Hunting for beaver 4208 Skrevet 13. April, 2020 Når jeg er vågnet om morgenen i disse tider så er min rutine gerne : 1. Tjekker dagens nyheder på EG 2. Tjekker side 9 pigen ud 3. Tjekker om det ikke snart er muligt at få lov til et længe ventet GP besøg,,,, igen Hvad er det første i tænker på og gør når i er vågnet 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 13. April, 2020 Hvad er det første i tænker på og gør når i er vågnet At komme op og ud af sengen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 13. April, 2020 Hver morgen same procedure: Jeg forsøger febrilsk at finde min puls, ånder lettet op når jeg endelig finder en antydning af liv, står op, lader vandet, børster tænder og tager et bad. Så er jeg næsten klar til gå verden i møde :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 13. April, 2020 (edited) Ja ok,, indrømmer da gerne at jeg tit tænker sex før mad også om morgenen, Spørgsmålet var åbenbart tvetydigt Er der slet ingen som tænker på sex, sådan lige umiddelbart efter man har klaret de mest fornødne ting,, på lokum osv. Vi er jo på et sex forum, dog i hyggesnak Har dog humor og kan godt se det sjove i jeres skriv Redigeret 13. April, 2020 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 13. April, 2020 Hej @Hunting for beaver Sex er nok det sidste jeg tænker på, når jeg er stået op. Tjekker mail, arb lidt, tjekker aviserne ud online. Så er morgenen så småt ved, at komme i gang. Og det obligatoriske opkald til den gamle. Som går igennem en svær tid, uden besøg. Og ja så er der nogen andre kammerater jeg også, kan knævre med da de også arb hjemmefra. Så får vi lige delt og vendt verdenshistorien. Så sex, er ganske nedprioriteret. Og mon ikke også man, kan undvære det et stykke tid. End at få det til at lyde som om det er verdens undergang, at undvære sex i en mdr. Nej vil hellere gøre ting for den gamle, venner og familie. God aften. KK 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordvestyden 11 Skrevet 13. April, 2020 (edited) Vi tænker åbenbart ens men ser dog side 9 før EG Redigeret 13. April, 2020 af Nordvestyden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 13. April, 2020 Nordvestyden skrev, for 5 minutter siden: Vi er åbenbart ens men ser dog side 9 før EG Endelig,,,, en rigtig brother in crime 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1059 Skrevet 13. April, 2020 Hunting for beaver skrev, 1 time siden: Når jeg er vågnet om morgenen i disse tider så er min rutine gerne : 1. Tjekker dagens nyheder på EG 2. Tjekker side 9 pigen ud 3. Tjekker om det ikke snart er muligt at få lov til et længe ventet GP besøg,,,, igen Hvad er det første i tænker på og gør når i er vågnet Same procedure 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 13. April, 2020 Henter avisen og går i seng igen, tjekker dødsannoncerne, står jeg der ikke, står jeg op og går i bad, hvorefter jeg laver morgenmad og “går på arbejde”. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 13. April, 2020 Tjekker om jeg har ondt nogle steder(er i live). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 13. April, 2020 Min dag er meget ens formet for tiden. Stå op Gå i bad Lege, spise, drikke. Gå i bad Lege, spise, drikke Se en film Lege,spise,drikke Gå i seng Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 13. April, 2020 (edited) Indiske Devina skrev, for 13 minutter siden: Lege Lege = Leje en film på nettet Indiske Devina skrev, for 13 minutter siden: Lege Indiske Devina skrev, for 13 minutter siden: Lege Indiske Devina skrev, for 13 minutter siden: Lege Lege = Lege at du er en dejlig kramme bamse Redigeret 13. April, 2020 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 13. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 13 minutter siden: Lege Lege = Lege med dig selv foran din "stakkels" bamse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. April, 2020 (edited) Krølle Bølle Jr. skrev, for 1 time siden: Hvad er det første i tænker på og gør når i er vågnet At komme op og ud af sengen. Næ, 1) hvornår indløber overførselsindkomsten? 2) hvordan er aktiekurserne? Redigeret 13. April, 2020 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 13. April, 2020 Borende X skrev, for 1 minut siden: hvordan er aktiekurserne? De er forhåbentlig på vej opad igen ,, mine kunne så heller ikke komme ret meget længere ned Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. April, 2020 (edited) Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden: De er forhåbentlig på vej opad igen ,, mine kunne så heller ikke komme ret meget længere ned Mine tilbageværende efter storudsalget i januar har rettet sig pænt ..... men af gammel vane Redigeret 13. April, 2020 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 13. April, 2020 Hunting for beaver skrev, for 7 minutter siden: Lege = Lege med dig selv foran din "stakkels" bamse At lege betyder mange ting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 13. April, 2020 Borende X skrev, for 2 minutter siden: Mine tilbageværende efter udsalget i januar har rettet sig pænt Så længe man ikke panikker og sælger så plejer depotet at rette sig over tid, og gerne med et pænt afkast, men selvfølgelig hurtigere at kunne købe i "bunden" og derved opnå bedre GA kurs,,,du ved hvad jeg mener Hr. X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 13. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 2 minutter siden: At lege betyder mange ting Kender kun til ordet fri leg, da jeg gik på fritten du ved far mor og børn ,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. April, 2020 (edited) Hunting for beaver skrev, for 6 minutter siden: Så længe man ikke panikker og sælger så plejer depotet at rette sig over tid, og gerne med et pænt afkast, men selvfølgelig hurtigere at kunne købe i "bunden" og derved opnå bedre GA kurs,,,du ved hvad jeg mener Hr. X Du kan tro, jeg véd, hvad du mener. Jeg lavede nummeret i 2009 og nåede at springe af i januar. Mange oplever det her som et afbrudt samleje: De tror, at de sagtens kan springe af i tide, men det går som regel galt, fordi de lige vil have det sidste hug med. Redigeret 13. April, 2020 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 13. April, 2020 Ja aktier er som kvinder bedst,,,, de er lige så forudsigelige som uforudsigelige, dog falder der da lidt af en gang imellem af det sjove ,,, altså har da oplevet at min depot steg med 15 % på en dag,,,, det var aktierne vi talte om ,,, ikk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 576 Skrevet 13. April, 2020 Kigger på uret, tænker fuck ikke igen. Flyver ud af sengen, soignere mig, kalder på hunden og får den luftet. Derefter morgenmad og så afsted på job. Og resten af dagen tænker jeg så på sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 13. April, 2020 1. Drikker noget vand og går på toilettet 2. Sætter kaffe og morgenmad over 3. Ryger en smøg Det er faktisk rigtig sundt ikke at interagere på de sociale medier for tidligt om morgenen, især i den her tid .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KoldingKnægten 398 Skrevet 13. April, 2020 Vågner, og ser frem til at kunne gå i seng igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 13. April, 2020 Står op. Skifter min søn, der ofte har det ret vildt kl 6. Svarer mails med ham på skødet - han er særdeles glad for at tæve keyboardet, giver nogle kreative svar. Når hans mor står op, laver hun kaffe imens jeg er i bad, og jeg forsøger at arbejde derefter. Det her corona er lidt blevet en bonus barsel, så det falder meget heldigt. Har for første gang været hjemme imens et af mine utallige børn er begyndt at kravle. Det der er svært er de børn der ikke bør hjemme, dem får jeg ikke set så meget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg