ja hallo. De skal stå med et revisor godkendt regnskab, og kunne dokumentere et tab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 6. April, 2020 Jeg forstår det ganske enkelt ikke. 28 børn kan samles på én stue og dele snot og savl. Smitte pædagoger og deres forældre - og alt er ok. Men en tur til frisøren eller i sommerhus er bandlyst? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os Skrevet 6. April, 2020 Rust in Peace skrev, for 11 minutter siden: Jeg forstår det ganske enkelt ikke. 28 børn kan samles på én stue og dele snot og savl. Smitte pædagoger og deres forældre - og alt er ok. Men en tur til frisøren eller i sommerhus er bandlyst? Du har hørt om flokimmunitet? Det er ret vigtigt lige nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os Skrevet 6. April, 2020 (edited) Rust in Peace skrev, for 15 minutter siden: Jeg forstår det ganske enkelt ikke. 28 børn kan samles på én stue og dele snot og savl. Smitte pædagoger og deres forældre - og alt er ok. Men en tur til frisøren eller i sommerhus er bandlyst? Det giver god mening lige nu. 60% skal smittes - langsomt, så sygehusene kan følge med. Vores kurve er pt for lav ift. hvor mange vi kan indlægge. Børnene er mindst udsatte - derfor.... Redigeret 6. April, 2020 af Gang Bang med Os Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 6. April, 2020 Smørhulsbarnet skrev, for 24 minutter siden: Ja hallo. De skal stå med et revisor godkendt regnskab, og kunne dokumentere et tab. ja hallo !!! det kan en massageterapeut også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 6. April, 2020 Gang Bang med Os skrev, for 10 minutter siden: Det giver god mening lige nu. 60% skal smittes - langsomt, så sygehusene kan følge med. Vores kurve er pt for lav ift. hvor mange vi kan indlægge. Børnene er mindst udsatte - derfor.... endelig en der forstår det - tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 6. April, 2020 Gang Bang med Os skrev, for 12 minutter siden: Du har hørt om flokimmunitet? Det er ret vigtigt lige nu Verden og eg er fuld af eksperter. Her Kåre Mølbak, SSI Det er ikke på baggrund af en sundhedsfaglig anbefaling om at skabe større immunitet i befolkningen ved at sikre, at flere bliver smittet med coronavirus, at der nu bliver lukket delvist op for samfundsaktiviteteterne. Det forklarede Kåre Mølbak, faglig direktør for infektionsberedskab hos Statens Serum Institut, på pressemødet tidligere her til aften. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 6. April, 2020 anon skrev, for 4 minutter siden: Verden og eg er fuld af eksperter. Her Kåre Mølbak, SSI Det er ikke på baggrund af en sundhedsfaglig anbefaling om at skabe større immunitet i befolkningen ved at sikre, at flere bliver smittet med coronavirus, at der nu bliver lukket delvist op for samfundsaktiviteteterne. Det forklarede Kåre Mølbak, faglig direktør for infektionsberedskab hos Statens Serum Institut, på pressemødet tidligere her til aften. det er ikke som svært - der er to veje at gå... den svenske og den danske - om 2 år er vi meget klogere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 6. April, 2020 Smørhulsbarnet skrev, for 30 minutter siden: Ja hallo. De skal stå med et revisor godkendt regnskab, og kunne dokumentere et tab. Ja, med 0,- i omsætning burde det ikke være det store problem at kunne dokumentere et tab, vel? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 6. April, 2020 Gang Bang med Os skrev, for 18 minutter siden: Det giver god mening lige nu. 60% skal smittes - langsomt, så sygehusene kan følge med. Vores kurve er pt for lav ift. hvor mange vi kan indlægge. Børnene er mindst udsatte - derfor.... Professor om genåbning: 'Man har taget kikkerten for det blinde øje' Der er en "væsentlig risiko" ved at lade vuggestuer og børnehave samt 0.-5. klasser i landets skoler åbne igen efter påske, som statsminister Mette Frederiksen (S) har bebudet på et pressemøde mandag. Det vurderer professor Allan Randrup Thomsen fra Institut for Immunologi og Mikrobiologi ved Københavns Universitet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os Skrevet 6. April, 2020 anon skrev, for 3 minutter siden: Professor om genåbning: 'Man har taget kikkerten for det blinde øje' Der er en "væsentlig risiko" ved at lade vuggestuer og børnehave samt 0.-5. klasser i landets skoler åbne igen efter påske, som statsminister Mette Frederiksen (S) har bebudet på et pressemøde mandag. Det vurderer professor Allan Randrup Thomsen fra Institut for Immunologi og Mikrobiologi ved Københavns Universitet. Link? Jeg eeeeeelllsker bare fakta Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 6. April, 2020 anon skrev, for 11 minutter siden: Det er ikke på baggrund af en sundhedsfaglig anbefaling om at skabe større immunitet i befolkningen ved at sikre, at flere bliver smittet med coronavirus, at der nu bliver lukket delvist op for samfundsaktiviteteterne. Det er rigtigt. Han sagde, at det sundhedsfagligt ville være forsvarligt delvist at lukke op igen. - Men han sagde også, at en sådan genåbning naturligt ville medføre en større immunitet i befolkningen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 6. April, 2020 Gang Bang med Os skrev, Lige nu: Link? Jeg eeeeeelllsker bare fakta Du tror jeg selv har fundet på det når der ikke er et link? Jeg er sikker på du kender Allan RT. Måske er han din kollega. Kopier teksten og brug din ven Google. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 6. April, 2020 MickeyM skrev, for 5 minutter siden: Det er rigtigt. Han sagde, at det sundhedsfagligt ville være forsvarligt delvist at lukke op igen. - Men han sagde også, at en sådan genåbning naturligt ville medføre en større immunitet i befolkningen. Den sidste del her Det vurderer professor Allan Randrup Thomsen fra Institut for Immunologi og Mikrobiologi ved Københavns Universitet. - Vi ved ikke, hvor stort smittetrykket er blandt de mindre børn. Man har taget kikkerten for det blinde øje. - Det kan være, epidemien blomstrer op igen, siger han til Ritzau. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 6. April, 2020 Personligt synes jeg sagtens at åbningen kan forsvares. Jeg synes så også at man på forsvarligvis kunne have valgt at starte et andet. Jeg har sådant set kun et kritikpunkt og det er, at man var meget upræcis omkring strategien. Jeg synes de vage formuleringer og lange "bla bla sætninger" får mange til at tolke og spekulere over den dybere mening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 6. April, 2020 anon skrev, for 2 minutter siden: MickeyM skrev, for 7 minutter siden: Det er rigtigt. Han sagde, at det sundhedsfagligt ville være forsvarligt delvist at lukke op igen. - Men han sagde også, at en sådan genåbning naturligt ville medføre en større immunitet i befolkningen. Den sidste del her Det vurderer professor Allan Randrup Thomsen fra Institut for Immunologi og Mikrobiologi ved Københavns Universitet. - Vi ved ikke, hvor stort smittetrykket er blandt de mindre børn. Man har taget kikkerten for det blinde øje. - Det kan være, epidemien blomstrer op igen, siger han til Ritzau. Den var vist ikke til mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 6. April, 2020 kenderen skrev, 1 time siden: massører og frisører får hjælp - så GP kan også få hjælp... hold nu op med piveriet over den sorte økonomi Hvor har du det nonsens fra? Ikke en eneste CVR- og skatteregistreret glædespige er trådt frem og har meddelt, at hun har fået del i erhvervshjælpen. Og det kommer næppe til at ske heller. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg