Hop til indhold
Guest Indiske Devina

Annonce indhold svær eller let at forstå?

Recommended Posts

Guest Indiske Devina
mignuigen skrev, for 1 time siden:

Sørg nu bare for at:

Annoncen er opdateret

Der ikke står en alen lang gang nonsens

Ikke at starte med alt det du ikke vil finde dig i

Der er en nogenlunde præcis adresse. Det er ikke ligegyldigt om det er Køge eller Kalundborg.

Mændene er lige så trætte af at ringe forgæves som i er af at svare på de samme ting hele tiden.

Tak for dit indlæg jeg har taget det til mig:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 3 minutter siden:

Tak for dit indlæg jeg har taget det til mig:-)

Selv tak, det var nu ikke specielt rettet til dig, men mere generelt. For jeg tror at vi mænd er lige så trætte af spildtid som i piger er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Det er mit klare indtryk, at uagtet hvad man skriver, vil man få alverdens henvendelser,  herunder også fra mænd der klart falder helt udenfor ens målgruppe.  Det er selvfølgelig fristende at tro, at hvis man ændre sin annonce så falder antallet at disse (useriøse) henvendelser.   Jeg vil i stedet opfordre til, at man fokusere på om man tiltrækker tilpas mange gæster i sin målgruppe.  Kort sagt ens annoncer skal tiltrække gæster i ens målgruppe.  Teksten, billederne m.v skal henvende sig til målgruppen.   

Lad os tage et eksempel

Jeg søger og tilbyder skønne oplevelser i det blide univers.  Jeg er ikke til engangsknald og korte besøg.  Ved almen god hygiejne indgår der typisk mange dybe tungekys. Jeg ligger stor vægt på gensidige oplevelser.  Jeg er bestemt ikke berøringsangst.  Så ønsker du intense GFE oplevelser så er det mig.  Al sex er med kondom, og jeg tilbyder ikke Anal.  Jeg modtager gæster på følgende hverdage:  Mandag og torsdag i tidsrummet 09-14  i private og diskrete omgivelser i Horsens.   pris en ½ time kr. 1.000 en time kr. 1.800

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I virkeligheden ville der nok stå mere, men som eksempel har man fået beskrevet at ens målgruppe.   Man vil bestemt også få henvendelser fra potentielle gæster.   Hvad vil du eller få at henvendelser

• Har du tid på tirsdag
  • Kan jeg bestille et kvarter
  •  Hvad er dine priser
  • Hvis jeg køber en times GFE, så er det vel uden kondom
  • Hvad er din adresse
  • Vil du besøge mig i Fåborg i aften
  • Jeg kunne godt tænke med en time, hvor vi afslutter med, at jeg knepper dig hård i røven
  • Hej
  • Du er bare for lækker
  • Er du liderlig
  • Hej smukke, håber du får meget stiv pik
  • Må jeg komme og kigge på, når du har en gæst
  • Jeg har en stor pik, så kan vi ikke blive enige om, at det er gratis.
  • Jeg har fået dig anbefalet af en god ven, som har givet mig dit nummer  (underforstået at man slet ikke har set annoncen)
  • Jeg så din annonce at tænkte. Du er lige noget for mig.  Jeg ønsker en time. Du skal ydmyge mig, pisse på mig, og tale nedsættende
  • Du er lækker,  kan du ikke skrive hvis du engang kommer til København
  • Hey babe, hvad siger du til at tage med mig på en uges ferie på Malorca.  Jeg betaler rejse, hotel og mad
  •  Må jeg se et billede med dit ansigt
  •  kan du ikke sende nogle flere billeder

Og. en helvedes masse andet crap.  

Åh jeg syns det er svært at skrive ja eller nej til et fremtids spørgsmål. Eks har du tid på onsdag der vil jeg gerne. 

Her tænker jeg tit tiden har jeg måske meen er jeg liderlig der?

Jeg vil helst være aktiv hvis jeg ved at jeg på forhånd er trængende i forvejen. Da sexen bliver så meget bedre hvis vi begge har lyst:-)

Og min lyst kommer, når den kommer jeg har ikke en timer til det hehe.

Det er selvfølig lidt noget andet med de her online ydelser, da man er trængende døgnet rundt. Men live er det forskelligt:-)

Hvad angår målgruppe er jeg lidt løs. Jeg kan li alle mænd,kvinder og par i alle aldre så længe de er myndig selvfølig, så den er virkelig svær at lave efter:-)

Ligesom mine lyster og hvad jeg kan li. Nogen gange vil jeg gerne at det er romantisk og blødt andre gange lige på og hårdt:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
mignuigen skrev, for 2 minutter siden:

Selv tak, det var nu ikke specielt rettet til dig, men mere generelt. For jeg tror at vi mænd er lige så trætte af spildtid som i piger er.

Helt iorden men det giver stadig stof til eftertanke og det er jo godt:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Asmodeus skrev, for 2 timer siden:

Kæreste @Indiske Devina . Hvis bare annoncen indeholder de rigtige oplysninger, så læser vi hungrende mænd også annoncen. MEN hvis vi finder ud af, at der er noget i annoncen, der IKKE STEMMER, så bliver vi ophidsede på den der måde, og så skal du ellers bare tro, at vi kan skrive os ind i selvsving og den får ikke for lidt :)

Så - sørg for, at annoncen er opdateret. 

Så - sørg for at billederne er retvisende.

Så - ja så kommer vi .... igen og igen og igen som små duracell kaniner, der har fået nye batterier.

Hehe det er rettet som du var så sød og gøre mig opmærksom på lol

Uh har altid haft lyst til at prøve sådan duracell kanin:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Din annonce er meget lang. Jeg tænker der er nogen der giver op på forhånd. Jeg tror det vil være en god idé at lave den lidt kortere og mere overskuelig. Personligt har jeg ikke noget problem med at læse en lang annonce, men jeg tror der er mange der ikke gider.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
People Pleaseren skrev, for 13 minutter siden:

Din annonce er meget lang. Jeg tænker der er nogen der giver op på forhånd. Jeg tror det vil være en god idé at lave den lidt kortere og mere overskuelig. Personligt har jeg ikke noget problem med at læse en lang annonce, men jeg tror der er mange der ikke gider.

Okay hvordan syns du det skulle være sådan jeg stadig har alle facts med? :-) for jeg kan ikke se hvordan den skulle kunnes forkortes uden at undlade ting der er vigtigt? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Indiske Devina for mig er din annonce let at forstå, jeg kan se hvad jeg har at se frem til, jeg kan se hvor du er, og jeg kan se hvad det koster..

Alt i alt meget gennemskueligt for mig, og du linker endda til anmeldelser hvilket er fint så behøver jeg ikke at lede.

Hvis jeg skulle give dig lidt konstruktivt feed-back så var det at jævnligt at opdatere billederne, ikke at de er dårlige eller noget men mere for at tilføre noget nyt og spændende til din annonce ;)

Redigeret af Max Power

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Max Power skrev, for 3 minutter siden:

@Indiske Devina for mig er din annonce let at forstå, jeg kan se hvad jeg har at se frem til, jeg kan se hvor du er, og jeg kan se hvad det koster..

Alt i alt meget gennemskueligt for mig, og du linker endda til anmeldelser hvilket er fint så behøver jeg ikke at lede.

Hvis jeg skulle give dig lidt konstruktivt feed-back så var det at jævnligt at opdatere billederne, ikke at de er dårlige eller noget men mere for at tilføre noget nyt og spændende til din annonce ;)

Tak for de søde ord:-) billederne er ca 3-4 uger gamle:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
mignuigen skrev, for 8 timer siden:

Sørg nu bare for at:

Annoncen er opdateret

Der ikke står en alen lang gang nonsens

Ikke at starte med alt det du ikke vil finde dig i

Der er en nogenlunde præcis adresse. Det er ikke ligegyldigt om det er Køge eller Kalundborg.

Mændene er lige så trætte af at ringe forgæves som i er af at svare på de samme ting hele tiden.

Det her er hvad jeg også ville have skrevet. Datoer på billeder, og lokation er det allervigtigste og ikke alt muligt nonsens og fravalg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 9 timer siden:

...læser i annoncen, eller er det spild af tid at skrive noget som helst?

Altså, jeg tror at de fleste mænd forsøger at læse annonceteksten, men det kan immervæk være svært - dels at læse selve teksten og dels at forstå det man læser - da både du, og mange andre, har billeder tilknyttet din/jeres annoncer...

Det kan i sådanne situationer være meget svært for en mand at skulle læse og forstå en tekst...

Primitivt? Jovist! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 10 timer siden:

Jeg tænker tit på hvordan modtageren læser vores annoncer.

Og hvordan de tænker og forstår tingene.

Derfor prøver jeg virkelig at lave mine annoncer så de er let at forstå og hurtige at læse. 

Men men når man samtidig er nødt til at skrive en masse info i sin tekst fordi folk bliver ved med at spørge om de samme ting bliver den hurtig lang.

Mange af de spørgsmål jeg får dagligt har jeg skrevet svaret i min annonce. 

Når jeg er færdig med at skrive den plejer jeg at læse den igennem, mens jeg leger med mig selv ( vi ved jo alle at når lysterne tager over virker hovedet ikke altid for godt:lol:)

for at se om jeg stadig forstår den.

Hvilket jeg gør.

Jeg har eks skrevet øverst læst hele annoncen, da alle svar står i den på det folk spørger om.

Alligevel får jeg henvendelser fra folk

hvad koster det? ( det står i min tekst)

Giver du live sex? ( står i min tekst, kun sms,cyber,telefon og cam via skype)

Har du facetime? ( cam via skype, burde det ikke være svar nok)

Har du åben nu? ( åbningstid står derinde)

Osv

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor det er sååå svært at forstå en tekst?

Og jeg hader at skulle gentage mig selv 1000 gange på en dag.

Jeg prøver at skrive pænt til dem læs min annonce tak. Og de fatter det stadig ikke.

Og tit ender jeg med at læse min annonce igennem for at se om den er for svær at forstå. Men jeg kan ikke se det.

Så mit spørgsmål er:

1: læser i annoncen, eller er det spild af tid at skrive noget som helst?

2: hvis i læser annoncer, hvad skal der til for at i læse det hele eller vælger at opgive?

3: hvad er jeres bud på at lave en annonce der er let at forstå?

4: er det dem eller mig der er forkert på den? ( her mener jeg vedrørende at forstå tingene. Jeg syns jo at det er nemt men flere tallet af dem der skriver forstår det jo tydeligvis ikke)

På forhånd tak for jeres svar?

Må sige, at jeg gør mig altid meget umage med at læse hvad pigen skriver. 
Tilbyder hun ikke det jeg søger, eller er prisen helt i skoven efter mit hoved, kunne jeg aldrig drømme om at henvende mig. 
Men har da ofte spurgt efter ydelser der ikke fremgik af annoncen, hvis ellers det resterende har passet med det jeg søgte. 
Har også altid sørget for, at pris, tid og hvis jeg ønskede noget specielt, var aftalt og klart forhandlet på plads fra starten. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, den 12.4.2020 at 17:52:

Okay hvordan syns du det skulle være sådan jeg stadig har alle facts med? :-) for jeg kan ikke se hvordan den skulle kunnes forkortes uden at undlade ting der er vigtigt? :-)

Husk på du kan umuligt stille alle tilfreds. Tænk over hvem din målgruppe er og ret annoncen mod dem.

Jeg oplever en ret høj frekvens af mænd der har læst min annonce og jeg tror det skyldes to ting:

Der er kun få fotos og at man kun kan komme i kontakt med mig på mail.

Så de fleste kontakter mig ikke så meget på grund af billederne men fordi de kan lide min tekst og/eller søger en kvinde med dusk, og når de ikke kan ringe tænker de sig om, inden de tager sig sammen til at forfatte en mail.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...