Hop til indhold
Guest Lynet2019

Mandag kan der åbnes

Recommended Posts

Guest Havnebumsen

Ser lige lægens bord på DR1

gennemsnitlig dør der 80 om måneden af influenza. Gennemsnitlig regnet udover alle måneder og gennemsnitligt år.

Den seneste måned, med rigtig mange restriktioner, er der død ca 320 af Covid-19. Med nuværende åbninger må vi formode, at det månedlige antal døde vil stige ret meget. 

Så covid-19 må siges at være noget værre end influenza. 

jeg ville nok være tilbageholdende med at åbne for prostitution. Men det kunne godt se ud til, at det nok bliver tilladt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja

hentet DR nyheder:

• Frisører

• Køreundervisning i skolevogne

• Massører

• Tatovører

• "Visse liberale erhverv"

Det er endnu ikke aftalt under hvilke praktiske forhold, de må åbne. Det skal aftales mellem myndighederne og de forskellige brancher, organisationer og fagforeninger.

Og hvis en frisør eksempelvis vurderer, at det ikke vil være forsvarligt at åbne igen, kan frisøren vælge at holde lukket og fortsat modtage lønkompensation.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Liv skrev, for 7 minutter siden:

Det er netop opdateret, massører er nævnt nu. Personligt venter jeg lige lidt endnu, så tæt ønsker jeg endnu ikke at komme på andre end min mand.

Klogt. 

At der åbnes betyder jo ikke at virus er udryddet, kun at man er ved at have kontrol over antal smittede pr dag. 

Det bliver ikke helt sikkert før vaccinen er færdig, og det varer sikkert et års tid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Iøvrigt hvilke forholdsregler skal prostituerede tage?

Man møder op og man tager en complete body afspritning sammen. Begge skal bære mundbind og handsker. Der skal være plastik afskærmning, kendt fra bl.a. supermarked. Så når der foretages blowjob skal der være plastafskærming sat på mandens mave. Missionær forbudt, ved doggy skal pigen have plastafskærming på ryggen og ved pigen på toppen, er kun reverse comboy tilladt,  med plastafskærming sat på mandens mave. Frækt :D

glæder mig til retningslinierne bliver offentliggjort. Situationens alvor taget i betragtning, synes jeg, at man skal få hendes majestæt Dronning Margrethe til at læse dem op :D

Nå pøj pøj med det. Venter nok lidt med denne hobby :)

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smørhulsbarnet skrev, for 34 minutter siden:

Ja

hentet DR nyheder:

• Frisører

• Køreundervisning i skolevogne

• Massører

• Tatovører

• "Visse liberale erhverv"

Det er endnu ikke aftalt under hvilke praktiske forhold, de må åbne. Det skal aftales mellem myndighederne og de forskellige brancher, organisationer og fagforeninger.

Og hvis en frisør eksempelvis vurderer, at det ikke vil være forsvarligt at åbne igen, kan frisøren vælge at holde lukket og fortsat modtage lønkompensation.

Her er en guide i at undgå Corona :-P

1A3172A5-B61E-4980-A565-7F3C70DA7E13.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Det lyder som om, at al BDSM får kronede dage nu ;-) med alle de forbehold, der skal tages.. 

Det er da Winwin i dominans-universet med afstand, masker, afspritning mm. :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

"Har du været en slem dreng ??"

"Ja Frue"

"Fyyyyyyyyyy. Slemme dig. Frem med hænderne. Så skal jeg afspritte dem.... "

:mrgreen::mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Seduction afventer og venter også og ser hvad der bliver udmeldt på pressemødet, dog åbner vi ikke op på mandag, ligegyldigt hvad... Syntes personligt det er for tidligt og tvivler også på at alle stederne virkelig har styr på formaliteter, rengøring osv, som også burde kræves i større stil i lige præcis vores erhverv. Der er bestemt forskel på både frisør, kropsmassør ( uden happy ending ) og så os, igen ligegyldigt hvad vi kalder vores branche / erhverv, så har viden tætteste kontakt overhovedet og vi skal jo stadig holde 2 meters afstand på gaden :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Tip toe skrev, for 20 minutter siden:

BDSM corona-fantasy. :blink: 

.. tænk hvor mange der ENDELIGt kan få indfriet sygeplejerske-fantasien - på den der virkeligt insisterende måde...  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Seductiongirls skrev, for 3 minutter siden:

Seduction afventer og venter også og ser hvad der bliver udmeldt på pressemødet, dog åbner vi ikke op på mandag, ligegyldigt hvad... Syntes personligt det er for tidligt og tvivler også på at alle stederne virkelig har styr på formaliteter, rengøring osv, som også burde kræves i større stil i lige præcis vores erhverv. Der er bestemt forskel på både frisør, kropsmassør ( uden happy ending ) og så os, igen ligegyldigt hvad vi kalder vores branche / erhverv, så har viden tætteste kontakt overhovedet og vi skal jo stadig holde 2 meters afstand på gaden :shock:

Og sådan har vi gudskelov vores frie valg :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Seductiongirls skrev, for 5 minutter siden:

Godt at se at nogen tager sit ansvar alvorligt! Respekt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmadarling skrev, for 8 minutter siden:

Og sådan har vi gudskelov vores frie valg :wub:

Ja frie valg, men må også tænke længere end sex og penge fremfor helbred.. at du har styr på dine ting er fantastisk og at din tlf har kimet 20-30 gange om dagen under lukningen, er jo dejligt for dig og siger jo at du skal se at komme igang igen, vores tlf på  klinikken har slet ikke kimet så meget de sidste mange uger, så måske vi skal  se hvad vi  har gjort forkert eller rigtigt.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan blive svært når først annoncer begynder at dukke op, men jeg tror jeg forsøger at vente 14 dage til en måned endnu med besøg for se udviklingen af smitte. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Måske er der en logisk forklaring på forskellen mellem steder og private piger.. Og altså mængden af opkald eller mails, eller hvordan kommunikation foregår.. 

Og det er vel helt, som det skal være.. 

Det er jo en ramme, hvor der heldigvis er plads til os alle - uanset, hvordan vores respektive "opstilling" lige er.

Og har nogle modet på at gå i gang - så er der nu ramme til det. Og vælger andre at afvente - er det også okay.

Hele samfundet er jo ikke klar endnu - og lige nu kan vi så blive enige om, at der er plads til lige præcis den tilgang, som føles rigtig for hver især.. 

Hurra for det - at der er plads til alle og rummelighed til forskelle... <3<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Og så vil jeg opfordre til, at vi alle stopper med at pege fingre af nogen, hinanden og de andre - det har der været alt for meget af de sidste 5-6 uger og det er fuldstændigt uklædeligt... 

<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 10 minutter siden:

Og så vil jeg opfordre til, at vi alle stopper med at pege fingre af nogen, hinanden og de andre - det har der været alt for meget af de sidste 5-6 uger og det er fuldstændigt uklædeligt... 

<3

Hørt! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Seductiongirls skrev, for 41 minutter siden:

Ja frie valg, men må også tænke længere end sex og penge fremfor helbred.. at du har styr på dine ting er fantastisk og at din tlf har kimet 20-30 gange om dagen under lukningen, er jo dejligt for dig og siger jo at du skal se at komme igang igen, vores tlf på  klinikken har slet ikke kimet så meget de sidste mange uger, så måske vi skal  se hvad vi  har gjort forkert eller rigtigt.. 

Hvem siger I har gjort noget forkert? 

I gør det der føles rigtigt for jer - det samme gør jeg og/eller andre .

Nu er der nok en ny anledning til, at starte en udskamning af os slemme slemme piger .

Jeg har helt styr på mit helbred, hygiejne, smitte og selvfølgelig også mine gæsters ve og vel 

Agurketid på EG :shock:

Redigeret af Emmadarling

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
FrokostUartig skrev, for 57 minutter siden:

.. tænk hvor mange der ENDELIGt kan få indfriet sygeplejerske-fantasien - på den der virkeligt insisterende måde...  

Jubiii så hopper jeg i kittel og mundbind 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...