Guest FrokostUartig Skrevet 17. April, 2020 Ja, lige nu lytter jeg med til Morgensang... Og lyden af Phillip Fabers stemme - som nu for snart 6. uge i træk - fylder min morgen, gør mig simpelthen så træt.. Kæft jeg er træt af at lytte til hans fuldstændige HappyGoLucky stemme.. Og det minder mig om, hvorfor jeg IKKE skal nøjes med én mand og hvorfor livet som GPer bare giver så meget mening... Tænk, hvis man (igen) vågnede op hver morgen til lyden af den samme mands stemme.. Og udsigten den dag og alle dage efter - kun var én mand... K@ft jeg elsker, at der er forskellige mænd i mit (under)liv.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 17. April, 2020 (edited) Og så tænker jeg med medlidenhed på alle de mænd, hvis koner har udskiftet sex med morgensang med Phillip.... Hvor mange indebrændte liderlige kvinder i Danmark mon har lyst til at blive smidt hen over hans klaver og skamkneppet ??? Ja, jeg tror, at mange kvinder i disse dage drømmer om den artige Phillip og hans smoothe appearance… Redigeret 17. April, 2020 af FrokostUartig glemte "mange" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 17. April, 2020 FrokostUartig skrev, for 7 minutter siden: Ja, lige nu lytter jeg med til Morgensang... Og lyden af Phillip Fabers stemme - som nu for snart 6. uge i træk - fylder min morgen, gør mig simpelthen så træt.. Kæft jeg er træt af at lytte til hans fuldstændige HappyGoLucky stemme.. Og det minder mig om, hvorfor jeg IKKE skal nøjes med én mand og hvorfor livet som GPer bare giver så meget mening... Tænk, hvis man (igen) vågnede op hver morgen til lyden af den samme mands stemme.. Og udsigten den dag og alle dage efter - kun var én mand... K@ft jeg elsker, at der er forskellige mænd i mit (under)liv.... Enig .... og ikke mindst hans saligt lykkelige babyface Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 17. April, 2020 Alle danske kvinder til Phillip "Let me be your ebony to your ivory"... imens de fantaserer om the Fabulous Baker Boys Michelle Pfeiffer henslængt over klaveret og Phillip mellem deres ben... og ja, Paul McCarthny levede ikke in vain med Ebony and Ivory way back i 80erne.. (stavefejl kan forekomme - jeg blev moderat ophidset af tanken om Phillip hen over klaveret og kan derfor ikke holdes ansvarlig for evt. stavefejl.. ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 17. April, 2020 (edited) Næste gang der er national krise, skal DR så meget skifte Philip ud med noget lignende Michelle.... Så lover jeg at følge ALLE opfordringer til punkt og prikke. Redigeret 17. April, 2020 af Tip toe 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 17. April, 2020 (edited) Faktisk kan jeg godt lide Phillip Faber. Ikke for hans sang show, men han er en fantastisk dygtig leder af DR pige-koret. Er der en person, som jeg derimod absolut ikke kan udstå at se og høre, så er der Creme kongen Ole Henriksen. Hans affable og hysterisk superoptimistiske optræden er uudholdelig at overvære, og at kalde hans fremtræden for bøsset er en enorm underdrivelse - jeg tænker mere på tungt maskin gevær fremfor bøsse Redigeret 17. April, 2020 af Gh0st 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 17. April, 2020 Gh0st skrev, 1 time siden: Faktisk kan jeg godt lide Phillip Faber. Ikke for hans sang show, men han er en fantastisk dygtig leder af DR pige-koret. Er der en person, som jeg derimod absolut ikke kan udstå at se og høre, så er der Creme kongen Ole Henriksen. Hans affable og hysterisk superoptimistiske optræden er uudholdelig at overvære, og at kalde hans fremtræden for bøsset er en enorm underdrivelse - jeg tænker mere på tungt maskin gevær fremfor bøsse Phillip er skøn. Min pointe var, at det slet ikke er fedt, at lytte til samme stemme, samme mand sidestillet med at knalde den samme mand (læs ard til ægteskabets monogami) og at han blev legemeliggørelsen af alt det, jeg ikke kan lide ved faste forhold. Og da vi ikke har set nogen sådan cirka i 100 år - er Phillip Faber det tætteste, jeg er kommet på et fast forhold i flere år.. Og nu er jeg virkelig træt af ham... Men okay - det kan være, at lysten til at lytte til ham bliver større, når jeg har set nogle andre mænd i nær fremtid.. haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 579 Skrevet 17. April, 2020 Gh0st skrev, for 5 timer siden: Faktisk kan jeg godt lide Phillip Faber. Ikke for hans sang show, men han er en fantastisk dygtig leder af DR pige-koret. Er der en person, som jeg derimod absolut ikke kan udstå at se og høre, så er der Creme kongen Ole Henriksen. Hans affable og hysterisk superoptimistiske optræden er uudholdelig at overvære, og at kalde hans fremtræden for bøsset er en enorm underdrivelse - jeg tænker mere på tungt maskin gevær fremfor bøsse Nu blev døren ind til rummet hvor bøsserne åbnet så vil jeg da indrømme at når jeg ser en som Ole Henriksen i tv så kommer jeg i godt humør og det er ikke fordi jeg har lyst til at lege fut-tog med ham eller finder ham sexet, men hans livsglæde smitter simpelthen af på mig. På samme måde har Søren Ryge en afstressende virkning på mig hvis jeg har haft en lortedag på jobbet, bare det at høre hans pibe (tobak) stemme mens han går rundt i sin have og fortæller om stauder og georginer får mig helt ned igen. Ja jeg er mærkelig jeg ved det... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 17. April, 2020 Max Power skrev, Lige nu: Nu blev døren ind til rummet hvor bøsserne åbnet så vil jeg da indrømme at når jeg ser en som Ole Henriksen i tv så kommer jeg i godt humør og det er ikke fordi jeg har lyst til at lege fut-tog med ham eller finder ham sexet, men hans livsglæde smitter simpelthen af på mig. På samme måde har Søren Ryge en afstressende virkning på mig hvis jeg har haft en lortedag på jobbet, bare det at høre hans pibe (tobak) stemme mens han går rundt i sin have og fortæller om stauder og georginer får mig helt ned igen. Ja jeg er mærkelig jeg ved det... Du er da ikke mærkelig, vi har bare ikke samme indstilling. Jeg har intet imod bøsser i almindelighed, men når det bliver lidt ekstremt som med creme kongen, så springer jeg altså fra. Vi er alle mennesker med forskellige fejl og dyder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 19. April, 2020 Nogle gange skal man grave dybt i sig selv og finde ud af, hvorfor man irriteres af andres personligheder. Det skyldes næsten altid, at der er noget i denne personlighed man også misunder. Det er derfor man bliver ramt - i modsat fald ville personen bare være ligegyldig for en. Så @frokostuartig - måske du reelt ærger dig en lille smule over at du ikke formår og er i stand til at holde fokus på én mand i dit liv og have den ro og harmoni, der findes hos Philip Faber? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 19. April, 2020 Emmadarling skrev, den 17.4.2020 at 09:20: Enig .... og ikke mindst hans saligt lykkelige babyface altså @Emmadarling - det er jo bare fordi, du gerne vil være et baby face selv og lykkelig ikke mindst... Og @Gh0st - du vil bare være superhappy ligesom Ole Henriksen - ja, I hørte det selv her - læs bare indlæg ovenover... Det viser sig - nemlig - at man gerne vil være eller have det, som man reagerer på.. Det får mig til at tænke, om de damer, som har reageret på mine tidligere indlæg og opponeret i mod dem - måske i virkeligheden bare gerne vil være mig.... Spøg til side @Rust in Peace - jamen hvor er det bare dejligt, at du med dit bidrag perspektiverer det hele - alle dem, som opponerer imod noget eller nogen - de vil det/gerne være bare gerne selv... FEDT - så fik vi ligesom det på plads.. og noget at grine af.. Så når nogen mærker noget med "sørgeligt" - så er det fordi, de også har det sådan selv - når nogen liker noget - er det fordi de ikke har det selv - eller ?? Måske er det bare sådan, at nogen egentligt mener det, de siger og synes og det ikke handler om projektering af egne skygger.. Men hvad ved jeg - jeg vil jo bare finde my one true love og leve lykkeligt til jeg dør.. (og jo ironi kan fortsat forekomme)... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 19. April, 2020 FrokostUartig skrev, for 2 minutter siden: altså @Emmadarling - det er jo bare fordi, du gerne vil være et baby face selv og lykkelig ikke mindst... Og @Gh0st - du vil bare være superhappy ligesom Ole Henriksen - ja, I hørte det selv her - læs bare indlæg ovenover... Det viser sig - nemlig - at man gerne vil være eller have det, som man reagerer på.. Det får mig til at tænke, om de damer, som har reageret på mine tidligere indlæg og opponeret i mod dem - måske i virkeligheden bare gerne vil være mig.... Spøg til side @Rust in Peace - jamen hvor er det bare dejligt, at du med dit bidrag perspektiverer det hele - alle dem, som opponerer imod noget eller nogen - de vil det/gerne være bare gerne selv... FEDT - så fik vi ligesom det på plads.. og noget at grine af.. Så når nogen mærker noget med "sørgeligt" - så er det fordi, de også har det sådan selv - når nogen liker noget - er det fordi de ikke har det selv - eller ?? Måske er det bare sådan, at nogen egentligt mener det, de siger og synes og det ikke handler om projektering af egne skygger.. Men hvad ved jeg - jeg vil jo bare finde my one true love og leve lykkeligt til jeg dør.. (og jo ironi kan fortsat forekomme)... Jeg er meget lykkelig .... men babyface er vist en del år siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9595 Skrevet 19. April, 2020 (edited) FrokostUartig skrev, den 17.4.2020 at 09:11: Tænk, hvis man (igen) vågnede op hver morgen til lyden af den samme mands stemme.. Og udsigten den dag og alle dage efter - kun var én mand... Jeg røber nok ikke for meget her, ved at fortælle at Trine Tease var min eneste, og iøvrigt højt værdsatte gæst til min 55 års fødselsdag lørdag den 18 april Hun har efterhånden besøgt mig nogle gange, og hendes bemærkninger er begyndt at bære præg af en kvindes syn på visse mangler, i et hjem beboet af en mand, der er hardcore single gennem hele sit liv. Jeg kan oplyse, at en af fordelene ved at at der normalt kun kommer mænd på besøg hos mig, er at de sædvanligvis ingen holdning har til hvordan jeg har indrettet mit hjem, bare jeg henter pizzaen hos: Gastronomia Italiana https://www.gastronomiaitaliana.dk/ Så er alt godt Men Trine har det synspunkt, at potteplanter kunne være så hyggeligt, mens jeg indvender at de skal vandes, og det er jo unødvendigt arbejde, så ingen potteplanter hos mig Heldigvis har jeg ingen billeder hængende på væggen, af en brølende kronhjort på en bakketop, som hun kan foreslå skiftet ud Faktisk er hun blevet helt forelsket i billeder, jeg har vundet i lodtrækninger til generalforsamlinger i firmaets kunstforening. Hun synes heldigvis ikke at jeg er helt håbløs, men det er afgjort nemmest, at man hver dag, helt kan bestemme alt selv i ens eget hjem Hver gang Hunting for beaver kommer på besøg, er det afgjort ikke interiør der er emnet. Her skal jeg passe gevaldigt på, at jeg ikke sidder tilbage med fly og hotel, bestilt til en eller anden tysk storby, inden vi siger pænt farvel igen Jeg fortæller ham bare om alle de planer, Trine og jeg har af kulturel og opbyggelig karakter, som jo også koster penge, om forhåbentlig ikke så længe. Hunting accepterer hver gang modvilligt, at han taber til Trine, når det gælder min opmærksomhed. Men jo, det er bestemt en gave at have gode venner, også af det modsatte køn, men oplevelsen heraf bekræfter også mig i, at det for mig er det rigtige at bo og leve alene. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 19. April, 2020 af Rejsenetværk 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 19. April, 2020 Tilykke med dagen @Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 19. April, 2020 @Emmadarling - man kan jo sagtens blive vred og tage afstand fra en persons holdninger og kommunikation, uden at ønske at være i vedkommendes sted. Men måske har du oplevet en chef, en kollega eller en gæst til festen, som du bare ikke kan udstå. Ja, måske ligefrem en nobel sanger i morgen TV Her trigges vi ofte af det, som ligger langt fra vores egen personlighed, men som vi i vores underbevidsthed måske godt kunne tænke os lidt af. Når jeg tænker tilbage på min ungdom, så kan jeg godt gå til bekendelse og sige at der i min foragt for andre også har være et element af misundelse. Hvor jeg havde det meget svært med overfladiske, udadvendte fyre - der altid skulle være festens midtpunkt, så var det ikke fordi jeg ville være som dem. Men de havde et element i deres personlighed, som jeg misundede. Ikke mindst det at score alle de lækre piger, selvom jeg måske var dem overlegen, rent udseendesmæssigt. Og sådan reagerer vi nok alle overfor vores modsætninger - for der er en grund til at vi reagerer og ikke ignorerer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 19. April, 2020 Rejsenetværk skrev, for 59 minutter siden: Men Trine har det synspunkt, at potteplanter kunne være så hyggeligt, mens jeg indvender at de skal vandes, og det er jo unødvendigt arbejde, så ingen potteplanter hos mig Først stort tillykke med føsdagen. Har selv i single perioden levet godt og hyggeligt uden potteplanter. Har så oplevet, at en dejlig kvinde som jeg så en periode, pludselig en dag havde en stor flamingo kasse med. Den var fyldt med alverdens planter. Hun var vist meget betænksom, for da vores relation sluttede, nogle måneder senere, tog hun planterne med. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 19. April, 2020 @Emmadarling - hov og glemte da lige at sige, at jeg er ret sikker på at der er en grund til at Astrid Kragh er så meget efter gp’erne. Hun kunne jo omfavne dem og sørge for at de fik de bedste forhold og rammer at være i. At hun i stedet reagerer som hun gør, kunne jo skyldes at der er et eller andet i dette univers og hos pigerne, som hun misunder eller drages af i sin underbevidsthed. Ud fra hendes udseende og udstråling, så forekommer det mig i hvert fald ikke udandsynligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Final Cut Skrevet 19. April, 2020 Jeg tror også at Astrid Krag i virkeligheden bare er misundelig på GPerne, hun er kun blevet politiker, men hun kunne jo bare have læst videre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 19. April, 2020 (edited) Rust in Peace skrev, 1 time siden: @Emmadarling - hov og glemte da lige at sige, at jeg er ret sikker på at der er en grund til at Astrid Kragh er så meget efter gp’erne. Hun kunne jo omfavne dem og sørge for at de fik de bedste forhold og rammer at være i. At hun i stedet reagerer som hun gør, kunne jo skyldes at der er et eller andet i dette univers og hos pigerne, som hun misunder eller drages af i sin underbevidsthed. Ud fra hendes udseende og udstråling, så forekommer det mig i hvert fald ikke udandsynligt. Mon ikke at den gode Astrid nok mere er efter de skønne GPere, fordi det er populært blandt vælgerne at pege fingre af - frem for at lade være med at udpege ? Når man er ung er det ikke usædvanligt at agere negativt mod det, som man ville ønske, at man havde mere af - men vi er (antager jeg) voksne mennesker - som ikke længere drives af den slags adfærd. Når jeg irriteres over Philip F - er det simpelthen fordi morgensang er ganske ensidigt og PF er en dygtig klassisk musiker, som indeholder mange andre kvaliteter. At antage, at PF repræsenterer mit ubevidste ønske om evig tosomhed - er alt for ensidigt og viser mere, at vi i dette univers ikke fremviser alle vores erfaringer, levet liv, kvaliteter og kompetencer, endsige drømme.. Drømmen om den store kærlighed hører (for mit vedkommende) primært mit unge liv til - og min alder taget i betragtning - så kan jeg ikke længere betegnes som en ung pige. Jeg var ufattelig romantisk som ung - og med et langt forhold på 20 år - fylder den ungpigedrøm intet mere i mit liv - det gør til gengæld alt det, som minder mig om, at jeg i mange år nøjedes med at spise "leverpostej". I disse non-seksuelle tider repræsenterer PF det liv, som jeg for mange år siden vendte ryggen. Tosomheden. Drømmen om evig lykke. Og det sted i livet, jeg befinder mig i lige nu - er ikke funderet i drømmen om evig tosomhed. Det er derfor alt for ensidigt at antage, at mit indlæg om PF handler om præcist den drøm.. Så med mindre du besidder en magisk indsigt i mit liv - og hvad der sker i mit hoved - som jeg altså ikke selv er bevidst om - så er din antagelse forkert. og nej - jeg opponerer ikke mod dig, fordi du er mig ligegyldig - dette site er jo et debat-forum, og jeg debatter, fordi du bidrager med en indsigt i min tråd, som jeg mener, er grebet ud af den blå luft.. med mindre en lille fugl har pippet noget i dit øre, som jeg så ikke har hørt om... Og er dette tilfælde - kunne det jo være, at der var nogen, som skulle kigge dybt i eget (forholdsvise store) barm for at vurdere tilgang til diskretion.. men det er vist en anden sag...….. ?????? Redigeret 19. April, 2020 af FrokostUartig manglede... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 19. April, 2020 Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden: Jeg røber nok ikke for meget her, ved at fortælle at Trine Tease var min eneste, og iøvrigt højt værdsatte gæst til min 55 års fødselsdag lørdag den 18 april Hjerteligt tillykke med dagen - du har spenderet den i dejligt selskab, kan jeg læse - potteplanter eller ej.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 19. April, 2020 (edited) Rust in Peace skrev, for 1 time siden: @Emmadarling - man kan jo sagtens blive vred og tage afstand fra en persons holdninger og kommunikation, uden at ønske at være i vedkommendes sted. Men måske har du oplevet en chef, en kollega eller en gæst til festen, som du bare ikke kan udstå. Ja, måske ligefrem en nobel sanger i morgen TV Her trigges vi ofte af det, som ligger langt fra vores egen personlighed, men som vi i vores underbevidsthed måske godt kunne tænke os lidt af. Når jeg tænker tilbage på min ungdom, så kan jeg godt gå til bekendelse og sige at der i min foragt for andre også har være et element af misundelse. Hvor jeg havde det meget svært med overfladiske, udadvendte fyre - der altid skulle være festens midtpunkt, så var det ikke fordi jeg ville være som dem. Men de havde et element i deres personlighed, som jeg misundede. Ikke mindst det at score alle de lækre piger, selvom jeg måske var dem overlegen, rent udseendesmæssigt. Og sådan reagerer vi nok alle overfor vores modsætninger - for der er en grund til at vi reagerer og ikke ignorerer. Og med det her mener du? Hvorfor skal blandes ind i din debat med @FrokostUartig ? Redigeret 19. April, 2020 af Emmadarling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 19. April, 2020 Emmadarling skrev, for 2 minutter siden: Og med det her mener du? Jeg tror, at det er rettet mod mig - ellers giver indlægget ikke mening... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 19. April, 2020 (edited) FrokostUartig skrev, for 2 minutter siden: Jeg tror, at det er rettet mod mig - ellers giver indlægget ikke mening... Det tænker jeg også Redigeret 19. April, 2020 af Emmadarling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 19. April, 2020 (edited) Rust in Peace skrev, 1 time siden: @Emmadarling - hov og glemte da lige at sige, at jeg er ret sikker på at der er en grund til at Astrid Kragh er så meget efter gp’erne. Hun kunne jo omfavne dem og sørge for at de fik de bedste forhold og rammer at være i. At hun i stedet reagerer som hun gør, kunne jo skyldes at der er et eller andet i dette univers og hos pigerne, som hun misunder eller drages af i sin underbevidsthed. Ud fra hendes udseende og udstråling, så forekommer det mig i hvert fald ikke udandsynligt. Selvom jeg bestemt ikke er for et forbud, kan jeg såmænd sagtens forstå, at man kan have forskellige holdninger og meninger omkring prostitution. Jeg tror så ikke, at hendes holdninger udspringer af hverken misundelse ellers hendes ydre. At hun så engang imellem udtaler på enten et løst grundlag eller på decidere "vandre-historier" m.v. skal vel ikke retfærdiggøre, at vi så på forskelligvis kan svine hende til . Jeg er uenig med hende og dem der taler om at et forbud skulle være løsningen. Dog er jeg på ingen måde uenig i, at branchen bestemt også tiltrækker personer med "udfordringer" af forskellig art, samt personer hvor det har sin berettigelse at tale om sociale problemer, men det er vigtigt at fastslå, at det på ingen måde gælder alle. Man kan altså ikke generalisere. I branchen kan man bestemt finde mange stærke, kloge og intelligente kvinder, der har valgt på parametre det ikke skyldes hverken sociale problemer eller "udfordringer". Når mange politikere og folk uden kendskab til branchen udtaler sig, sket det desværre ofte på et meget unuanceret grund, krydret med moral, kraftige generaliseringer m.v. Det er snart 100 år og en krig siden, at nogen har forsøgt sig med at lave nogle objektive og faktuelle analyser. Uagtet hvad de så end kan eller skal bruges til, kunne jeg godt ønske mig, at et sådant materiale blev lavet (uden at man på forkant kan skrevet konklusion og resumé) Redigeret 19. April, 2020 af TheVoice Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le Male 173 Skrevet 19. April, 2020 Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden: Jeg røber nok ikke for meget her, ved at fortælle at Trine Tease var min eneste, og iøvrigt højt værdsatte gæst til min 55 års fødselsdag lørdag den 18 april Hun har efterhånden besøgt mig nogle gange, og hendes bemærkninger er begyndt at bære præg af en kvindes syn på visse mangler, i et hjem beboet af en mand, der er hardcore single gennem hele sit liv. Jeg kan oplyse, at en af fordelene ved at at der normalt kun kommer mænd på besøg hos mig, er at de sædvanligvis ingen holdning har til hvordan jeg har indrettet mit hjem, bare jeg henter pizzaen hos: Gastronomia Italiana https://www.gastronomiaitaliana.dk/ Så er alt godt Men Trine har det synspunkt, at potteplanter kunne være så hyggeligt, mens jeg indvender at de skal vandes, og det er jo unødvendigt arbejde, så ingen potteplanter hos mig Heldigvis har jeg ingen billeder hængende på væggen, af en brølende kronhjort på en bakketop, som hun kan foreslå skiftet ud Faktisk er hun blevet helt forelsket i billeder, jeg har vundet i lodtrækninger til generalforsamlinger i firmaets kunstforening. Hun synes heldigvis ikke at jeg er helt håbløs, men det er afgjort nemmest, at man hver dag, helt kan bestemme alt selv i ens eget hjem Hver gang Hunting for beaver kommer på besøg, er det afgjort ikke interiør der er emnet. Her skal jeg passe gevaldigt på, at jeg ikke sidder tilbage med fly og hotel, bestilt til en eller anden tysk storby, inden vi siger pænt farvel igen Jeg fortæller ham bare om alle de planer, Trine og jeg har af kulturel og opbyggelig karakter, som jo også koster penge, om forhåbentlig ikke så længe. Hunting accepterer hver gang modvilligt, at han taber til Trine, når det gælder min opmærksomhed. Men jo, det er bestemt en gave at have gode venner, også af det modsatte køn, men oplevelsen heraf bekræfter også mig i, at det for mig er det rigtige at bo og leve alene. Venlig hilsen Rejsenetværk Tillykke med fødselsdagen Rejsenetværk, og Trine lyder da som et dejligt bekendtskab 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg