thakid 49 Skrevet 12. April, 2020 Jeg ved det et underligt spørgsmål, men hvad angår smagen af pigers fisse vil jeg mene der er nogle ligheder, har dog haft en enkel som lugtede lidt kraftigt under sexakten men jeg nåede aldrig derned for at smage. Smager lille manden ens på alle racer sort, hvid, brun,gul, ung eller gammel. Er der forskel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 12. April, 2020 Du har tydeligvis aldrig haft en kæreste eller kone der har tvunget dig til at se Sex and the city. Ellers havde du vist at nogle mænds sæd smager meget grimt. Det kommer an på hvad I spiser, og har intet med hudfarven at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. April, 2020 Der er stor forskel i smag, mængde og endda konsistens. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thakid 49 Skrevet 12. April, 2020 Christina ssbbw skrev, for 11 minutter siden: Du har tydeligvis aldrig haft en kæreste eller kone der har tvunget dig til at se Sex and the city. Ellers havde du vist at nogle mænds sæd smager meget grimt. Det kommer an på hvad I spiser, og har intet med hudfarven at gøre. Må indrømme jeg kun har set californication Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 12. April, 2020 thakid skrev, for 24 minutter siden: Jeg ved det et underligt spørgsmål, men hvad angår smagen af pigers fisse vil jeg mene der er nogle ligheder, har dog haft en enkel som lugtede lidt kraftigt under sexakten men jeg nåede aldrig derned for at smage. Smager lille manden ens på alle racer sort, hvid, brun,gul, ung eller gammel. Er der forskel? Lige for at forstå dit spørgsmål HELT korrekt. Mener du pikken, eller mener du spermen? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thakid 49 Skrevet 12. April, 2020 Sweetmand skrev, for 4 minutter siden: Lige for at forstå dit spørgsmål HELT korrekt. Mener du pikken, eller mener du spermen? Egentlig pikken men gerne begge, hovedretten og dessert følges jo ofte 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klarpånyt 10 Skrevet 12. April, 2020 (edited) thakid skrev, for 24 minutter siden: Egentlig pikken men gerne begge, hovedretten og dessert følges jo ofte Jeg ville mene at, der er smags forskel både selve kødet og saften der kommer ud at os. Man nu er jeg kun 22 så jeg er sgu nok ikke så klog på det. Redigeret 12. April, 2020 af Klarpånyt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 12. April, 2020 Klarpånyt skrev, for 2 minutter siden: Jeg ville mene at, der er smags forskel både selve kødet og saften der kommer ud at os. Man nu er jeg kun 22 så jeg er sgu nok ikke så klog på det. Hvis der kommer kød ud, så skal du godt nok til at opsøge en læge da. 1 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klarpånyt 10 Skrevet 12. April, 2020 Sweetmand skrev, for 1 minut siden: Hvis der kommer kød ud, så skal du godt nok til at opsøge en læge da. Haha, fair nok. Mente nu ikke der vægter kød ud... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 12. April, 2020 Klarpånyt skrev, for 5 minutter siden: Haha, fair nok. Mente nu ikke der vægter kød ud... Så du mente kød pølsen og det der efterfølgende kommer ud? Ja hvis de gør det ordentligt selvfølgelig..he he Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klarpånyt 10 Skrevet 12. April, 2020 Sweetmand skrev, for 3 minutter siden: Så du mente kød pølsen og det der efterfølgende kommer ud? Ja hvis de gør det ordentligt selvfølgelig..he he Haha, lige præcis det jeg mente Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 797 Skrevet 12. April, 2020 Hvis ellers pikken er vasket ordentligt , bør der vel ikke være den store smagsforskel der - men jeg har da også læst , at smagen af spermen afhænger af hvad man spiser , drikker og ryger .. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 12. April, 2020 (edited) Hvis pikken/fissen smager af noget lige efter et bad, så bør man smutte ud og vaske sig ordentligt. Selve "kødet", som det omtales, smager ikke af noget. Det er vores safter der har smag. Redigeret 12. April, 2020 af Christina ssbbw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 12. April, 2020 Der er bare ikke noget mere lækkert end en dejlig velsmagende fisse altså. Når jeg ind imellem har oplevet det, så slikker jeg så meget fisse at tunge båndet begynder at bløde, men så kan jeg så heller ikke mere. Var sammen med en kvinde i Vejle for år tilbage, og hun kunne få orgasmer på stribe og hun smagte vildt fantastisk. Så dengang havde jeg lidt tale besvær fordi mit tunge bånd var stort set altid beskadiget..;-) 2 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. April, 2020 Christina ssbbw skrev, 1 time siden: Selve "kødet", som det omtales, smager ikke af noget. Det er vores safter der har smag. og nakkeosten Lidt emmenthaler over den, ikk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 12. April, 2020 Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden: og nakkeosten Lidt emmenthaler over den, ikk? Og nu har jeg pludselig kvalme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 423 Skrevet 12. April, 2020 Er ikke så afgørende for smagen hvad farve han har alder ol. Har jeg absolut heller ikke bemærket noget specielt ved... Men kosten, livsstilen, medicin osv. er MEGET afgørende for smagen... lige som den slags også har en effekt på lugten af vores sved... (og andre ting som kommer ud... He He ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 12. April, 2020 (edited) Frodige Jeanette skrev, for 8 minutter siden: Men kosten, livsstilen, medicin osv. er MEGET afgørende for smagen... lige som den slags også har en effekt på lugten af vores sved... (og andre ting som kommer ud... He He ) Og nu har jeg mere kvalme. Redigeret 12. April, 2020 af Christina ssbbw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 12. April, 2020 Puha mistede pludselig lysten til at give blowjob. Siden der er kød,lugt og nakkeost Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Justfun 29 Skrevet 12. April, 2020 Jeg har altid været i bad inden besøg hos en GP, og beder altid om at benytte badet inden akten. Så vil jeg overlade at lade GP erne om at lave en liste over sammenhæng mellem smag og fødeindtag. Det kunne være en spøjs opgave. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtsprøjten 71 Skrevet 12. April, 2020 Glæder mig til at smage på frodige jeanette igen efter corona krisen hun smager fantastisk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnnybg 36 Skrevet 12. April, 2020 Hvorfor vaske p..... når man har betalt for en suttetur?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 301 Skrevet 12. April, 2020 Den lidt sure smag, som nogle kvinder udskiller, lige når hendes orgasme, rammer en, ( ved oralsex), er fantastisk. Synes det er en lidt anden smag, end når man er så heldig, at få en hel stråle i munden, for det er lidt mere salt end surt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 12. April, 2020 thakid skrev, for 8 timer siden: Jeg ved det et underligt spørgsmål, men hvad angår smagen af pigers fisse vil jeg mene der er nogle ligheder, har dog haft en enkel som lugtede lidt kraftigt under sexakten men jeg nåede aldrig derned for at smage. Smager lille manden ens på alle racer sort, hvid, brun,gul, ung eller gammel. Er der forskel? Må tilstå, at en fisse lige fra badet er jævnt kedelig at dufte, smage og slikke på/i. Ikke den skal være flere dage uvasket, men den må meget gerne dufte og smage lidt naturligt. Måske derfor det at slikke en GP sjældent siger mig ret meget. I hvert fald ikke førend hun har “saftet” rigtig godt. Ellers smager den jo bare af sæbe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg