Listelømmel 301 Skrevet 13. April, 2020 Åh disse minder ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Joebiden Skrevet 13. April, 2020 Årh ja det var en mere simpel tid.... NOT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 13. April, 2020 Js, jeg er vokset op med "myldretid", og det var ikke nær så slemt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 14. April, 2020 Netop Indien står meget langt nede på min ønskeseddel mht. drømmerejser, hvilket er en skam da dyrelivet er ekstremt eksotisk og spændende. Men kulturen og overbefolkningen er simpelthen direkte skræmmende, og jeg er ikke sart. Håber at Østafrika ikke bliver ramt at corona eller udelukker os vesterlændinge, når the migration starter i år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. April, 2020 Gh0st skrev, for 3 timer siden: Netop Indien står meget langt nede på min ønskeseddel mht. drømmerejser, hvilket er en skam da dyrelivet er ekstremt eksotisk og spændende. Den indiske trafik er håbløs. Man sidder i én stor trafikprop, og en kørsel på 100 km kan let tage over 4 timer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zukker 74 Skrevet 14. April, 2020 Borende X skrev, for 2 timer siden: Den indiske trafik er håbløs. Man sidder i én stor trafikprop, og en kørsel på 100 km kan let tage over 4 timer. Det er umuligt at holde afstand 2 meter i de togvogne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. April, 2020 zukker skrev, 1 time siden: Det er umuligt at holde afstand 2 meter i de togvogne Uden tvivl, men nu tænkte jeg primært på landevejstrafikken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg