Hop til indhold
Århusfyr23

Ung fyr der vil prøve grænser af

Recommended Posts

Hej! 
Jeg har længe gået med tanken om, at besøge en swinger klub, men er simpelthen alt for nervøs for at taget skrider alene. Er der nogle som har nogle gode tips eller erfaringer, som de kan dele ud af? 
(Selvfølgelig bliver det først efter alt det her corona er overstået, og hvis jeg kan samle mod til det)  

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Århusfyr23 ja se.. Den der udfordring med modet.. Den kender jeg alt for godt.. Jeg gjorde det da jeg var a sted første gang, at jeg gjorde det i arbejdstiden (da jeg har mulighed for det), men havde altså fri den dag..

Men jeg må også sige at jeg gik forbi indgangen de første 10 gange inden at jeg havde modet til at ta i dørhåndtaget og åbne døren.. 

Jeg gjorde det en onsdag formiddag, du ved onsdag er "lillemor aften". Så der var mange mennesker der, det er der i øvrigt altid om onsdagen.. Men det var en VILDT SØD dør dame der tog imod mig og sagde så at hun havde desværre ikke tid til at vise mig rundt da der var travlt.. Men efter jeg havde smidt tøjet og været i bad, hygiejne du ved, så blev jeg præsenteret for en kvinde som gerne ville vise mig rundt.. Og det var vildt hyggeligt.. At jeg så endte på en madras med hende er en anden snak.. :lol:

Men tag tyren ved hornene og ta a sted.. Du vil fortryde at du IKKE gjorde det.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for dit indspark, det lyder til, at du havde en god oplevelse! Hvilken klub besøgte du? Jeg vil prøve at samle mod, og se om jeg kan få mig selv afsted, så snart omstændighederne tillader det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal bare gå ind af døren. ALLE er super søde og alle er der for det samme, nemlig hygge og sex (stort set altid i den rækkefølge ;))

Man kan altid falde i snak med nogen i baren, som regel om alt muligt mellem himmel og jord.

Man skal bare huske at respektere at et nej er et nej (men der er næsten altid nogen som siger ja :)).

Bare kom ud af døren for at komme ind af døren. Det er en super dejlig Verden der åbner sig. (Når altså det Corona lort er overstået)

Del dette indlæg

Link til indlæg
jens69 skrev, for 37 minutter siden:

Du skal bare gå ind af døren. ALLE er super søde og alle er der for det samme, nemlig hygge og sex (stort set altid i den rækkefølge ;))

Man kan altid falde i snak med nogen i baren, som regel om alt muligt mellem himmel og jord.

Man skal bare huske at respektere at et nej er et nej (men der er næsten altid nogen som siger ja :)).

Bare kom ud af døren for at komme ind af døren. Det er en super dejlig Verden der åbner sig. (Når altså det Corona lort er overstået)

Jeg håber at jeg kan få samlet modet. Men ja, du har ret, alle er jo af samme grund som mig, men det er bare lidt angstprovokerende, at skulle tage fat i døren og gå ind :) 

hvordan forgår en typisk aften, sådan et sted? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tag afsted en torsdag aften, som nok er en stille aften, og kig dig lidt omkring.

Sæt dig i en sofa, drik en kop kaffe, eller en vand, og lad nerverne falde til ro. Få så øjenkontakt med en, mand eller kvinde, og sig du er ny, og gerne vil have en lille rundvisning. Alle er søde og venlige, og vil gerne sørge for, du er tryg og rolig.

Forvent ikke sex den første gang, men brug det til at blive lidt fortrolig med "reglerne" og atmosfæren og stemningen.

Synes du om det, så kom igen en fredag eller lørdag aften, og forhold dig igen forholdsvis rolig, men får du øjenkontakt med en kvinde eller et par, så sæt dig bare i nærheden, og få en snak igang. Er det et par, så snak mest med manden, det giver nok størst gevinst.

Det er sjældent, der er singlekvinder, og når der er, så er de meget eftertragtede, og som ny - og lettere nervøs - skal du nok ikke forvente, at du bliver den udvalgte.

Vigtigst af alt, det er ikke et tag-selv-bord!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det overhovedet tilladt at besøge en swingerklub når man kommer som single mand uden en kvinde i hånden? Jeg mener at der vil jo være en total overrepræsentation af mænd, hvis det skulle være tilfældet, ligesom med datingsider. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Carl72 skrev, for 6 timer siden:

Er det overhovedet tilladt at besøge en swingerklub når man kommer som single mand uden en kvinde i hånden? Jeg mener at der vil jo være en total overrepræsentation af mænd, hvis det skulle være tilfældet, ligesom med datingsider. 

Naturligvis er single mænd velkomne i klubberne,  altså med mindre at det er en decideret paraften.

Som andre tidligere har skrevet, så er folk i klubberne supersøde, hvis man altså opfører sig pænt.

Jeg glemmer ikke mit første besøg i CS1, som ganske vist var sammen med en bonus veninde.

Vi var død generte og var ikke sammen med andre, selvom at vi fik tilbuddet. De efterfølgende besøg var noget mere heftige.

Forvent ikke sex, men vær lidt social og tal med folk, så kan der sagtens ske frække ting og sager

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja. Hvis pigerne i enhver swingerklub hver aften, var singlepiger med et udseende og alder som TV2s reporter, 28 årige Cecilie Henriette Nøhr, så ville undertegnede gerne gå i swingerklub.

Sådan er det desværre ikke og reporteren  konkluderer sikkert som mange andre yngre slanke piger "Jeg har lyst til at tage tilbage til Swingergaarden for at drikke en kop kaffe og møde de søde mennesker igen, men virkelig ikke for at have sex. Der er vi vist stadig for langt fra hinanden."

Ærgeligt at unge piger med et feminint udseende har så mange overvejelser og alting skal vendes og drejes.

Tag nu "Ja Hatten på" og tag afsted med dine smukke veninder og køb et årskort.

cfb4b6e0-20fa-4d84-8635-5024a57e87d7.jpg

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-08-03-tv-2-journalist-med-i-swingerklub-for-foerste-gang-det-var-faktisk-hyggeligt

PS Corona er ikke overstået lige med det samme....

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er kommet en del i nogle swingerklubber. Både alene men også med min kone.

Klubberne er meget forskellige.. Siden du skriver du hedder Århusfyr, så er det jo nok i Århus du vil husere. I Århus er der "Joys". Det er et fint sted, der har åbnet de fleste af ugens dage. Den er meget stille og rolig. 

Jeg vil anbefale dig at tage derned en hverdag. Der er en obligatorisk rundvisning og intro til reglerne, som du får når du ankommer. 

Som sagt, tag derned i dagtimerne første gang, hvor der er stille og roligt, få rundvisningen og introen, der er ro til at stille alle de spørgsmål du måtte have. 

Lad være at forvente sex. Swingerklubber er ligesom diskoteker, hvor man skal byde andre op til "dans". 

Jeg kan også anbefale Tucan ved almind i Kolding, samt EC300 (euroclub300) ligeledes ved Kolding. Der har jeg været mest. De er noget mere "klubagtige" med en stor fællesskabsfølelse. De har kun åbent tor/fre/lør, og der er aftenerne mere festpræget end joys er - eller det vil EC300 er nok en mellemting mellem joys og Tucan.

I Tucan/EC300 er der også obligatorisk rundtur - men den er typisk med deltagelse af flere "firsttimers". Det er en rigtig god mulighed for at møde andre nye. 

Igen, forvent ikke sex. Men forvent at knæene klaprer under dig, når du står foran døren, og alt i dig, forsøger at få dig til at løbe væk. 

Men uanset om du sexer med andre eller ej, så får du en på opleveren - masser af indtryk.. 

Og når du først er kommet ind, er det altså helt afslappet.. alle er der for det samme, og selvom det vil føles som om alle kigger på en, så er det altså ikke det der sker. 

I joys kan du bare dukke op. I Tucan og EC300 skal du tilmeldes. Det skal du, fordi de regulerer forholdet mellem par/piger og single mænd.

Der er som regel rigelig med singlemænd  og nogen er ret frembrusende over pigerne/par - lad være med at være det.. vær en gentleman, og udvis stil og høflighed.

Så min helt klare anbefaling er, kom afsted.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...