Aktiv 30 3 Skrevet 16. April, 2020 @Smukogliderlig min ven mangler du stadig en snapchat ven ?? For så vil jeg meget gerne være din snapchat ven 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smukogliderlig Skrevet 16. April, 2020 Det havde måske været mere passende at sende mig en privatbesked men nej, jeg søger ikke længere en “snapchatven”. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 17. April, 2020 Aktiv 30 skrev, for 12 timer siden: @Smukogliderlig min ven mangler du stadig en snapchat ven ?? For så vil jeg meget gerne være din snapchat ven Ualmindelig klodset måde at kommunikere på af en helt ny profil og helt i gennem dårlig stil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1268 Skrevet 17. April, 2020 DonX skrev, for 2 timer siden: Ualmindelig klodset måde at kommunikere på af en helt ny profil og helt i gennem dårlig stil. Haha - arh det mener du? Han vil jo bare være hendes ven! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 17. April, 2020 Aktiv 30 skrev, for 21 timer siden: @Smukogliderlig min ven mangler du stadig en snapchat ven ?? For så vil jeg meget gerne være din snapchat ven Er det ikke dejligt, at du igen er sammen med dine venner i børnehaven på blå stue? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg