minitulle2 49 Skrevet 16. April, 2020 https://annoncelight.dk/showad/291623 Var blevet godt liderlig i denne Corona tid så da jeg faldt over denne annonce måtte trykket tages, fik lavet en aftale selv om hun sagde hun ikke tog så mange kunder i denne tid, aftalen kom i hus. Døren blev åbnet af en dejlig moden kvinde med dejlig store bryster som man jo kan se på billede, jeg blev hurtig tændt og gummi blev monteret på min allerede stive pik, hun suttede den endnu mere hård og klar, hun lagde sig på ryggen og min pik gled ind i en dejlig stram våd fisse, efter et stykke tid bad jeg hende ride mig så jeg kunne nyde synet af hendes store tunge bryster, der gik ikke længe inden jeg sprøjtede i kondomet ville eller godt have sprøjtet ud over hendes ægte store kasser men det må blive en anden gang :). Sød, køn dame og med mine øjne en dejlig erotisk buttet krop med et par store tunge bryster. Kommer helt sikkert igen når trykket bliver for højt. 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikt 1 Skrevet 16. April, 2020 (edited) Hun er super dejlig Redigeret 16. April, 2020 af Mikt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 16. April, 2020 Hvor er det cirka på Frederiksberg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxl lover 334 Skrevet 17. April, 2020 Lyder godt. Fotos ser ud til at være af forskellige kvinde, hvilke ligner bedst? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mich 135 Skrevet 21. April, 2020 Super fræk latino milf. Besøgte hende i fredags til 30min for 1.000,- og fik tungekys, gensidig fransk, fransk uden og en skøn ridetur til sidst, alt pakket ind i frækt undertøj. Anbefales på det varmeste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 21. April, 2020 Det er sgu en flot fisse hun har, 4. billede! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 21. April, 2020 Thai-fan72 skrev, for 19 minutter siden: Det er sgu en flot fisse hun har, 4. billede! Der er 3 billeder i annoncen. KF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jsfeltwow 77 Skrevet 21. April, 2020 KF skrev, for 1 minut siden: Der er 3 billeder i annoncen. KF. Der er så en del mere end 3 billeder når du klikker dig ind på hendes profil.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 21. April, 2020 (edited) jsfeltwow skrev, for 3 minutter siden: Der er så en del mere end 3 billeder når du klikker dig ind på hendes profil.. På AL? Edit: Fandt det. KF. Redigeret 21. April, 2020 af KF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jsfeltwow 77 Skrevet 21. April, 2020 (edited) Ja, tvivler dog på at nogle af dem er af hende Redigeret 21. April, 2020 af jsfeltwow 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 21. April, 2020 jsfeltwow skrev, for 31 minutter siden: Ja, tvivler dog på at nogle af dem er af hende Undskyld, men der er stor forskel på om du mener "nogle" eller "nogen". Tror du at et eller flere billeder er af hende, eller tror du ingen af dem er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mich 135 Skrevet 21. April, 2020 Thai-fan72 skrev, 1 time siden: Det er sgu en flot fisse hun har, 4. billede! Smager også godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 21. April, 2020 Mich skrev, for 46 minutter siden: Smager også godt Er det hende på billederne, eller vurderer du dem også som uægte? Og i så fald, hvordan ser hun ellers ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikt 1 Skrevet 23. April, 2020 Som skrev tidl. er hun super dejlig, fræk og virker som hun nyder at give en god oplevelse. Har været forbi nogle gange og kan helt sikket anbefale en tur der, jeg kommer selv helt sikket igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mich 135 Skrevet 24. April, 2020 Thai-fan72 skrev, den 21-04-2020 at 15:32: Er det hende på billederne, eller vurderer du dem også som uægte? Og i så fald, hvordan ser hun ellers ud? Det er svært at sige om billederne er ægte, men forestil dig en flot latino Milf med dejlige store bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Staples Skrevet 29. April, 2020 Hvad vil buttet sige? Har hun stor mave, eller er hun bare godt polstret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikt 1 Skrevet 30. April, 2020 Staples skrev, for 13 timer siden: Hvad vil buttet sige? Har hun stor mave, eller er hun bare godt polstret? Godt polsteret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 7. Maj, 2020 minitulle2 skrev, den 16.4.2020 at 07:48: https://annoncelight.dk/showad/291623 Var blevet godt liderlig i denne Corona tid så da jeg faldt over denne annonce måtte trykket tages, fik lavet en aftale selv om hun sagde hun ikke tog så mange kunder i denne tid, aftalen kom i hus. Døren blev åbnet af en dejlig moden kvinde med dejlig store bryster som man jo kan se på billede, jeg blev hurtig tændt og gummi blev monteret på min allerede stive pik, hun suttede den endnu mere hård og klar, hun lagde sig på ryggen og min pik gled ind i en dejlig stram våd fisse, efter et stykke tid bad jeg hende ride mig så jeg kunne nyde synet af hendes store tunge bryster, der gik ikke længe inden jeg sprøjtede i kondomet ville eller godt have sprøjtet ud over hendes ægte store kasser men det må blive en anden gang :). Sød, køn dame og med mine øjne en dejlig erotisk buttet krop med et par store tunge bryster. Kommer helt sikkert igen når trykket bliver for højt. Kan du sige noget nærmere om nationalitet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
minitulle2 49 Skrevet 7. Maj, 2020 Lasselas skrev, for 8 timer siden: Kan du sige noget nærmere om nationalitet? Ved det faktisk ikke lidt mørk i huden nærmere kommer jeg det nok ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denlykkeligedreng 61 Skrevet 16. Maj, 2020 (edited) Kære alle i denne tråd. blev nysgerrig på de roste bryster og det venlige sind og kan med det samme sige at jeg ikke blev skuffet. hun er absolut en moden kvinde godt buttet, men med de dejligste bløde babser. Hun er glad, fræk og smilende og særdeles serviceminded. jeg bestilte en halv time og hun spurgte om jeg var frisk på kys og fransk uden gummi - det lød sgu for fristende - så ja til det. hun hjalp mig på pirrende vis af med klunset og så var der dømt kæl og dybe kys - hun er frækt klædt og god til at fastholde en dejlig liderlig stemning. Hun kyssede over det hele og fandt efterhånden frem til det dunkende lem og begyndte en uforglemmelig bearbejdning med hendes frække tunge - ret hurtigt blev det, mig stående, ret dybt - ja faktisk slugte hun til roden!, hun smed mig ned på sengen, på ryggen og fortsatte slikkeriet på guddommelig vis. Efter et stykke tid hvor jeg havde bearbejdet de dejlige babser så godt jeg kunne på afstand fandt hun olien frem og smurte brystpartiet grundigt ind og gav så en omgang spansk - kombineret med det franske. Da jeg var tæt på at komme holdt hun lidt igen og spurgte om jeg vil slikke - yes!, jeg var klar - det var hun også - plaskvåd og hun nød tydeligt en kontant behandling med tungen samtidig med at hendes røv fik en god gang oliemassage. Pludselig skubbede hun mig væk - lynhurtigt på med gummi og så red hun til den store guldmedalje mens brysterne hoppede og dansede - vildt og frækt. da hun var kommet bad jeg hende afslutte i munden - hun hev med et stort smil gummiet af og gnavede løs igen - hun spurgte om jeg samtidig ville have analstimulering - ja hvorfor ikke? Så frem med olien på med gummi på to fingre og så fik jeg ellers så hatten passede - hun havde fingrene helt oppe imens hun slugte til roden og snart kom jeg i en kæmpe eksplosion. fuck hun kan sit kram!, umidelbart var jeg lidt skeptisk - men tak for kaffe en oplevelse - tag hende!!! Hun er meget spændende er i øvrigt næsten sikker på at billederne ikke er rigtige - men pyt med det et lille plus - hun taler perfekt dansk Redigeret 16. Maj, 2020 af Denlykkeligedreng 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Staples Skrevet 21. Maj, 2020 Har hun et kønt ansigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 23. Maj, 2020 Staples skrev, den 21.5.2020 at 02:07: Har hun et kønt ansigt? og hvad med kroppen fx højden, det er svært at få et indtryk af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
minitulle2 49 Skrevet 9. Juni, 2020 Staples skrev, den 21.5.2020 at 02:07: Har hun et kønt ansigt? Meget køn ansigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
popper 20 Skrevet 25. Juni, 2020 Hi alle Så har jeg besøgt disse dejlige bryster,. Kan kun give jer andre ret de er dejlige store og bløde. Pige er også vildt dejlig.,hvis man som mig er til piger man kan holde om og med nogen dejlige frække øjne. Skal helt sikkert møde hende igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotshot 190 Skrevet 25. Juni, 2020 Nu fik jeg også besøgt hende, efter de gode anmeldelser. Nem at aftale tid med og bestilte en time. Mødte op på aftalt tidspunkt. Døren blev åbnet af en moden kvinde som beskrevet tidligere og må indrømme jeg blev overrasket over det dejlig syn der mødte mig. Flot kvinde og nogle kæmpe store bryster, og frækt klædt, lige min still og tænkte straks at der skal min pik behandles imellem. Fik aftalt og betalt for blowjob uden, gensidig fransk, spank og samleje i forskellige stillinger med afslutning mellem bryster og i munden. Blev lagt ned på sengen, og hun kyssede mig vildt dejligt, dybe tungekys og derefter startede hun med at sutte min pik, måtte stoppe hende et par gange, hun smilte bare, og kyssede blidt mit pikhovede, og forsatte derefter et stykketid. Fik vendt hende rundt, og slikkede hende, det nød hun meget kunne jeg mærke, så meget at hun pludselig kom, kunne godt mærke hun blev varm og tændt, hun smilte og undskyldte at det gik for hurtigt, men jeg forsatte bare og kunne mærke efter et stykke tid at hun måske ville komme igen, men stoppede op og drillede hende lidt. Nu ville hun ride, på med kondom, og hun gled lækkert ned over min pik, hvilket syn at se på, og de store bryster hang lige foran mig kunne bare gramse løs, hun forsatte sådan et stykke tid med varierende ridt, hun stønnede på den gode måde, og lænede sig ind over mig og kyssede dybt og inderligt, pludselig sagde hun, jeg kommer igen, og kunne mærke hendes varme skød, lige før jeg selv sprøjtede, hun stoppede gudskelov, ellers var det gået galt. Hun hoppede af og lagde sig på ryggen, jeg trængte op i hende og kneppede det bedste jeg kunne, og nu var det min tur til at sprøjte, sagde hun, det kunne jeg ikke afstå fra, trak mig ud , af med kondomet, og lagde min pik i mellem hendes bryster, min pik gled stile og roligt imellem dem, mens hun suttede min pik, for hvert stød, og her måtte jeg overgive mig og sprøjte i mellem dem og lidt i hendes mund. Lidt hvil og derefter samme tur igen og denne gang med komplet afslutning i hende mund, dejlig kvinde og kommer helt sikkert igen Hun elsker simpelthen sex. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg