Guest Emmadarling Skrevet 19. April, 2020 Bebop skrev, for 32 minutter siden: Det har hidtil været "retningslinjer" som er givet med hjemmel i lovgivning. Sådan vil det være fortsat. Bøde gives efter politiets skøn ud fra deres udmøntning af retningslinjerne, men man kan jo så forlange en prøvelse ved en domstol. Så jo, der kan godt risikere at blive udstedt bøder. Vil du så ikke lige ridse retningslinierne for GP’er op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 19. April, 2020 Christina ssbbw skrev, for 9 minutter siden: Jeg tror de vil sige vi skal tage færre kunder uanset erhverv. Så jeg overvejer at droppe at tilbyde 15 minutter. samme her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 19. April, 2020 warmgun skrev, for 28 minutter siden: Selvbetjening med hånden kan anbefales... Skal det være “fremmed”, så skift hånd. Og bruger du håndsprit bliver oplevelsen både sikker og ekstra spicy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 19. April, 2020 Emmadarling skrev, Lige nu: Og bruger du håndsprit bliver oplevelsen både sikker og ekstra spicy Ellers kan man blande lidt chili i håndspritten. Så bliver det rigtig hot. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 19. April, 2020 Bebop skrev, for 27 minutter siden: Nej, det er alt sammen meget hypotetisk. I praksis vil det nok være enten-eller. Enten er det okay at gå til GP eller også er det forbudt. Jeg tvivler på, de fjerner forbuddet mod intimmassage og så til gengæld udstikker detaljerede retningslinjer for, hvad man må og ikke må som GP/kunde. Igen så er det din egen beslutning om du vil besøge, og vores egen beslutning om vi vil besøges . Denne “diskussion” er ligeså ørkesløs som blow uden osv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 19. April, 2020 Christina ssbbw skrev, for 6 minutter siden: Ellers kan man blande lidt chili i håndspritten. Så bliver det rigtig hot. Yes .... god ide til min “djævelske” menu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 19. April, 2020 Emmadarling skrev, for 40 minutter siden: Vil du så ikke lige ridse retningslinierne for GP’er op Hvordan skulle jeg kunne det, og hvorfor spørger du mig? Bliver du aggressiv, fordi jeg retter en fejl du har lavet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 19. April, 2020 Bebop skrev, for 2 minutter siden: Hvordan skulle jeg kunne det, og hvorfor spørger du mig? Bliver du aggressiv, fordi jeg retter en fejl du har lavet? Åh gud .... er vi nu der igen Glem det og nyd din søndag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 19. April, 2020 Emmadarling skrev, Lige nu: . er vi nu der igen Nej det er vist kun dig, der er der igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 19. April, 2020 Bebop skrev, for 6 minutter siden: Nej det er vist kun dig, der er der igen. Du vil misforstå mine kommentarer og helst i negativ retning ! Ikke flere kommentarer eller spørgsmål på dine indlæg - total spild af min tid. Go’ søndag til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 19. April, 2020 Er det søndag i dag? Tænk.....jeg troede det var tirsdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 19. April, 2020 Emmadarling skrev, for 55 minutter siden: Ikke flere kommentarer eller spørgsmål på dine indlæg Tak, det er som du selv har erfaret træls at forholde sig til usaglige angreb. Jeg angreb dig ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 19. April, 2020 Bebop skrev, for 7 timer siden: Du gør hermed også dig selv til et klogt hovede ... Der har ingen officiel melding været om intimmassage mig bekendt, så det er ud fra en tolkning (herunder din), at der bliver "iværksat åbning". Husk nu den med glashuset. Jeg gør mig ikke til et klogt hobede ved at konstatere, at der fra i morgen er en åbning af dele af samfundet kontra den tid vi HAR været igennem. At jeg i den forbindelse IGEN kan konstatere at der er Thai klinikker/GP’ere osv der vælger at tolke det som en åbning for deres erhverv, gør mig heller ikke specielt klog. Det viser bare at jeg har evnen til at forholde mig til de faktuelle forhold. Hvilket der nok var mange herinde der burde gøre istedet for at kloge sig sundhedsfagligt over en virus som ingen aner hvordan agerer og reagerer. Så jeg tænker at mit lille glashus stadig er fint intakt. Men tak for tanken.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 19. April, 2020 Nemtøs skrev, for 8 timer siden: Har set flere steder hvor timeprisen er billigere end 2×30 minutter. Så handler det vel også meget om hvad du får i den tid du har betalt, kommer der flere tillæg? Eller er det inkl alt hvad gp'en nu tilbyder. Jeg synes helt generelt at der er masser af udenlandske kvinder hvor jeg har fået fuld valuta for en halv time til under 1000 kr. Der er masser af danske kvinder der tror at fordi de tager mere så bliver det bedre. Lige som der er både udenlandske OG danske kvinder der tror at fordi de er lækre (over gennemsnittet) så behøver de ikke gøre andet end at ligge så på ryggen og smile sødt, så kommer man efter 30 sek. Man kan næppe skære alt over en kam.... hverken den ene eller anden vej... Det ændrer dog ikke på at 1000 + pr 1/2 time er over målet i min verden. Jeg er også rimeligt sikker på at dem der tager dette beløb ville slå sig noget hvis murer/vvs/håndværkeren ville have 1500,- i timen.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 19. April, 2020 Kubrick skrev, 1 time siden: Thai klinikker/GP’ere osv der vælger at tolke det som en åbning for deres erhverv, gør mig heller ikke specielt klog. Ah, undskyld, jeg misforstod din formulering. Så ikke noget glashus/stenkasteri fra dig alligevel i mine øjne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 19. April, 2020 (edited) Kubrick skrev, 1 time siden: Jeg er også rimeligt sikker på at dem der tager dette beløb ville slå sig noget hvis murer/vvs/håndværkeren ville have 1500,- i timen.... Besøg af VVS’eren, der på 10 minutter konstaterer, at det er vandmåleren, den er gal med og dermed ikke hans områder, men vandforsyningens. Regning: lidt over 600kr. Timepris over 3600kr... Redigeret 19. April, 2020 af warmgun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. April, 2020 warmgun skrev, for 9 minutter siden: Besøg af VVS’eren, der på 10 minutter konstaterer, at det er vandmåleren, den er gal med og dermed ikke hans områder, men vandforsyningens. Regning: lidt over 600kr. Timepris over 3600kr... Nja han skal vel også have for den tid han kører for at komme til dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 19. April, 2020 Aarhuselsker skrev, for 38 minutter siden: Nja han skal vel også have for den tid han kører for at komme til dig? Ja og kørslen er jo lagt oveni. Der er bare en nedre græse for den tid, der faktureres... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 19. April, 2020 (edited) Omkring retningslinierne - så vær opmærksom på, at det er anbefalinger og ikke påbud. Sagt med andre ord - alle retningslinier er det, der anbefales - hvorvidt man vælger at trække på alle anbefalinger er valgfrit. Så længe der ikke er påbud, er man ikke forpligtet til at udføre alle de omtalte sikkerhedsforanstaltninger. Det gælder for både frisører, tatovører, massage og alle de andre områder.. Anbefalinger... Redigeret 19. April, 2020 af FrokostUartig manglede en sætning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 710 Skrevet 20. April, 2020 Emmadarling skrev, for 23 timer siden: Og bruger du håndsprit bliver oplevelsen både sikker og ekstra spicy Hvis du bagefter giver øko fransk kan det være de kan få en berusende virknng Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 20. April, 2020 migmanden skrev, for 24 minutter siden: Hvis du bagefter giver øko fransk kan det være de kan få en berusende virknng Det er da det jeg gør .... udvider så også med dansk og græsk uden kondom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sally 343 Skrevet 20. April, 2020 Nannas Hjørne skrev, den 19.4.2020 at 12:01: Faktum er nok, at vores erhverv er det mest risikofyldte der findes, uanset hvad vi gør. Jeg tror faktisk at det er sygehuspersonalet, der har de mest risikofyldte jobs for tiden. Jo mere man bliver udsat for asymptomatisk og aktiv corona, des mere syg bliver man. Dernæst er det værste nok at være patient på hospitalerne for tiden, hvor det smittede personale bærer smitten videre til raske patienter osv... Uanset, så er min holdning altså, at hvis mine gæster har overholdt nedlukningen - når jeg nu selv har gjort det - så er risikoen for at blive smittet meget, meget lav. Jeg har virkelig ikke set nogle andre mennesker i hvad der efterhånden føles som flere måneder Og da slet ikke sygehuspersonale. Specielt også fordi jeg som GP ikke modtager så mange gæster, som frisøren gør, mener jeg at det er forsvarligt for mig at åbne. Derfor regner jeg også med at åbne engang i næste uge, nu vi har fået tilladelse fra myndighederne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 20. April, 2020 Sally skrev, for 2 minutter siden: Jeg tror faktisk at det er sygehuspersonalet, der har de mest risikofyldte jobs for tiden. Jo mere man bliver udsat for asymptomatisk og aktiv corona, des mere syg bliver man. Dernæst er det værste nok at være patient på hospitalerne for tiden, hvor det smittede personale bærer smitten videre til raske patienter osv... Uanset, så er min holdning altså, at hvis mine gæster har overholdt nedlukningen - når jeg nu selv har gjort det - så er risikoen for at blive smittet meget, meget lav. Jeg har virkelig ikke set nogle andre mennesker i hvad der efterhånden føles som flere måneder Og da slet ikke sygehuspersonale. Specielt også fordi jeg som GP ikke modtager så mange gæster, som frisøren gør, mener jeg at det er forsvarligt for mig at åbne. Derfor regner jeg også med at åbne engang i næste uge, nu vi har fået tilladelse fra myndighederne Åh ja, sygehus personalet overgår nok os. Hvis du kigger mit tidligere indlæg, vil du se, at jeg har skrevet præcis det samme som dig mht os vs frisører og i forhold til at følge statens tilladelse, så vi er sådan set totalt på bølgelængde der, selv hvis vi måske ser lidt forskelligt på hvad smitterisikoen for vores erhverv er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 20. April, 2020 Sally skrev, for 34 minutter siden: Jeg tror faktisk at det er sygehuspersonalet, der har de mest risikofyldte jobs for tiden. Jo mere man bliver udsat for asymptomatisk og aktiv corona, des mere syg bliver man. Dernæst er det værste nok at være patient på hospitalerne for tiden, hvor det smittede personale bærer smitten videre til raske patienter osv... Uanset, så er min holdning altså, at hvis mine gæster har overholdt nedlukningen - når jeg nu selv har gjort det - så er risikoen for at blive smittet meget, meget lav. Jeg har virkelig ikke set nogle andre mennesker i hvad der efterhånden føles som flere måneder Og da slet ikke sygehuspersonale. Specielt også fordi jeg som GP ikke modtager så mange gæster, som frisøren gør, mener jeg at det er forsvarligt for mig at åbne. Derfor regner jeg også med at åbne engang i næste uge, nu vi har fået tilladelse fra myndighederne Åh, og når jeg skriver at smitterisikoen er høj for os, så har jeg i den sammenhæng forholdt mig, ikke til hvor stor sandsynligheden for at vi bliver smittet i det hele taget er vs fx en frisør, men til hvor stor smitterisikoen er hvis vi kommer i kontakt med en som er smittet, mens vi arbejder. I det tilfælde mener jeg den er ret høj, men ikke nødvendigvis at risikoen for at vi bliver smittet i det hele taget er højere end for andre liberale erhverv med tæt kontakt til deres kunder, netop fordi vi ser færre. Jeg synes bare, at det giver meget mere mening at begrænse vores antal af gæster frem for at udelukke ydelser som kys. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 20. April, 2020 (edited) Sally skrev, for 5 timer siden: Jeg tror faktisk at det er sygehuspersonalet, der har de mest risikofyldte jobs for tiden. Jo mere man bliver udsat for asymptomatisk og aktiv corona, des mere syg bliver man. Dernæst er det værste nok at være patient på hospitalerne for tiden, hvor det smittede personale bærer smitten videre til raske patienter osv... Uanset, så er min holdning altså, at hvis mine gæster har overholdt nedlukningen - når jeg nu selv har gjort det - så er risikoen for at blive smittet meget, meget lav. Jeg har virkelig ikke set nogle andre mennesker i hvad der efterhånden føles som flere måneder Og da slet ikke sygehuspersonale. Specielt også fordi jeg som GP ikke modtager så mange gæster, som frisøren gør, mener jeg at det er forsvarligt for mig at åbne. Derfor regner jeg også med at åbne engang i næste uge, nu vi har fået tilladelse fra myndighederne Om det er forsvarligt samt om man er villig til at løbe en risiko, må være op til hver enkelt. Det er fint nok, at alle gøre sig nogle tanker om, hvordan man så set ud fra gæsten og kvindens synspunkt kan minimere risikoen (for de to mennesker) Det der faktisk er mest vigtigt ad hensyn til spredningen og af hensyn til resten af befolkningen, der ikke kommer disse steder er: At når man træder ud af dette risiko-fyldte univers husker at holde afstand, spritte hænder og i øvrigt stadig begrænser sine sociale aktiviteter, undlader at besøge sin gamle mor, startende med et ordentligt kram osv. - Ja vi har snart hørt det til uendelighed, men det er det der har den store effekt. Redigeret 20. April, 2020 af TheVoice 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg