Hop til indhold
Andy4711

Coronaefterlysning

Recommended Posts

Er der en GP i Kbh, der tilbyder følgende? Vi mødes  hos dig eller diskret sted . Du har luftet godt ud inden. Du lukker mig ind, men vi holder 2m afstand. Du klæder dig nøgen og jeg onanerer til jeg kommer. Jeg tørrer selv op og lukker mig selv ud. ingen kontakt overhovedet og max 10 minutter? Meget gerne i morgen formiddag?

Andy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Andy4711 skrev, 1 time siden:

Er der en GP i Kbh, der tilbyder følgende? Vi mødes  hos dig eller diskret sted . Du har luftet godt ud inden. Du lukker mig ind, men vi holder 2m afstand. Du klæder dig nøgen og jeg onanerer til jeg kommer. Jeg tørrer selv op og lukker mig selv ud. ingen kontakt overhovedet og max 10 minutter? Meget gerne i morgen formiddag?

Du har ikke overvejet webcam  ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Andy4711 skrev, for 7 timer siden:

Andy

Felina 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja det er da 'thinking out of the box !'.

Selv vil jeg ikke gøre brug af et sådant tilbud, men jeg kan se flere fordele:

-  Han ser pigen live og ikke bare på en skærm.

- Der er 'social distance' så det kan da være imod Corona reglerne ?

- Han slipper for risikoen for at blive snydt af en bedrager.

- Hvis de kender hinanden godt, så kan de jo også få lidt socialt hyggesnak, hvad der er meget sundt for det mentale helbred, især hvis man er lidt social.

- Det behøver ikke at blive kun  10 minutter, så pigen kan sikkert tjene lidt ekstra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som et peep show fra 70'erne. Put en mønt i, så går klappen ned og pigen kan ses inde bag ruden. Nu med mobile pay.

:D

Redigeret af mignuigen
e

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mente iøvrigt:

Der er er 'Social distance', så det kan da ikke være i mod karantæne/Corona reglerne.

Gad selv godt et hygge møde med en af de søde piger, hvor vi i al ærbarhed går en tur ude i naturen og skyder et par søde/pikante billeder.

Jeg har et 600 mm tele objektiv, så mon ikke vi kan finde ud af at holde en passende afstand?

Man har vel lov til at drømme :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gh0st skrev, for 6 minutter siden:

Man har vel lov til at drømme

Ikke jeg - jeg har nemlig en date idag, hvor vi skal gå tur langs stranden - og vil hun mere - så skider jeg på Coronaen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

Ikke jeg - jeg har nemlig en date idag, hvor vi skal gå tur langs stranden - og vil hun mere - så skider jeg på Coronaen ;-)

Det var så desværre en nitte, da hun alligevel ikke ville gå tur langs stranden ;-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Andy4711 skrev, for 16 timer siden:

Du har luftet godt ud inden. Du lukker mig ind, men vi holder 2m afstand. Du klæder dig nøgen og jeg onanerer til jeg kommer. Jeg tørrer selv op og lukker mig selv ud.

Hvorfor ikke også tage hende bagfra - jer begge iført ansigtsmaske? Og bagefter tager I bad i sprit - hvis din pik ikke er 2 meter lang ;-)

Redigeret af Dane

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dane skrev, for 9 minutter siden:

Hvorfor ikke også tage hende bagfra - jer begge iført ansigtsmaske? Og bagefter tager I bad i sprit - hvis din pik ikke er 2 meter lang ;-)

Man kunne kalde det en sprit-doggie med maske.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...