Guest Lynet2019 Skrevet 17. April, 2020 Så tyder det på af massage også kan åbne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 17. April, 2020 Ser lige lægens bord på DR1 gennemsnitlig dør der 80 om måneden af influenza. Gennemsnitlig regnet udover alle måneder og gennemsnitligt år. Den seneste måned, med rigtig mange restriktioner, er der død ca 320 af Covid-19. Med nuværende åbninger må vi formode, at det månedlige antal døde vil stige ret meget. Så covid-19 må siges at være noget værre end influenza. jeg ville nok være tilbageholdende med at åbne for prostitution. Men det kunne godt se ud til, at det nok bliver tilladt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smørhulsbarnet 902 Skrevet 17. April, 2020 Ja hentet DR nyheder: Frisører • Køreundervisning i skolevogne • Massører • Tatovører • "Visse liberale erhverv" Det er endnu ikke aftalt under hvilke praktiske forhold, de må åbne. Det skal aftales mellem myndighederne og de forskellige brancher, organisationer og fagforeninger. Og hvis en frisør eksempelvis vurderer, at det ikke vil være forsvarligt at åbne igen, kan frisøren vælge at holde lukket og fortsat modtage lønkompensation. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lykkelige Dan 30 Skrevet 17. April, 2020 Lynet2019 skrev, for 11 minutter siden: Så tyder det på af massage også kan åbne Som jeg læser det i nyhederne er fysioterapeut og massage steder ikke blevet nævnt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 17. April, 2020 Det er netop opdateret, massører er nævnt nu. Personligt venter jeg lige lidt endnu, så tæt ønsker jeg endnu ikke at komme på andre end min mand. 18 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. April, 2020 Liv skrev, for 7 minutter siden: Det er netop opdateret, massører er nævnt nu. Personligt venter jeg lige lidt endnu, så tæt ønsker jeg endnu ikke at komme på andre end min mand. Klogt. At der åbnes betyder jo ikke at virus er udryddet, kun at man er ved at have kontrol over antal smittede pr dag. Det bliver ikke helt sikkert før vaccinen er færdig, og det varer sikkert et års tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 17. April, 2020 Jeg venter os her med at åbne op. Det er for tidligt synes jeg. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 17. April, 2020 (edited) Iøvrigt hvilke forholdsregler skal prostituerede tage? Man møder op og man tager en complete body afspritning sammen. Begge skal bære mundbind og handsker. Der skal være plastik afskærmning, kendt fra bl.a. supermarked. Så når der foretages blowjob skal der være plastafskærming sat på mandens mave. Missionær forbudt, ved doggy skal pigen have plastafskærming på ryggen og ved pigen på toppen, er kun reverse comboy tilladt, med plastafskærming sat på mandens mave. Frækt glæder mig til retningslinierne bliver offentliggjort. Situationens alvor taget i betragtning, synes jeg, at man skal få hendes majestæt Dronning Margrethe til at læse dem op Nå pøj pøj med det. Venter nok lidt med denne hobby Redigeret 17. April, 2020 af Havnebumsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MotionMan 74 Skrevet 17. April, 2020 Lynet2019 skrev, for 46 minutter siden: Så tyder det på af massage også kan åbne Vi er klar med vores trængende og udsultede kroppe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MotionMan 74 Skrevet 17. April, 2020 Smørhulsbarnet skrev, for 34 minutter siden: Ja hentet DR nyheder: Frisører • Køreundervisning i skolevogne • Massører • Tatovører • "Visse liberale erhverv" Det er endnu ikke aftalt under hvilke praktiske forhold, de må åbne. Det skal aftales mellem myndighederne og de forskellige brancher, organisationer og fagforeninger. Og hvis en frisør eksempelvis vurderer, at det ikke vil være forsvarligt at åbne igen, kan frisøren vælge at holde lukket og fortsat modtage lønkompensation. Her er en guide i at undgå Corona 1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 17. April, 2020 Det lyder som om, at al BDSM får kronede dage nu med alle de forbehold, der skal tages.. Det er da Winwin i dominans-universet med afstand, masker, afspritning mm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 17. April, 2020 "Har du været en slem dreng ??" "Ja Frue" "Fyyyyyyyyyy. Slemme dig. Frem med hænderne. Så skal jeg afspritte dem.... " Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 970 Skrevet 17. April, 2020 Vi får vidst travlt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 17. April, 2020 BDSM corona-fantasy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 3982 Skrevet 17. April, 2020 Seduction afventer og venter også og ser hvad der bliver udmeldt på pressemødet, dog åbner vi ikke op på mandag, ligegyldigt hvad... Syntes personligt det er for tidligt og tvivler også på at alle stederne virkelig har styr på formaliteter, rengøring osv, som også burde kræves i større stil i lige præcis vores erhverv. Der er bestemt forskel på både frisør, kropsmassør ( uden happy ending ) og så os, igen ligegyldigt hvad vi kalder vores branche / erhverv, så har viden tætteste kontakt overhovedet og vi skal jo stadig holde 2 meters afstand på gaden 8 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 17. April, 2020 Tip toe skrev, for 20 minutter siden: BDSM corona-fantasy. .. tænk hvor mange der ENDELIGt kan få indfriet sygeplejerske-fantasien - på den der virkeligt insisterende måde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 17. April, 2020 Seductiongirls skrev, for 3 minutter siden: Seduction afventer og venter også og ser hvad der bliver udmeldt på pressemødet, dog åbner vi ikke op på mandag, ligegyldigt hvad... Syntes personligt det er for tidligt og tvivler også på at alle stederne virkelig har styr på formaliteter, rengøring osv, som også burde kræves i større stil i lige præcis vores erhverv. Der er bestemt forskel på både frisør, kropsmassør ( uden happy ending ) og så os, igen ligegyldigt hvad vi kalder vores branche / erhverv, så har viden tætteste kontakt overhovedet og vi skal jo stadig holde 2 meters afstand på gaden Og sådan har vi gudskelov vores frie valg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bob By 70 Skrevet 17. April, 2020 Seductiongirls skrev, for 5 minutter siden: Seduction afventer og venter også og ser hvad der bliver udmeldt på pressemødet, dog åbner vi ikke op på mandag, ligegyldigt hvad... Syntes personligt det er for tidligt og tvivler også på at alle stederne virkelig har styr på formaliteter, rengøring osv, som også burde kræves i større stil i lige præcis vores erhverv. Der er bestemt forskel på både frisør, kropsmassør ( uden happy ending ) og så os, igen ligegyldigt hvad vi kalder vores branche / erhverv, så har viden tætteste kontakt overhovedet og vi skal jo stadig holde 2 meters afstand på gaden Godt at se at nogen tager sit ansvar alvorligt! Respekt! 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 3982 Skrevet 17. April, 2020 Emmadarling skrev, for 8 minutter siden: Og sådan har vi gudskelov vores frie valg Ja frie valg, men må også tænke længere end sex og penge fremfor helbred.. at du har styr på dine ting er fantastisk og at din tlf har kimet 20-30 gange om dagen under lukningen, er jo dejligt for dig og siger jo at du skal se at komme igang igen, vores tlf på klinikken har slet ikke kimet så meget de sidste mange uger, så måske vi skal se hvad vi har gjort forkert eller rigtigt.. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 17. April, 2020 Det kan blive svært når først annoncer begynder at dukke op, men jeg tror jeg forsøger at vente 14 dage til en måned endnu med besøg for se udviklingen af smitte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 17. April, 2020 Måske er der en logisk forklaring på forskellen mellem steder og private piger.. Og altså mængden af opkald eller mails, eller hvordan kommunikation foregår.. Og det er vel helt, som det skal være.. Det er jo en ramme, hvor der heldigvis er plads til os alle - uanset, hvordan vores respektive "opstilling" lige er. Og har nogle modet på at gå i gang - så er der nu ramme til det. Og vælger andre at afvente - er det også okay. Hele samfundet er jo ikke klar endnu - og lige nu kan vi så blive enige om, at der er plads til lige præcis den tilgang, som føles rigtig for hver især.. Hurra for det - at der er plads til alle og rummelighed til forskelle... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 17. April, 2020 Og så vil jeg opfordre til, at vi alle stopper med at pege fingre af nogen, hinanden og de andre - det har der været alt for meget af de sidste 5-6 uger og det er fuldstændigt uklædeligt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 17. April, 2020 FrokostUartig skrev, for 10 minutter siden: Og så vil jeg opfordre til, at vi alle stopper med at pege fingre af nogen, hinanden og de andre - det har der været alt for meget af de sidste 5-6 uger og det er fuldstændigt uklædeligt... Hørt! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 17. April, 2020 (edited) Seductiongirls skrev, for 41 minutter siden: Ja frie valg, men må også tænke længere end sex og penge fremfor helbred.. at du har styr på dine ting er fantastisk og at din tlf har kimet 20-30 gange om dagen under lukningen, er jo dejligt for dig og siger jo at du skal se at komme igang igen, vores tlf på klinikken har slet ikke kimet så meget de sidste mange uger, så måske vi skal se hvad vi har gjort forkert eller rigtigt.. Hvem siger I har gjort noget forkert? I gør det der føles rigtigt for jer - det samme gør jeg og/eller andre . Nu er der nok en ny anledning til, at starte en udskamning af os slemme slemme piger . Jeg har helt styr på mit helbred, hygiejne, smitte og selvfølgelig også mine gæsters ve og vel Agurketid på EG Redigeret 17. April, 2020 af Emmadarling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 17. April, 2020 FrokostUartig skrev, for 57 minutter siden: .. tænk hvor mange der ENDELIGt kan få indfriet sygeplejerske-fantasien - på den der virkeligt insisterende måde... Jubiii så hopper jeg i kittel og mundbind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg