Hop til indhold
Guest Lynet2019

Mandag kan der åbnes

Recommended Posts

Ja

warmgun skrev, for 2 minutter siden:

Men godt for pigernes mulighed for indtjening!

Ja... jeg er bestemt også for en kontrolleret åbning af vores samfund så vi kan få han i hjulene igen.

Synes bare, helt generelt, at danske GP’ere har et urealistisk pris niveau. + 1.000kr pr halve time er i overkanten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 1 minut siden:

Hvad er det, du ser, som jeg ikke kan se? Jeg ser i hvert fald ikke 55kr nogen steder...

Det gør jeg heller ikke.

Det var bare et fjolle indlæg af af mig :rolleyes:

Timeprisen er 2200 kr på Cassiopeia Stars, og så tænkte jeg at Underdog40 kunne få sine 1,5 minutter for 55 kr.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Kubrick skrev, for 1 minut siden:

Ja

Ja... jeg er bestemt også for en kontrolleret åbning af vores samfund så vi kan få han i hjulene igen.

Synes bare, helt generelt, at danske GP’ere har et urealistisk pris niveau. + 1.000kr pr halve time er i overkanten.

Har  set  flere  steder  hvor  timeprisen  er  billigere  end  2×30 minutter.  

Så  handler  det  vel  også  meget  om  hvad  du  får  i den  tid  du  har  betalt,  kommer  der  flere  tillæg? Eller er  det  inkl  alt  hvad  gp'en  nu tilbyder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kubrick skrev, for 33 minutter siden:

Vildt så mange kloge hoveder der er herinde....:roll:

Nu hvor åbningen bliver iværksat i morgen mandag

Du gør hermed også dig selv til et klogt hovede ...

Der har ingen officiel melding været om intimmassage mig bekendt, så det er ud fra en tolkning (herunder din), at der bliver "iværksat åbning". Husk nu den med glashuset.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
warmgun skrev, for 29 minutter siden:

Nogen forskel, må der være... Ved kys kan udveksling af spyt 100% sikkert ikke undgås. Jeg skal ikke gøre mig klog på, hvor meget det i praksis betyder.

Nogen forskel ja, men smitterisikoen er så høj selv uden, at forskellen er forsvindende lille, så vidt som jeg har forstået dråbesmitte. Men jeg er ikke sundhedsfaglig og, som jeg skrev, må den enkelte vælge, hvad de tror, når der ikke er nogle reelle tal på det. 

Personligt tror jeg, at man får meget mere ud af, at begrænse antallet af gæster, så kun tilbyde de længere besøg og ikke de hurtige, og derfor se færre gæster alt i alt end at begrænse sine ydelser.  

Ved rene blowjob ydelser, som indebærer relativt få kontaktpunkter og ingen f2f, kunne man måske minimere smitterisikoen for GP'en ved kun at tilbyde dem, hvis begge bærer mundbind og handsker, hvilket selvfølgelig overall for alle gæster sænker risikoen, og minimere risikoen for gæster ved kun at tilbyde bj med kondom på - men selv der, er der jo ret meget savl involveret, i hvert fald ved mig. 
De tanker er kun nogle, jeg selv har gået og funderet over, når jeg har overvejet, hvordan jeg selv vil åbne op, og slet ikke noget jeg vil presse ned over andre. Jeg ville ønske. at der fandtes en (seriøs) officiel guideline for hvilke risici de enkelte ting indebærer og muligheder for at minimere risiko - men jeg tvivler stærkt på at sådan en bliver inkluderet i sundshedsstyrelsens guidelines (fingers crossed).

Faktum er nok, at vores erhverv er det mest risikofyldte der findes, uanset hvad vi gør. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Boon Lott skrev, for 3 timer siden:

Kan man opfatte dig som repræsentant for en art fagforening?

Overhovedet ikke. Men de uorganiserede skal nok bare ikke regne med at de har indflydelse på hvilke krav, der kan komme ved en evt. åbning. Jeg har heller ingen holdning til hvordan den skal foregå. Jeg håber da bare for de GP, er vælger at åbne, at de selv sætter sig ind i reglerne (hvad der er lovkrav og hvad der er henstillinger). De skal ikke komme bagefter at beklage sig over at få en evt. bøde, fordi de ikke har haft en organisation til at fortælle dem reglerne, og ikke selv har lavet det opsøgende arbejde. Men det kan jo være at alt bare bliver henstillinger, så er der jo ingen love at bryde. Jeg kan så også tvivle på, at der kommer særlige krav til intimmassage. Jeg ved så ikke hvilke regler GP så evt. kommer ind under. Men det må den enkelte GP jo selv undersøge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Nannas Hjørne skrev, for 31 minutter siden:

Ved rene blowjob ydelser, som indebærer relativt få kontaktpunkter og ingen f2f, kunne man måske minimere smitterisikoen for GP'en ved kun at tilbyde dem, hvis begge bærer mundbind og handsker,

Blowjob med mundbind.... Det må være en tør fornøjelse. :lol: Undskyld. Jeg kunne ikke lade være. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Der er pressemøde ang de nye retningslinjer kl 14. De nævner selvfølgelig ikke os, men jeg har tænkt mig at se det, og se hvad de anbefaler i andre erhverv. Måske kan vi overføre nogle af anbefalingerne til vores branche? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Kubrick skrev, 1 time siden:

Ja

Så står det dig vel frit for, at vælge en “billigere” løsning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
mr. sving skrev, for 50 minutter siden:

Overhovedet ikke. Men de uorganiserede skal nok bare ikke regne med at de har indflydelse på hvilke krav, der kan komme ved en evt. åbning. Jeg har heller ingen holdning til hvordan den skal foregå. Jeg håber da bare for de GP, er vælger at åbne, at de selv sætter sig ind i reglerne (hvad der er lovkrav og hvad der er henstillinger). De skal ikke komme bagefter at beklage sig over at få en evt. bøde, fordi de ikke har haft en organisation til at fortælle dem reglerne, og ikke selv har lavet det opsøgende arbejde. Men det kan jo være at alt bare bliver henstillinger, så er der jo ingen love at bryde. Jeg kan så også tvivle på, at der kommer særlige krav til intimmassage. Jeg ved så ikke hvilke regler GP så evt. kommer ind under. Men det må den enkelte GP jo selv undersøge.

Der bliver ikke givet bøder ... det er retningslinjer ikke lovgivning 

Og eget frie valg om man vil besøge eller besøges :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmadarling skrev, for 3 minutter siden:

Der bliver ikke givet bøder ... det er retningslinjer ikke lovgivning

Det har hidtil været "retningslinjer" som er givet med hjemmel i lovgivning. Sådan vil det være fortsat. Bøde gives efter politiets skøn ud fra  deres udmøntning af retningslinjerne, men man kan jo så forlange en prøvelse ved en domstol.

Så jo, der kan godt risikere at blive udstedt bøder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Christina ssbbw skrev, for 34 minutter siden:

Blowjob med mundbind.... Det må være en tør fornøjelse. :lol: Undskyld. Jeg kunne ikke lade være. :D

Haha! skrev en smule forkert. Mente kun handsker til begge ;) Sådan går det når man ikke læser sine egne beskeder grundigt nok igennem inden man udgiver 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Christina ssbbw skrev, for 34 minutter siden:

Der er pressemøde ang de nye retningslinjer kl 14. De nævner selvfølgelig ikke os, men jeg har tænkt mig at se det, og se hvad de anbefaler i andre erhverv. Måske kan vi overføre nogle af anbefalingerne til vores branche? :)

Jeg har absolut også tænkt mig at kigge med ^_^ men i retningslinjerne pt for fx tandlæger, er det jo noget med for så vidt muligt at undgå nærkontakt, og mon ikke det bliver noget lignende for denne gang... og så er det bare hvordan vi forholder os til det. Men det er jo lige om lidt, så nu må vi se! Mit venteværelse er da i det mindste aldrig fyldt - eller rettere, ikke eksisterende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden:

Haha! skrev en smule forkert. Mente kun handsker til begge ;) Sådan går det når man ikke læser sine egne beskeder grundigt nok igennem inden man udgiver 

Det gav et godt grin, og det er tiltrængt i disse tider. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kubrick skrev, 1 time siden:

Ja

Når der skal betales annoncering, lokale, teledame, samt lægges til side til, hvad der gør hende til en lækker pige, så koster det altså noget...

Det er jo ikke sådan, at der er kunder hvert minut på en sekstimersvagt - det er mere realistisk med mellem 0 og 3 timers effektiv tid (som der modtages betaling for)

Sidst jeg havde bilen på værksted var arbejdet (altså uden reservedele) ca. 4500kr. Er det (for)dyrt? Måske, men jeg kunne ikke gøre det selv! På samme måde gælder det, at en GP, en tandlæge, en frisør og så videre skal have en indtjening, der bekvemt overstiger udgifterne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmadarling skrev, for 13 minutter siden:

Så står det dig vel frit for, at vælge en “billigere” løsning. 

Selvbetjening med hånden kan anbefales... Skal det være “fremmed”, så skift hånd. :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
warmgun skrev, for 8 minutter siden:

Når der skal betales annoncering, lokale, teledame, samt lægges til side til, hvad der gør hende til en lækker pige, så koster det altså noget...

Det er jo ikke sådan, at der er kunder hvert minut på en sekstimersvagt - det er mere realistisk med mellem 0 og 3 timers effektiv tid (som der modtages betaling for)

Sidst jeg havde bilen på værksted var arbejdet (altså uden reservedele) ca. 4500kr. Er det (for)dyrt? Måske, men jeg kunne ikke gøre det selv! På samme måde gælder det, at en GP, en tandlæge, en frisør og så videre skal have en indtjening, der bekvemt overstiger udgifterne.

Hørt! Smukt sagt.  Og så er der jo netop også moms og skat, som jeg er sikker på også afspejles i prisen, om man betaler eller ej. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 10 minutter siden:

Det har hidtil været "retningslinjer" som er givet med hjemmel i lovgivning. Sådan vil det være fortsat. Bøde gives efter politiets skøn ud fra  deres udmøntning af retningslinjerne, men man kan jo så forlange en prøvelse ved en domstol.

Så jo, der kan godt risikere at blive udstedt bøder.

Nu håber jeg ikke, at politiet kommer og ser hvad jeg laver med en GP.

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, Lige nu:

Nu håber jeg ikke, at politiet kommer og serm hvad jeg laver med en GP.

Nej, det er alt sammen meget hypotetisk. I praksis vil det nok være enten-eller. Enten er det okay at gå til GP eller også er det forbudt. Jeg tvivler på, de fjerner forbuddet mod intimmassage og så til gengæld udstikker detaljerede retningslinjer for, hvad man må og ikke må som GP/kunde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har absolut også tænkt mig at kigge med ^_^ men i retningslinjerne pt for fx tandlæger, er det jo noget med for så vidt muligt at undgå nærkontakt, og mon ikke det bliver noget lignende for denne gang... og så er det bare hvordan vi forholder os til det. Men det er jo lige om lidt, så nu må vi se! Mit venteværelse er da i det mindste aldrig fyldt - eller rettere, ikke eksisterende.

Det er bestemt en rigtig god idé, at lade sig inspirere at de retningslinjer der er udarbejdet til tandlæger, frisører m.v.   Du skriver så, at du ikke har venteværelse, men for specielt klinikkerne, hvor der er mere mennesker og større trafik, vil det være klogt at lade sig inspirere.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 5 minutter siden:

Nej, det er alt sammen meget hypotetisk. I praksis vil det nok være enten-eller. Enten er det okay at gå til GP eller også er det forbudt. Jeg tvivler på, de fjerner forbuddet mod intimmassage og så til gengæld udstikker detaljerede retningslinjer for, hvad man må og ikke må som GP/kunde.

Det er ret sikkert, at du tager fejl!

image.png.85af0d5404b418796f4ab3836ce73c1f.pngog slutteligt »øvrige lokaler, hvor der leveres tjenesteydelser, som efter deres karakter indebærer tæt fysisk kontakt til kunder,« hvilket vi kun kan læse som en embedsmands forsøg på at skrive bordeller.

Kan det udtrykkes klarere uden at bruge ordet “bordel” eller ordet “prostitueret”?

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Det er bestemt en rigtig god idé, at lade sig inspirere at de retningslinjer der er udarbejdet til tandlæger, frisører m.v.   Du skriver så, at du ikke har venteværelse, men for specielt klinikkerne, hvor der er mere mennesker og større trafik, vil det være klogt at lade sig inspirere.   

Jeg har heldigvis ikke oplevet et venteværelse på et bordel, hvor man sad sammen med andre kunder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 5 minutter siden:

Helt enig i, at det vil være enten eller.  Jeg hælder så til, at man som GP godt kan regne med at ophævelsen af forbuddet også gælder dem.  Hvis ikke vil der næppe gå mange dage i næste uge før politiet har lukket de klinikker der har valgt at åbne igen.  

Set man på genåbningen med de store briller, er der ikke belæg for hæve, at netop købesex skulle vælte hele planen, hvis.... og det kan ikke gentages for ofte, at befolkningen stadig i alle andre sammenhænge følger retningslinjerne.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har heldigvis ikke oplevet et venteværelse på et bordel, hvor man sad sammen med andre kunder.

Her skal man jo nok tænke i langt mere lavpraktisk forhold.  afspitning af hænder før man lukkes ind,  Løbende afspritning af dørhåndtag, fjernelse at ugeblade og fjernelse af ting og sager som via berøring kan overføre smitte.  obligatorisk skift af lagner,  at teledamme og de øvrige kvinder holder afstand til hinanden.   Alt i alt forhold vi allerede kender fra dem der har gået på arbejde.  Føler man sig sløj, skal man hverken gæst en GP tage på klinik.   ja, det er sikkert kedeligt stof,  men det kan have stor betydning.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg tror de vil sige vi skal tage færre kunder uanset erhverv. Så jeg overvejer at droppe at tilbyde 15 minutter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...