sixtynine 46 Skrevet 30. Juli, 2020 Måste säga att du verkar ha en supertrevlig attityd det är det långt ifrån alla GP som har. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TV Louise 42 Skrevet 31. Juli, 2020 sixtynine skrev, den 30.7.2020 at 22:45: Måste säga att du verkar ha en supertrevlig attityd det är det långt ifrån alla GP som har. Tak søde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eastpacker 1 Skrevet 18. September, 2020 Ingen nye anmeldelser på hende her? Hun virker så fristende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 121 Skrevet 19. September, 2020 Enig i ovenstående Tror lidt bedre og nye billeder ville være en god ide Savner stadig lidt info om udstyret, en Broder her beskriver den som lille, og der oplyses 16 cm. Ægte 16 cm pik er ikke lille i min optik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 86 Skrevet 20. September, 2020 norbert skrev, for 21 timer siden: Savner stadig lidt info om udstyret, en Broder her beskriver den som lille, og der oplyses 16 cm. Ægte 16 cm pik er ikke lille i min optik. Giver billedet i annoncen ikke en fin ide om størrelsen? Ikke super lang, men pænt tyk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1020 Skrevet 28. Juni, 2021 Jeg har været så beæret og heldig at få en aftale med den frække Louise i morgen , med også mine ca 16cm kan det ikke gå helt galt , glæder mig til at se hende og hun har frie hænder mht at bruge mig som hun vil.....skal nok lægge en anmeldelse her Jeg selv er også både aktiv og passiv.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1020 Skrevet 29. Juni, 2021 Ikke den store oplevelse.... diskret sted , god parkering , thats it 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrev94 73 Skrevet 30. Juni, 2021 pdrhan skrev, for 15 timer siden: Ikke den store oplevelse.... diskret sted , god parkering , thats it Kan du evt uddybe lidt? Var hun ikke så pæn/gennemført. Var hun kold og kedelig eller hvad var det der gjorde oplevelsen dårlig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1020 Skrevet 30. Juni, 2021 Mrev94 skrev, 1 time siden: Kan du evt uddybe lidt? Var hun ikke så pæn/gennemført. Var hun kold og kedelig eller hvad var det der gjorde oplevelsen dårlig? For meget "mand" ikke feminin , kunne ikke blive "stiv",var flink nok ikke noget der ,men ikke en "lige i skabet" oplevelse , gentagelses faktor = 0 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 30. Juni, 2021 TV Louise skrev, den 22.4.2020 at 23:13: Transpigen i annoncen er mig I frække fyre. Er glad for I synes om min annonce. Jeg glæder mig også hvis nogen af jer har lyst til at besøge mig i Købehavn i Vanløse. Kommer du forbi odense på et tidspunkt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 121 Skrevet 30. Januar, 2022 Dette billede gør at jeg vist er nød til at finde tid til et besøg. Håber så, at hun også kan blive så stiv som på billedet https://louisetranspige.blogspot.com/2022/01/kjole-pik.html Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest numsekenderen Skrevet 30. Januar, 2022 pdrhan skrev, den 30/6/2021 at 10:59: For meget "mand" ikke feminin , kunne ikke blive "stiv",var flink nok ikke noget der ,men ikke en "lige i skabet" oplevelse , gentagelses faktor = 0 lige mine erfaringer... sød nok og måske lidt "tyrkisk" oprindelse - klart en nitte som ikke skal afprøves igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1020 Skrevet 30. Januar, 2022 numsekenderen skrev, for 4 timer siden: lige mine erfaringer... sød nok og måske lidt "tyrkisk" oprindelse - klart en nitte som ikke skal afprøves igen exactly! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg