Hop til indhold
Guest Lynet2019

Mandag kan der åbnes

Recommended Posts

Guest Emmadarling
Kaya_nr1 skrev, for 9 minutter siden:

Jeg åbner nu også op for min vagtplan som er på tirsdag i Vejle og er testet negativ ,og så håber jeg at vi kommer langt med sund fornuft og føler man sig utilpas / dårlig skal man blive hjemme .. Både gæster og GP . Tror på der er styr på de jobs de lukker op for ellers havde de ikke gjort det men forsat den stramme nedluknings kurs :-D Er man tryg kan man besøge GP og er man ikke så er der heldigvis ingen besøgstvang .. Bare trist at alle skal hakke på alle frem for at man opføre sig pænt. Under nedlukning skulle der hakkes på dem der arbejdede og nu åbnes det og så sørme om ikke man så IGEN hakker på dem der vil arbejde. Det er sku en trist tildens :-/

Udskamning er det nye sort :razz:

Politiskolen hverver deres næste elever herinde . Det samme gør universiteterne .... lægemangel er nu en saga blot . 
Måske jeg skulle overveje, at læse videre :-) 

Endnu mere trist er det, at misundelse er steget mere end aktiekurserne :-) 

Godt du er tilbage .... håber du får masser at “rive” i. 

Kram til dig :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bob By skrev, for 21 minutter siden:

Du skriver at du har helt styr på 

"Styr på" kan betyde to ting: Have kontrol over eller at have fyldestgørende viden om. Jeg tror I bruger udtrykket i hver sin betydning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
TheVoice skrev, for 11 minutter siden:

Det tror jeg sådant set ej heller at det forventes  (hvis man kigger på de analyser og beregninger der er ligger til grund for, at man nu tillader frisør besøg m.v.)  Altså kortsagt "Man har ingen forventninger til, at man i købsesex sammenhæng skulle iføre sig skærm, mundbind m.v. "    Men for frisør og almindelig massører m.v. forventes det, at man følger de anvisninger der udstikkes for disse områder.

Spørgsmålet er, hvis de evt vil kalde sig ind under massører, om de så ikke skal følge massørernes retningslinier. Indtil videre er prostituerede ikke specifikt nævnt, til at måtte åbne.

Åbningen er ikke betingelsesløs. Der kommer nogle retningslinier, der skal følges. Det kan meget vel være, at massører eksempelvis kun må tage imod akutte problemer og ikke wellness.

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
TheVoice skrev, for 15 minutter siden:

Jeg synes vi skal give @Emmadarling  lidt fred.  Vi ved alle ingen kan kontrollere eller se på folk om de er smittede eller ej.  Men vi kan alle forsætte med at følge anvisningerne i alle andre sammenhænge end ved køb af sex, frisør besøg m.v..   Det er jo det der ligger til grund for, at man nu kan åbne lidt op for de erhverv hvor der er kropsnær kontakt.  

Det er vel også temmelig kedeligt, kun at læse hvor uetisk jeg er :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Bebop skrev, for 2 minutter siden:

"Styr på" kan betyde to ting: Have kontrol over eller at have fyldestgørende viden om. Jeg tror I bruger udtrykket i hver sin betydning.

Præcis .... og hvis man vil misforstå så er mit ordvalg total ligegyldigt :-)

Jeg ytrer min mening og gør det IKKE for, at høste stemmer 

Del dette indlæg

Link til indlæg
mr. sving skrev, for 4 minutter siden:

Burde alle der arbejder med kropsnær kontakt ikke have samme retningslinjer. Fysioterapeuter, massører og glædespiger. Jeg kan ikke se hvorfor der skal være stor forskel. Så kan det godt være nogle erhverv ikke får så meget at lave som andre, fordi kunderne ikke vil købe ydelserne pga. retningslinjerne.

Prostitution er ikke et erhverv, hvorfor der ikke udarbejdes særlige retningslinjer for prostitution  Der er så ingen der forbyder de enkelte kvinder, at indføre regler eller følge anvisninger fra andre erhverv. 

Havde prostitution været et anerkendt og reguleret erhverv, ville de selvfølgelig også være omfatter af nogle særlige retningslinjer nu.   Men et eller andet sted er man nu også nødt til at se på eventuel smittespredning ved købesex i en større sammenhæng.  Det er mit klare indtryk at der er taget højde for, at netop dette område, reelt ikke foretager sig de store ændring, måske udover at skrue op for hygiejne og rengøring.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 2 minutter siden:

Spørgsmålet er, hvis de evt vil kalde sig ind under massører, om de så ikke skal følge massørernes retningslinier. Indtil videre er prostituerede ikke specifikt nævnt, til at måtte åbne.

Åbningen er ikke betingelsesløs. Der kommer nogle retningslinier, der skal følges

Glædespiger går nok ind under dette: Øvrige lokaler, hvor der leveres tjenesteydelser, som efter deres karakter inde-bærer tæt fysisk kontakt til kunder, og solarier.

Men der kan sagtens komme restriktioner som gør at de reelt ikke kan arbejde. Eller at deres kunder skal acceptere meget specielle forhold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmadarling skrev, for 9 minutter siden:

Udskamning er det nye sort :razz:

Politiskolen hverver deres næste elever herinde . Det samme gør universiteterne .... lægemangel er nu en saga blot . 
Måske jeg skulle overveje, at læse videre :-) 

Endnu mere trist er det, at misundelse er steget mere end aktiekurserne :-) 

Godt du er tilbage .... håber du får masser at “rive” i. 

Kram til dig :wub:

Tak smukke .. og i lige måde .. Man skulle tro at der ingen voksne menensker sidder herinde til tider

19A503CA-9C19-488F-A901-53675DC6EA95.png

Redigeret af Kaya_nr1

Del dette indlæg

Link til indlæg
mr. sving skrev, for 13 minutter siden:

Jeg kan ikke se hvorfor der skal være stor forskel.

Det er en afvejning. Praktisk er det lettere med effektive forholdsregler for nogle end for andre. I det store billede er det væsentlige at man ikke lader laveste fællesnævner gælde. Det er ligesom med så meget andet: Alle skal gøre noget, men når det er let, så er forventningerne også større end når det er svært.

I princippet kan man ikke udelukke at der kommer en melding om at intimmassage ikke er frigivet, fordi det er for svært at gøre noget som helst der har nogen reel effekt.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Prostitution er ikke et erhverv, hvorfor der ikke udarbejdes særlige retningslinjer for prostitution  Der er så ingen der forbyder de enkelte kvinder, at indføre regler eller følge anvisninger fra andre erhverv. 

Havde prostitution været et anerkendt og reguleret erhverv, ville de selvfølgelig også være omfatter af nogle særlige retningslinjer nu.   Men et eller andet sted er man nu også nødt til at se på eventuel smittespredning ved købesex i en større sammenhæng.  Det er mit klare indtryk at der er taget højde for, at netop dette område, reelt ikke foretager sig de store ændring, måske udover at skrue op for hygiejne og rengøring.   

Lad os ikke tærske mere langhalm i det. Vi får se hvilke aftaler der kommer og hvem der er omfattet og hvem der ikke er. For dem som har holdt lukket den sidste måned må jo føle at de er omfattet af et regelsæt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmadarling skrev, for 4 minutter siden:

Det er vel også temmelig kedeligt, kun at læse hvor uetisk jeg er :-) 

Jeg har sådant set ingen problemer med at forstå og læse dine indlæg.  Vi er nok ikke enige om alt, men jeg ser ingen grund til at gøre et større nummer ud af det.  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kaya_nr1 skrev, for 17 minutter siden:

og er testet negativ ,

det siger jo faktisk ikke rigtigt noget om din tilstand netop nu

ligeså snart du får svar på testen er den som sådan allerede forældet

som mand ville jeg være mere tryg hvis der stod i en annonce "jeg blev testet positiv i marts, var en smule syg, men er nu rask igen og har antistoffer i mit system"

hvis du er testet negativ på et eller andet tidspunkt er der stadig meget større risiko at du på et eller andet tidspunkt vil være smittebærer, modsat hvis du har været testet positiv vil der sandsynligvis være meget lille risiko for at du vil blive smittebærer igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
aaisha skrev, for 1 minut siden:

det siger jo faktisk ikke rigtigt noget om din tilstand netop nu

ligeså snart du får svar på testen er den som sådan allerede forældet

som mand ville jeg være mere tryg hvis der stod i en annonce "jeg blev testet positiv i marts, var en smule syg, men er nu rask igen og har antistoffer i mit system"

hvis du er testet negativ på et eller andet tidspunkt er der stadig meget større risiko at du på et eller andet tidspunkt vil være smittebærer, modsat hvis du har været testet positiv vil der sandsynligvis være meget lille risiko for at du vil blive smittebærer igen

Jeg kunne jo rette den og sige positiv men nu er det ikke tilfældet. Ved det mindste utilpas bør man isolere sig og det gælder alle så hvorfor køre rundt i det samme hele tiden .. Hvert enkelt individ kan jo beslutte hvad de ønsker og ingen er tvungen så hvorfor blive ved i samme cirkel 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Vi løser ALLE sundhedsretningslinierne ved at vaske kunde og GPers mund med sæbe INDEN akten begynder.

Koger div. kønsorganer INDEN og EFTER akten.

Spritter alt af (mund gerne i rum eller vodka) INDEN og EFTER akten.

Gemmer os bag mundbund, plexiglas-skærme (med små strategiske placerede huller) og frække kitler.

Haps - velbekomme for de ny retningslinier... (ironi kan forekomme, for dem, som læser med, der har mistet al humoristisk sans i covid19-vanvidsfasen).

:mrgreen:;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
mr. sving skrev, for 9 minutter siden:

Lad os ikke tærske mere langhalm i det. Vi får se hvilke aftaler der kommer og hvem der er omfattet og hvem der ikke er. For dem som har holdt lukket den sidste måned må jo føle at de er omfattet af et regelsæt.

Mon ikke bare de har taget situationen alvorligt og fulgt de generelle anvisninger.   Det er jo ingen hemmelig, at det var lettere at lukke ned, end det nu bliver ved at lukke op.  Det er jo nu, at der særlige anvisninger/krav

Men ja, lad og droppe flueknepperiet og se på de store linier i genåbningsfasen.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kaya_nr1 skrev, for 1 minut siden:

Jeg kunne jo rette den og sige positiv men nu er det ikke tilfældet. Ved det mindste utilpas bør man isolere sig og det gælder alle så hvorfor køre rundt i det samme hele tiden .. Hvert enkelt individ kan jo beslutte hvad de ønsker og ingen er tvungen så hvorfor blive ved i samme cirkel 

øøh jeg lægger ikke op til at du skal være uærlig i din annonce, da slet ikke med noget så seriøst

hvorfor du læser det sådan står lidt uklart for mig

jeg kører heller ikke "rundt i samme cirkel", jeg har faktisk ikke rigtigt blandet mig i prostitution vs corona debatten

jeg skriver blot min mening om at et negativt resultat ikke er et stempel for at så er alt ok

det er blot min mening i en åben debat og sådan er dét

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
mr. sving skrev, for 27 minutter siden:

Glædespiger går nok ind under dette: Øvrige lokaler, hvor der leveres tjenesteydelser, som efter deres karakter inde-bærer tæt fysisk kontakt til kunder, og solarier.

Men der kan sagtens komme restriktioner som gør at de reelt ikke kan arbejde. Eller at deres kunder skal acceptere meget specielle forhold.

Det kan godt være. Men tænker i hvert fald, at de skal være opmærksomme på retningslinierne. Straffene er grundet corona meget hårde. Og politiet virker til at gøre en indsats

Del dette indlæg

Link til indlæg
aaisha skrev, for 19 minutter siden:

jeg skriver blot min mening om at et negativt resultat ikke er et stempel for at så er alt ok

Præcis. Der er ingen garanti.

Kun forskelle på hvor stor en risiko der er for at skabe eller indgå i nye smittekæder.

Selvom man er blevet testet negativ forhøjes risikoen for at indgå i / skabe nye smittekæder, når man har tæt fysisk kontakt med andre personer. Og jo flere jo værre.

Og fordi covid19 er dråbebåren forhøjes risikoen for smitte markant hvis man ligger og pruster og stønner ansigt til ansigt. Og det er vel alligevel de færreste frisører mv. der gør det med deres kunder. Og kys er vel heller ikke så almindeligt i andre brancher?

Så ingen, INGEN!, kan have helt styr på fyldestgørende viden om sit helbred, hygiejne, smitte eller sine gæster ve og vel. For ingen har hverken kontrol over eller fyldestgørende viden om smitte eller smittekæder. Hvis der var det var nok ingen pandemi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bob By skrev, for 5 minutter siden:

For ingen har hverken kontrol over eller fyldestgørende viden om smitte eller smittekæder. Hvis der var det var nok ingen pandemi.

Det er en fejlslutning. Vi har fyldestgørende viden om død, men død findes alligevel. Og sådan kan man sige om så meget. Selvom "viden er magt" så er det ikke sådan at det nogensinde bliver "almagt". Vi har masser af viden om ting, som vi ikke kan kontrollere. Du blander fortsat de to ting, når du skriver sådan her:

Bob By skrev, for 5 minutter siden:

Så ingen, INGEN!, kan have helt styr på fyldestgørende viden om sit helbred, hygiejne, smitte eller sine gæster ve og vel.

Nu tror jeg ikke nogen har ønsket at sige, at de har en guddommelig indsigt om alt. Vi kan godt blive enige om, at mange i denne debat formulerer sig for unuanceret, men hvad er pointen? Din læsning er også unuanceret, så hvad er det du vil opnå?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 9 minutter siden:

Det er en fejlslutning. Vi har fyldestgørende viden om død, men død findes alligevel. Og sådan kan man sige om så meget. Selvom "viden er magt" så er det ikke sådan at det nogensinde bliver "almagt". Vi har masser af viden om ting, som vi ikke kan kontrollere. Du blander fortsat de to ting, når du skriver sådan her:

Nu tror jeg ikke nogen har ønsket at sige, at de har en guddommelig indsigt om alt. Vi kan godt blive enige om, at mange i denne debat formulerer sig for unuanceret, men hvad er pointen? Din læsning er også unuanceret, så hvad er det du vil opnå?

Om den viden vi besidder er fyldestgørende afhænger vel af hvad vi vil opnå med den. Hvis vi ville forhindre døden er vores viden om døden vist ikke helt fyldestgørende?

Hvis vi vil have risikofri sex med mange forskellige partnere er vores viden om covid 19 smitte og smittekæder vel ikke fyldestgørende?

Risikoen er der og vi skal forholde os til den. Det er det der er budskabet her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 19 minutter siden:

så hvad er det du vil opnå?

at ingen får det til at lyde som om at det er risikofrit at købe sex bare fordi der er åbnet op for bestemte erhverv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Piger.

Husk nu at passe godt på jer selv derude og rundt omkring.

Hvis man spørger Corona Hotline 70200233 - Så er det altså ikke Intim Massage der er åbent for endnu - Helbredet  må komme før penge, fræk sex og uartige pikke Mænd:-)

Det er ofte klogt at at skynde sig langsomt.

Pas på jer selv.

Madame Elisabeht

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kaya_nr1 skrev, for 1 time siden:

Tak smukke .. og i lige måde .. Man skulle tro at der ingen voksne menensker sidder herinde til tider

19A503CA-9C19-488F-A901-53675DC6EA95.png

Næstsidste punkt siger da klart, at der må åbnes. Om det er klogt må være en personlig beslutning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg valger at fortsat holde lukket indtil 10 Maj. Der jeg ikke er tryg ved den forhastet åbning som Mette har lagt ud med på baggrund af "pres" fra visse partier. 

Efter 10 Maj vil jeg åbne stille og roligt op hvis jeg føler at det er forsvarligt.

Dog med forbehold og ændringer i de ting jeg under normale omstændigheder tilbyder.  Bla vil jeg ikke tilbyde kys da jeg finder  det uforsvarligt.

Jeg vil også fraråde alle som er i risiko gruppen eller har nogen i sin tætte omgangskreds at besøge mig indtil evt vaccine eller andet behandling er kommet.

Pas godt på jer selv og hinanden 

Mvh Jasmin :wub:

Redigeret af SEXY JASMIN HERLEV

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kaya_nr1 skrev, for 2 timer siden:

Jeg tilbyder stadig kys .. i min verden gør det bare tingene lidt mere lækkert ❤️

Det giver altså også en utrolig dejlig følelse af en form for kærlighed, grunden til mit spørgsmål er netop situationen vi er i med risiko for smitte. kys er dejligt<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...