Guest FrokostUartig Skrevet 17. April, 2020 Emmadarling skrev, Lige nu: Jubiii så hopper jeg i kittel og mundbind Det skal nok blive populært.. Måske vi skal tilføje et sundhedstillæg på + 250 kr.... bare for sjov.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 17. April, 2020 FrokostUartig skrev, for 11 minutter siden: Det skal nok blive populært.. Måske vi skal tilføje et sundhedstillæg på + 250 kr.... bare for sjov.. Mundbind er hammer dyre .... og pt. mere værd end guld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 17. April, 2020 Emmadarling skrev, for 1 minut siden: Mundbind er hammer dyre .... og pt. mere værd end guld Jamen inden vi åbner, kan vi jo lige sy nogle.. som måske passer til mødets tema... Du ved - Naughty Nurse - Kind Nurse - Dirty Nurse (genbrug af de gamle mundbind, så vi virkeligt er dirty…) etc... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 17. April, 2020 FrokostUartig skrev, Lige nu: Jamen inden vi åbner, kan vi jo lige sy nogle.. som måske passer til mødets tema... Du ved - Naughty Nurse - Kind Nurse - Dirty Nurse (genbrug af de gamle mundbind, så vi virkeligt er dirty…) etc... Jeg har en kasse med 50 stk Et par tuscher fra Panduro og lidt frihånds tegning .... Jubiii nu er weekenden reddet Min Netflix røv trænger til en pause Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 17. April, 2020 Emmadarling skrev, for 1 minut siden: Jeg har en kasse med 50 stk Et par tuscher fra Panduro og lidt frihånds tegning .... Jubiii nu er weekenden reddet Min Netflix røv trænger til en pause Så må du sælge ud af de dyrebare... haha - selv om et krea-projekt også er sjovt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 17. April, 2020 FrokostUartig skrev, Lige nu: Så må du sælge ud af de dyrebare... haha - selv om et krea-projekt også er sjovt.. Kunne også hamstre agurker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bob By 70 Skrevet 17. April, 2020 Emmadarling skrev, for 29 minutter siden: Jeg har helt styr på mit helbred, hygiejne, smitte og selvfølgelig også mine gæsters ve og vel Agurketid på EG Nååå, du ved at lige præcis du og dine gæster vil få symptomer i samme øjeblik i bliver smittet og derfor kan undgå at smitte hinanden og andre??? Det er jo kun os almindelige mennesker der kan gå i 14 dage og være smittebærere uden at vide det?? Se nu på realitetere. Du kan jo ikke have mere styr på det end nogen som helst anden på denne klode!!! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. April, 2020 (edited) Emmadarling skrev, for 37 minutter siden: Hvem siger I har gjort noget forkert? I gør det der føles rigtigt for jer - det samme gør jeg og/eller andre . Nu er der nok en ny anledning til, at starte en udskamning af os slemme slemme piger . Jeg har helt styr på mit helbred, hygiejne, smitte og selvfølgelig også mine gæsters ve og vel Agurketid på EG Men hvad bliver dine forholdsregler så overfor dig selv og kunderne, som kommer og besøger dig? Hvad skal man forvente? At du har mundbind på? Skal jeg som kunde have mundbind på ? Er der ydelser, du "normalt" tilbyder, som du ikke kommer til at tilbyde i denne opstartsfase? Der må vel være ogen begrænsinger du har overvejet i forhold til at beskyttedig selv og dine kunder Redigeret 17. April, 2020 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 17. April, 2020 Bob By skrev, for 1 minut siden: Nååå, du ved at lige præcis du og dine gæster vil få symptomer i samme øjeblik i bliver smittet og derfor kan undgå at smitte hinanden og andre??? Det er jo kun os almindelige mennesker der kan gå i 14 dage og være smittebærere uden at vide det?? Se nu på realitetere. Du kan jo ikke have mere styr på det end nogen som helst anden på denne klode!!! Stop dig selv !!!! Hver især vælger vi selv hvad er korrekt for os ..... INGEN tvinger dig til at besøge mig eller nogen anden GP. Corona smitter også om 14 dage, 1 måned og 2 måneder. Hvis du åbner for din positive tankegang , vil du forstå min kommentar Forklarer gerne, at jeg mener : ved mindste symptomer på sygdom - mig selv eller min gæst - så aflyser vi selvfølgelig Udover det, så har jeg større fokus på hygiejne på mit private sted Bliver pt. testet hver uge - både for Covid19 og antistoffer . Solen skinner , så smil og glæd dig over dit næste besøg hos en GP..... om 1 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 17. April, 2020 Agurken skrev, for 7 minutter siden: Men hvad bliver dine forholdsregler så overfor dig selv og kunderne, som kommer og besøger dig? Hvad skal man forvente? At du har mundbind på? Skal jeg som kunde have mundbind på ? Er der ydelser, du "normalt" tilbyder, som du ikke kommer til at tilbyde i denne opstartsfase? Der må vel være ogen begrænsinger du har overvejet i forhold til at beskyttedig selv og dine kunder Det er der også, og dem får du via sms når vi er i dialog om et møde. Igen, så tvinger jeg ingen til at besøge mig - og ingen tvinger mig til at ta’ imod dem Ta’ de forholdsregler der virker bedst for dig Og lad mig gøre det samme TAK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lynet2019 Skrevet 17. April, 2020 Der er mindre smitte i Danmark nu, set i forhold til hvad det vil være om 1 md. Så vel mere sikkert nu før smittespredningen øges Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 17. April, 2020 Hvis regeringen siger at vi må åbne fra på mandag. Så åbner jeg sq.! Folk må selv bestemme hvad de vil gøre eller ikke gøre. Jeg stoler på at når regeringen siger at det er forsvarligt at åbne så er det det. De har jo regnet på det, og har snakket om hvad det vil fører til. Så helt sikkert, jeg har hele tiden sagt at jeg holder åben når regeringen siger det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonthai 83 Skrevet 17. April, 2020 Angelina Angel skrev, 1 time siden: Hørt! Hørt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 17. April, 2020 Emmadarling skrev, for 5 minutter siden: Bliver pt. testet hver uge - både for Covid19 og antistoffer . Den tror jeg simpelthen ikke på. Vi almindelige dødelige har ikke mulighed for at blive testet medmindre vi har direkte symptomer. Hvad er grunden til at du kan blive testet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 701 Skrevet 17. April, 2020 Jeg åbner også op igen på mandag på normale vilkår og der tilbydes mundbind til alle der føler de har behov for det. Jeg har indkøbt 200 stk, så det rækker til et godt stykke tid. Derudover så er jeg vant til at have sprit til rådighed kvag alle de forskellige behandlinger jeg tilbyder i begge dele af min virksomhed og så er det op til mine gæster om de vil besøge mig eller ej. Der er naturligvis en vis risiko ved at få massage men den er ikke større end hos frisøren. Da det nu er legalt for massører at åbne op igen fra på mandag, så er det jeg vælger at gøre. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 17. April, 2020 FrokostUartig skrev, for 2 timer siden: .. tænk hvor mange der ENDELIGt kan få indfriet sygeplejerske-fantasien - på den der virkeligt insisterende måde... Plejer sygeplejerske-fantasien ikke at omfatte en sexet sygeplejerske iført lårkort, åben kavalergang og knaldrød læbestift som kryber op i hospitalssengen for at pleje patienten? Ikke en sygeplejerske iført grøn kittel, mundbund, beskyttelsesbriller og visir som holder 1,5 meters afstand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 17. April, 2020 Frodige Ida skrev, for 10 minutter siden: Den tror jeg simpelthen ikke på. Vi almindelige dødelige har ikke mulighed for at blive testet medmindre vi har direkte symptomer. Hvad er grunden til at du kan blive testet? Du tror ikke på mig, og alligevel spørger du! Hvorfor og hvordan er en privat sag. Men lover at skrive hvis jeg bliver testet positiv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sally 343 Skrevet 17. April, 2020 (edited) Der er ikke den store forskel på den 11. marts og til i dag. Risikoen for at blive smittet er nok en anelse større, men eftersom alle skituristerne har fået deres del af corona, er selve den koncentrede smittekilde fjernet. Og vi skal jo alle have corona på et tidspunkt. Og vi kan jo ikke blive ved med at sidde i isolation indtil de finder en vaccine. Jeg ved ikke helt hvornår jeg åbner. Men der går nok ikke så lang tid. Jeg savner mit job! I starten af maj ved vi om det var en god idé eller ej at åbne. Den tid, den sorg Redigeret 17. April, 2020 af Sally 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 17. April, 2020 Liv skrev, for 3 timer siden: Det er netop opdateret, massører er nævnt nu. Personligt venter jeg lige lidt endnu, så tæt ønsker jeg endnu ikke at komme på andre end min mand. Du har en heldig mand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18127 Skrevet 17. April, 2020 (edited) Jeg er tilbøjelig til at møde på arbejde igen fra på mandag også.. Denne virus forsvinder jo aldrig og jeg har en stor tiltro til at folk der er særligt i risikogruppen holder sig indendørs og undgår aktiviteter hvor risikoen er størst.. Og at folk der har familie der er særligt i risikogruppen også gør det samme eller holder afstand til deres nærmeste.. Mine vagter ligger alligevel altid på en torsdag eller fredag så det giver jo lige en lille uges tid ekstra fri.. Jeg er dog afhængig af at stederne jeg arbejder også åbner så nu må vi hvornår det sker.. Redigeret 17. April, 2020 af JenniferRomantica 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 17. April, 2020 Hey piger, hvordan med jer der plejer at tilbyde kys, har i taget det af menukortet når i åbner igen. Bare et spørgmål, det er så fedt i kan åbne igen, der er vist mange der er blevet tyk bag ørene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 970 Skrevet 17. April, 2020 Jeg tilbyder stadig kys. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 17. April, 2020 Emmadarling skrev, for 15 minutter siden: Du tror ikke på mig, og alligevel spørger du! Hvorfor og hvordan er en privat sag. Men lover at skrive hvis jeg bliver testet positiv Right. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 17. April, 2020 Bliver spændende at se hvilke krav der bliver stillet til alm. massører. Sidste dag så jeg en frisør som havde gjort klar. Det var med kogning af alt brugt grej mellem hver klipning og ikke kun mundbind men en skærm foran ansigtet. Jeg kan tvivle på at alle glædespiger kommer til at overholde alle de regler som myndighederne opstiller. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bob By 70 Skrevet 17. April, 2020 Emmadarling skrev, for 54 minutter siden: Corona smitter også om 14 dage, 1 måned og 2 måneder. Og derfor kan vi ikke have helt styr på det. Det er mere i retning af det malle1980 skriver malle1980 skrev, for 35 minutter siden: Der er naturligvis en vis risiko ved at få massage men den er ikke større end hos frisøren. Da det nu er legalt for massører at åbne op igen fra på mandag, så er det jeg vælger at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg