6søgende 11 Skrevet 17. April, 2020 Kender nogen hende? anmeldelser af hende. https://annoncelight.dk/showad/293954 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 121 Skrevet 17. April, 2020 Kigger lige med - hun frister Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Searcher 23 Skrevet 17. April, 2020 Credit for at hun undlader sædvanlige 20 cm claims. På nettet er alle 20. Virkeligheden er en anden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TV Louise 42 Skrevet 22. April, 2020 Transpigen i annoncen er mig I frække fyre. Er glad for I synes om min annonce. Jeg glæder mig også hvis nogen af jer har lyst til at besøge mig i Købehavn i Vanløse. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pool Skrevet 23. April, 2020 Hej TV Louise skrev, for 7 timer siden: Transpigen i annoncen er mig I frække fyre. Er glad for I synes om min annonce. Jeg glæder mig også hvis nogen af jer har lyst til at besøge mig i Købehavn i Vanløse. Hej smukke er du både aktiv og passiv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TV Louise 42 Skrevet 23. April, 2020 Pool skrev, for 2 timer siden: Hej Hej smukke er du både aktiv og passiv Hej søde. Ja, jeg er både aktiv og passiv. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 121 Skrevet 13. Maj, 2020 Bump Er der nogen herfra, der har været et smut forbi i mellemtiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mnpedersen 3 Skrevet 3. Juni, 2020 TV Louise skrev, den 22.4.2020 at 23:13: Transpigen i annoncen er mig I frække fyre. Er glad for I synes om min annonce. Jeg glæder mig også hvis nogen af jer har lyst til at besøge mig i Købehavn i Vanløse. Kigger gerne forbi. Har sendt dig mail. Mvh Morten 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnnyBeGood 103 Skrevet 5. Juni, 2020 Glæd os andre med din anmeldelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 121 Skrevet 12. Juni, 2020 Vi må snart ha` en mand på sagen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mnpedersen 3 Skrevet 12. Juni, 2020 (edited) Håber Louise kan torsdag jeg måtte melde afbud sidst desværre. Redigeret 12. Juni, 2020 af Mnpedersen Fejl formulering som kan tolkes forkert 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 14. Juni, 2020 Vi burde lave en indsamling og sende en bror afsted.... Lidt alla sende en mand på månen mission? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hardguy4you 307 Skrevet 15. Juni, 2020 Hej med jer Efter flere har efterlyst en anmeldelse af tv louise og jeg har besøgt hende, må jeg hellere byde ind. Jeg er ikke den store anmelder, så bær over med mig. Hun er let at lave aftale med over sms. Hun er lille, så højde og vægt stemmer vist meget godt. Feminin klædt, med lårkort og små trusser, samt højhælede, som hun hurtigt tog af. Ikke så feminit ansigt, men sminket og blond Paryk. Ingen bryster, men bh uden fyld. Lille stiv klit som der må leges med. Hun kunne tage den i bund efter langsom udvidelse, fik ikke blow og legede kun lidt med hendes lille pik.... Ikke den bedste oplevelse, men til prisen absolut heller ikke den værste. Det er en kælder under lejlighedskompleks som er meget diskret og nem parkering... Hvis i mangler yderligere oplysninger, så skriv... God fræk sommer til jer alle 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 490 Skrevet 16. Juni, 2020 TV Louise skrev, den 23.4.2020 at 09:08: Hej søde. Ja, jeg er både aktiv og passiv. Kan du give et BJ af den slags, der tager en halv times tid - og vil du modtage et? Jeg går ud fra som en selvfølge at det græske er med kondom. Er resten uden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TV Louise 42 Skrevet 16. Juni, 2020 oros skrev, for 1 time siden: Kan du give et BJ af den slags, der tager en halv times tid - og vil du modtage et? Jeg går ud fra som en selvfølge at det græske er med kondom. Er resten uden? Ja til begge to. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 490 Skrevet 16. Juni, 2020 TV Louise skrev, for 27 minutter siden: Ja til begge to. Vi ses! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TV Louise 42 Skrevet 16. Juni, 2020 oros skrev, for 6 minutter siden: Vi ses! Ses frække. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 28. Juni, 2020 Trist at der ikke er flere billeder... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1955 1333 Skrevet 28. Juni, 2020 Hardguy4you skrev, den 15.6.2020 at 11:22: Ikke så feminint ansigt, men sminket og blond Paryk. Ingen bryster, men bh uden fyld. Lille stiv klit som der må leges med. Jeg har besøgt Botun /Lita og Lisa, begge var uden bryster og begge havde en meget feminin opførsel,og er virkelig frække, med tungekys, og rigtig GFE indstilling.Det fik mig til at glemme de manglende bryster, og vi fik i begge tilfælde en dejlig fræk oplevelse. Mon dette vil være tilfældet også med Louise? Jeg er ret interesseret og må nok forbi når jeg finder tiden. Men vil dog afvente svar på mine spørgsmål inden. forventningsfulde hilsner 1955 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 121 Skrevet 28. Juni, 2020 Kigger lige lidt med, er int. i udstyrets størrelse - ser OK ud på annoncen, men Hardguy4you beskriver den jo som lille.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TV Louise 42 Skrevet 30. Juni, 2020 Hardguy4you skrev, den 15.6.2020 at 11:22: Hej med jer Efter flere har efterlyst en anmeldelse af tv louise og jeg har besøgt hende, må jeg hellere byde ind. Jeg er ikke den store anmelder, så bær over med mig. Hun er let at lave aftale med over sms. Hun er lille, så højde og vægt stemmer vist meget godt. Feminin klædt, med lårkort og små trusser, samt højhælede, som hun hurtigt tog af. Ikke så feminit ansigt, men sminket og blond Paryk. Ingen bryster, men bh uden fyld. Lille stiv klit som der må leges med. Hun kunne tage den i bund efter langsom udvidelse, fik ikke blow og legede kun lidt med hendes lille pik.... Ikke den bedste oplevelse, men til prisen absolut heller ikke den værste. Det er en kælder under lejlighedskompleks som er meget diskret og nem parkering... Hvis i mangler yderligere oplysninger, så skriv... God fræk sommer til jer alle Tak for anmeldelsen søde. Det med den blonde paryk var bare en prøveperiode for at se hvordan det er at være blond, men nu har jeg altså de farver man kan på billederne. Meget fint du skriver sminket, selv om jeg kun havde læbestift på. Hvad der er feminint ansigt tror jeg er individuelt. Og nej, jeg har ikke enorme bryster, hvis det er det man leder efter. Hvis en stiv klit på 16cm er lille, så er det modtaget søde. Troede ikke folk gik op i hvor hurtigt jeg tager mine højhæle af ; bare bed mig at beholde dem på næste gang. Ked af du ikke fik blow frække; det må jeg sørge for en anden gang. God sommer Kys og kram Louise 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Derserdu 17 Skrevet 30. Juni, 2020 Hej Louise, Lyder da okay for mig, hvordan har du det med en der aldrig har haft besøgt en trans, det fylder rigtigt meget hos mig, så nu skal det prøves.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TV Louise 42 Skrevet 30. Juni, 2020 Derserdu skrev, for 3 minutter siden: Hej Louise, Lyder da okay for mig, hvordan har du det med en der aldrig har haft besøgt en trans, det fylder rigtigt meget hos mig, så nu skal det prøves.. Hej frække. Jeg har haft flere hvor det er deres første gang med en trans. Så nu er jeg nærmest vant til det. Du skriver bare og så finder vi en dag. Knus Louise 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
johnmadsen 1 Skrevet 27. Juli, 2020 Andre der har været der? :) Det lyder måske strengt at spørge, det er ikke sådan ment, men hvordan er din etnicitet søde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg