Hop til indhold
Guest Lynet2019

Mandag kan der åbnes

Recommended Posts

Lige så mange, som trænger til en omgang klipning ligeså mange må der være som trænger til en ordentlig omgang god massage eller FP :wink: Herligt at Danmark lukker op igen. Der er sikkert nogen som allerede åbner op i dag.

Redigeret af asianman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Frodige Ida skrev, for 8 minutter siden:

Right.

Fornemmer jeg en smule misundelse ? 

Utroligt du kan, og skal dømme. 

Bliv i din tro - hvis det gør dig til et gladere menneske <3

Jeg bliver i min 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Bob By skrev, for 2 minutter siden:

Og derfor kan vi ikke have helt styr på det. Det er mere i retning af det malle1980 skriver

Skriver jeg, at jeg har styr på hvem der bliver smittet eller om jeg selv gør? 

Læs lige min kommentar igen!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes det er fint, at hver enkelt nu kan gøre op med sig selv hvad ønsker at gøre.  Den seneste tid har der jo været mange indikationer af, at nogle hold åben og andre ikke. Nu er der skabt nogle rammer, og som en tidligere skrev "Nu burde diverse former for hetz og legen detektiv stoppe".

Det er ligeledes mit indtryk og håb, at dem der benytter sig af de nye muligheder, husker at man efter besøget, stadig skal holde afstand, vaske hænder osv.   Gør man det, tyder alle beregninger på, at det ikke vil få smitten til at eksplodere.   

Afslutningsvis kan jeg sagtens forstå, at det for rigtig mange har udløst et anfald af livsglæde.    

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Samtidig står det klar, at det ikke bliver det samme, som det plejer. Myndighederne skal i dialog med de forskellige brancher for at aftale de praktiske forhold. Men forvent ikke ugeblade og kaffehygge hos frisøren eller tatovøren." Citat fra Ekstrabladet.

Hvem mon tager dialogen på glædespigernes vegne? Alm massage er vel ikke helt det samme, eller vil glædespigerne bruge de retningslinjer som aftales for alm. massage?

Del dette indlæg

Link til indlæg
mr. sving skrev, for 3 minutter siden:

"Samtidig står det klar, at det ikke bliver det samme, som det plejer. Myndighederne skal i dialog med de forskellige brancher for at aftale de praktiske forhold. Men forvent ikke ugeblade og kaffehygge hos frisøren eller tatovøren." Citat fra Ekstrabladet.

Hvem mon tager dialogen på glædespigernes vegne? Alm massage er vel ikke helt det samme, eller vil glædespigerne bruge de retningslinjer som aftales for alm. massage?

Man kan jo ikke fjerne smitterisikoen.   Men det man kan gøre er jo at have ekstra meget fokus på hygiejne og  rengøring.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi går måske en interessant tid i møde, rent branchemæssigt, for der er stadig indrejseforbud. Så det kan blive en unik chance for danske GP'er.

Og hvordan vil det mindre udbud påvirke prisen?Jeg forstår godt fx @Liv, som vil vente, men omvendt gætter jeg på at mange mænd allerede står og banker på med pikken ude af bukserne (herunder sikkert mig selv).

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Man kan jo ikke fjerne smitterisikoen.   Men det man kan gøre er jo at have ekstra meget fokus på hygiejne og  rengøring.  

Mon ikke alm. massører får at vide at de skal bruge en skærm. Jeg tvivler på mange glædespiger vil følge fx. det krav. Vi kan jo se i denne tråd at nogle tilbyder kys. Men hvad mon manglende overholdelse af reglerne koster. Er det stadig en bøde på 10.000 kr., som hende frisøren der klippede i egen bolig fik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mr. sving skrev, Lige nu:

Mon ikke alm. massører får at vide at de skal bruge en skærm

Det tror jeg ikke. Fokus er på ikke at samle for mange mennesker, så pointen er mere at man ikke skal sidde i frisørsalonen og vente sammen mens frisøren/firsørerne er i gang med andre kunder. Men nu må vi se.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 3 minutter siden:

Vi går måske en interessant tid i møde, rent branchemæssigt, for der er stadig indrejseforbud. Så det kan blive en unik chance for danske GP'er.

Og hvordan vil det mindre udbud påvirke prisen?Jeg forstår godt fx @Liv, som vil vente, men omvendt gætter jeg på at mange mænd allerede står og banker på med pikken ude af bukserne (herunder sikkert mig selv).

Godt set.  Det bliver faktisk lidt interessant at se, om for en stund vil puste lidt mere liv i specielt klinikkerne, som længe har været hårdt ramt.  Umiddelbart tænker jeg, at de danske kvinder nok vil opleve en stigning i henvendelserne, men om det så vil give fleste gæster må tiden jo vise.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Miza skrev, for 33 minutter siden:

Jeg tilbyder stadig kys. <3

Osse mig:-) sex er ikke det samme uden:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmadarling skrev, for 21 minutter siden:

Skriver jeg, at jeg har styr på hvem der bliver smittet eller om jeg selv gør? 

Læs lige min kommentar igen!

ok :)

“Jeg har helt styr på mit helbred, hygiejne, smitte og selvfølgelig også mine gæsters ve og vel”

du skriver ikke at du har helt styr på hvem der bliver smittet eller om du selv gør. Du skriver at du har helt styr på bl.a. smitte og dine gæsters ve og vel. Og det har hverken du eller andre vel ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
mr. sving skrev, for 4 minutter siden:

Mon ikke alm. massører får at vide at de skal bruge en skærm. Jeg tvivler på mange glædespiger vil følge fx. det krav. Vi kan jo se i denne tråd at nogle tilbyder kys. Men hvad mon manglende overholdelse af reglerne koster. Er det stadig en bøde på 10.000 kr., som hende frisøren der klippede i egen bolig fik.

Der bliver ikke lavet nogle regler specielt for prostitution.   Det må være op til hver enkelt gøre det som de ønsker.  Som allerede nævnt kan der næppe skrues på ret mange håndtag, udover hygiejne og rengøring.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Bob By skrev, for 2 minutter siden:

“Jeg har helt styr på mit helbred, hygiejne, smitte og selvfølgelig også mine gæsters ve og vel”

du skriver ikke at du har helt styr på hvem der bliver smittet eller om du selv gør. Du skriver at du har helt styr på bl.a. smitte og dine gæsters ve og vel. Og det har hverken du eller andre vel ikke?

Læs og forstå ... bruger ikke tid på yderligere forklaring  :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der bliver ikke lavet nogle regler specielt for prostitution.   Det må være op til hver enkelt gøre det som de ønsker.  Som allerede nævnt kan der næppe skrues på ret mange håndtag, udover hygiejne og rengøring.  

Mit gæt er at mange glædespiger ikke vil skrue på nogen håndtag og de vil gå 100% tilbage til gammel praksis, uanset hvor i reglerne myndighederne kategoriserer dem. Det er så op til politiet (eller hvem der tjekker regeloverholdelsen) om de vil uddele bøder eller se igennem fingrene med det ved ikke at tjekke op på disse steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bob By skrev, for 1 minut siden:

Jeg synes vi skal give @Emmadarling  lidt fred.  Vi ved alle ingen kan kontrollere eller se på folk om de er smittede eller ej.  Men vi kan alle forsætte med at følge anvisningerne i alle andre sammenhænge end ved køb af sex, frisør besøg m.v..   Det er jo det der ligger til grund for, at man nu kan åbne lidt op for de erhverv hvor der er kropsnær kontakt.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
malle1980 skrev, 1 time siden:

Jeg åbner også op igen på mandag på normale vilkår og der tilbydes mundbind til alle der føler de har behov for det. Jeg har indkøbt 200 stk, så det rækker til et godt stykke tid. Derudover så er jeg vant til at have sprit til rådighed kvag alle de forskellige behandlinger jeg tilbyder i begge dele af min virksomhed og så er det op til mine gæster om de vil besøge mig eller ej. Der er naturligvis en vis risiko ved at få massage men den er ikke større end hos frisøren. Da det nu er legalt for massører at åbne op igen fra på mandag, så er det jeg vælger at gøre.  

Jeg åbner nu også op for min vagtplan som er på tirsdag i Vejle og er testet negativ ,og så håber jeg at vi kommer langt med sund fornuft og føler man sig utilpas / dårlig skal man blive hjemme .. Både gæster og GP . Tror på der er styr på de jobs de lukker op for ellers havde de ikke gjort det men forsat den stramme nedluknings kurs :-D Er man tryg kan man besøge GP og er man ikke så er der heldigvis ingen besøgstvang .. Bare trist at alle skal hakke på alle frem for at man opføre sig pænt. Under nedlukning skulle der hakkes på dem der arbejdede og nu åbnes det og så sørme om ikke man så IGEN hakker på dem der vil arbejde. Det er sku en trist tildens :-/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Bebop skrev, for 10 minutter siden:

Det bliver bestemt interessant at se. Helt enig 

Spørgsmålet er, om det åbenlyst meget reducerede udbud, bliver modsvaret af en tilsvarende lavere efterspørgsel. Vil ikke kloge mig på det, bare konstatere, at det bliver da spændende at se. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

Jeg synes vi skal give @Emmadarling  lidt fred.  Vi ved alle ingen kan kontrollere eller se på folk om de er smittede eller ej.  Men vi kan alle forsætte med at følge anvisningerne i alle andre sammenhænge end ved køb af sex, frisør besøg m.v..   Det er jo det der ligger til grund for, at man nu kan åbne lidt op for de erhverv hvor der er kropsnær kontakt.  

Ja, men nu kan du jo se hvor svært mange frisører, mener de har, ved at kunne leve op til de krav der følger med tilladelsen til at åbne op.
Og frisør, tatto osv. har nok ikke lige så tæt fysisk kontakt, som der vil være omkring massage/sex

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
mr. sving skrev, for 3 minutter siden:

Mit gæt er at mange glædespiger ikke vil skrue på nogen håndtag og de vil gå 100% tilbage til gammel praksis, uanset hvor i reglerne myndighederne kategoriserer dem. Det er så op til politiet (eller hvem der tjekker regeloverholdelsen) om de vil uddele bøder eller se igennem fingrene med det ved ikke at tjekke op på disse steder.

Det tror jeg sådant set ej heller at det forventes  (hvis man kigger på de analyser og beregninger der er ligger til grund for, at man nu tillader frisør besøg m.v.)  Altså kortsagt "Man har ingen forventninger til, at man i købsesex sammenhæng skulle iføre sig skærm, mundbind m.v. "    Men for frisør og almindelig massører m.v. forventes det, at man følger de anvisninger der udstikkes for disse områder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mr. sving skrev, for 17 minutter siden:

Indiske Devina skrev, for 12 minutter siden:

Osse mig:-) sex er ikke det samme uden:-)

TheVoice skrev, for 11 minutter siden:

Jeg må indrømme jeg slet ikke har skænket en tanke at der kan komme forbud mod kys. Bliver det tilfældet vil jeg selvfølgelig ikke tilbyde kys. Men i så fald vil jeg overveje om jeg overhovedet vil sælge sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 54 minutter siden:

Hey piger, hvordan med jer der plejer at tilbyde kys, har i taget det af menukortet når i åbner igen. Bare et spørgmål, det er så fedt i kan åbne igen, der er vist mange der er blevet tyk bag ørene. 

Jeg tilbyder stadig kys .. i min verden gør det bare tingene lidt mere lækkert ❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det tror jeg sådant set ej heller at det forventes  (hvis man kigger på de analyser og beregninger der er ligger til grund for, at man nu tillader frisør besøg m.v.)  Altså kortsagt "Man har ingen forventninger til, at man i købsesex sammenhæng skulle iføre sig skærm, mundbind m.v. "    Men for frisør og almindelig massører m.v. forventes det, at man følger de anvisninger der udstikkes for disse områder.

Burde alle der arbejder med kropsnær kontakt ikke have samme retningslinjer. Fysioterapeuter, massører og glædespiger. Jeg kan ikke se hvorfor der skal være stor forskel. Så kan det godt være nogle erhverv ikke får så meget at lave som andre, fordi kunderne ikke vil købe ydelserne pga. retningslinjerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agurken skrev, for 2 minutter siden:

Ja, men nu kan du jo se hvor svært mange frisører, mener de har, ved at kunne leve op til de krav der følger med tilladelsen til at åbne op.
Og frisør, tatto osv. er nok ikke lige så tæt på fysisk kontakt, som der vil være omkring massage/sex

Her tror jeg bare, at man acceptere, at man ikke for købesex kan indføre en pokkers masse restriktioner.  Hver i sær må så gøre op med sig selv, om man vil benytte sig at mulighederne, snarere en at forsøge at lege med tanken om "Det må kunne gøres uden smittefare".   Det kan det ikke, og hvis folk husker at holde fokus på det der virkelig betyder noget, altså stadig holde afstand, vaske hænder, undlade at rende rundt og kysse og kramme hinanden, så vil smitten ikke eksplodere.  Så ja, der er tale om forøges risiko, men det er der taget højde for.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøger ikke nogen foreløbig - måske min faste sugar babe, men ikke andre. Det et mig valg som et voksent, tænkende individ. 

Min uagtet om man gør det ene eller andet - kan vi så ikke bare være så liberale og frisindede, at vi accepterer følgende:

Vi er voksne, veloplyste mennesker, som er i stand til at træffe egne valg på baggrund af den viden, vi har. Og længere er den faktisk ikke. 

Jeg boycutter personligt alle piger, som har holdt åbent under lock down - det er et andet valg, jeg har truffet som er voksent og tænkende menneske. 

Jeg tænker, at der er fri leg fra på mandag for dem, som har lyst. Mænd og kvinder. At jeg selv venter, er min egen beslutning - hvad andre gør nu, rager ikke mig og jeg ønsker god fornøjelse :)

Redigeret af DonX

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...