AalborgLook 5177 Skrevet 17. April, 2020 (edited) Christina ssbbw skrev, for 13 minutter siden: Du synes det er helt ok at dele fortrolige oplysninger med andre? Øh, hvorfor tror du lige at jeg mener det er ok Så når jeg spørger "er det denne tid på måneden", udleder du at jeg mener at det er ok at udlevere personlige oplysninger? Tror bare at jeg ligeså stille ligger mig til at sove - god nat. Redigeret 17. April, 2020 af AalborgLook 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 17. April, 2020 AalborgLook skrev, for 10 minutter siden: Øh, hvorfor tror du lige at jeg mener det er ok Så når jeg spørger "er det denne tid på måneden", udleder du at jeg mener at det er ok at udlevere personlige oplysninger? Tror bare at jeg ligeså stille ligger mig til at sove - god nat. Ved at spørge sådan, så nedgører du det jeg skriver. Så ja, det er det jeg udleder ud fra dit spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1497 Skrevet 17. April, 2020 Hvad mente du egentlig med “er det den tid på måneden”? jeg læste det som om at du negligerede trådstarters budskab om diskretion. Men jeg tog måske fejl? 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 301 Skrevet 17. April, 2020 Bliver sgu flov på vejne at mit køn, når man erfarer, at der åbenbart er flere mænd, der vælger at besøge en gp, og samtidig udviser så meget mangel på respekt, dels for pigernes arbejde, men i særdeleshed også ift. den gensidige diskretion - noget som jeg, måske naivt, antog - som værende en uskreven regel, som ALLE, kunne forstå, samt efterlever - når man bevæger sig ind i dette game. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18118 Skrevet 18. April, 2020 Efter 5 år i branchen er det værste der er sket en gæst der efter en brandert skrev til min daværende kæreste at han kunne se han havde mobilepayet ham 1200 kr natten mellem den og den dato om han evt havde købt noget af ham.. Vi fik en god griner ud af det og jeg tiggede min kæreste om at bare skrive "Sex".. Tænkte han måtte genoverveje hvor seriøs en brandert han så har haft på for at købe sex ved en mand.. Kæresten var desværre ikke med på den.. Udover det har ingen opsøgt mig eller sagt hej når de har set mig i toget eller i byen hvilket ellers er sket før.. Spøj til side (selvom det nu er en sand historie) så har JEG altid haft det sådan at alt hvad man ikke vil står ved skal man lade være med at lave.. Alle i min familie på nær mine børn ved hvad jeg laver.. Alle venner og veninder osv.. Jeg gider ikke gemme mig netop fordi jeg også godt ved at det skaber en dårlig situation når det bliver opdaget fordi det er ikke et hvis.. Det er et når.. Den eneste grund til at mine unger ikke ved det er fordi jeg ikke vil blande dem ind i mit sexliv hvilket det jo er.. Måske når de bliver ældre og kan forstår tingene på en anden måde.. Fordi jeg skammer mig bare virkelig overhoved ikke over det.. Alt hvad der har bidraget positivt til mit og deres liv vil jeg ikke undskylde for eller skamme mig over.. Men jeg er da ked af at det er noget andre åbenbart er meget ramt af.. Måske er jeg bare ikke et godt nok knald så.. 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 18. April, 2020 (edited) JenniferRomantica skrev, for 56 minutter siden: Efter 5 år i branchen er det værste der er sket en gæst der efter en brandert skrev til min daværende kæreste at han kunne se han havde mobilepayet ham 1200 kr natten mellem den og den dato om han evt havde købt noget af ham.. Vi fik en god griner ud af det og jeg tiggede min kæreste om at bare skrive "Sex".. Tænkte han måtte genoverveje hvor seriøs en brandert han så har haft på for at købe sex ved en mand.. Kæresten var desværre ikke med på den.. Udover det har ingen opsøgt mig eller sagt hej når de har set mig i toget eller i byen hvilket ellers er sket før.. Spøj til side (selvom det nu er en sand historie) så har JEG altid haft det sådan at alt hvad man ikke vil står ved skal man lade være med at lave.. Alle i min familie på nær mine børn ved hvad jeg laver.. Alle venner og veninder osv.. Jeg gider ikke gemme mig netop fordi jeg også godt ved at det skaber en dårlig situation når det bliver opdaget fordi det er ikke et hvis.. Det er et når.. Den eneste grund til at mine unger ikke ved det er fordi jeg ikke vil blande dem ind i mit sexliv hvilket det jo er.. Måske når de bliver ældre og kan forstår tingene på en anden måde.. Fordi jeg skammer mig bare virkelig overhoved ikke over det.. Alt hvad der har bidraget positivt til mit og deres liv vil jeg ikke undskylde for eller skamme mig over.. Men jeg er da ked af at det er noget andre åbenbart er meget ramt af.. Måske er jeg bare ikke et godt nok knald så.. Det er dejligt du ikke har oplevet det så meget:-) Hvorfor ved jeg ikke men det er da super fedt. At man ikke vil have at ens nærmeste ved det, behøves ikke at være pga man skammer sig. Der kan være mange grunde. Eks du skrev du har børn? Hvordan vil du have det hvis et barns far har besøgt dig og fortalt nogle af hans venner at du laver det du gør. De fortæller det videre og pludselig ved en del af børne det også( børn høre alt) hvilket ender med at dit barn ikke bare får det afvide men også ender med at blive mobbet ( børn er onde) det ville jo være forfærdelig ikke? En ting er at vi er glade og tilfredse med hvad vi laver, men pga vores "erhverv" stadig er i tys tys området er der bare mennesker der stadig reagere negativ og har deres fordomme og det kan gå ud over dem vi har nærmest og elsker. Men kan godt forstå du ikke vil blande dine børn ind i det. Børn og sex passer ikke sammen:-) Jeg kunne lige forestille mig et scenarie på skolen. Hvor de holder karriere dag. Læren: så lille Ida, fortæl klassen hvad din mor og far laver. Ida: hmmm min far er på et kontor og skriver tal på en computer og har en mappe og hmm min moar hun er pruster. Læren: Pruster hvad betyder det? Kan du forklare lidt nærmere? Ida: mmm hun snakker med mænd i telefonen også kommer de hjem til hende også taber de tøjet og skriger....meget hmm ogsåå giver de hende penge Læren: nåå jeg tror du mener at hun er prostitueret. Ida: jaja Anden elev: hvad er det frue lære? Læren: hmm det er... hmm .. nok om det hvem er næste... Jens? Redigeret 18. April, 2020 af Indiske Devina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1581 Skrevet 18. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 3 timer siden: Okay jeg har aldrig hørt om en eneste gp'er der kunne finde på det. Hvis der er en der gør det shame on her. Ligesom det er shame on de mænd der gør det. Det er en uskreven lov, når man går til glædespiger at man ikke fortælle private ting om hende og hun ikke gør det om ham. Punktum slut Men det sker altså. Selv oplevet herinde blandt andet i en ligegyldig politisk debat fra en GP¨ere. Hvor manglende argumenter åbenbart blev afløst af personlige oplystninger herinde. Nu ligeglad personligt , men der var INGEN der bebrejdede at GP´eren gjorde det dengang. Så kom ned fra træet. Og at gøre det til en kønskamp ved at nærmest at påstå jeres køn aldrig kunne finde på det, samtidigt med at det lyder som næsten alle mænd gør det, der syntes jeg det kammer over i hykleri. Skal siges jeg syntes trådstarters indlæg var godt og relevant. Og meget enig i hvad der blev skrevet. Men efterfølgende indlæg bærer præg af generaliseringer og overdrivelser. Iøvrigt tror jeg ligesom en anden skrev herinde (men som hurtigt blev banket på plads) at de få mænd der ikke allerede selv kan tænke sig til den her almene pli og diskretion , næppe (desværre) ændrer adfærd på det punkt, bare fordi det bliver skrevet herinde. Som han skrev så er der bare nogle (både mænd og kvinder) der overhovedet ingen situationsfornemmelse har. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 18. April, 2020 (edited) ZEUS skrev, for 13 minutter siden: Men det sker altså. Selv oplevet herinde blandt andet i en ligegyldig politisk debat fra en GP¨ere. Hvor manglende argumenter åbenbart blev afløst af personlige oplystninger herinde. Nu ligeglad personligt , men der var INGEN der bebrejdede at GP´eren gjorde det dengang. Så kom ned fra træet. Og at gøre det til en kønskamp ved at nærmest at påstå jeres køn aldrig kunne finde på det, samtidigt med at det lyder som næsten alle mænd gør det, der syntes jeg det kammer over i hykleri. Skal siges jeg syntes trådstarters indlæg var godt og relevant. Og meget enig i hvad der blev skrevet. Men efterfølgende indlæg bærer præg af generaliseringer og overdrivelser. Iøvrigt tror jeg ligesom en anden skrev herinde (men som hurtigt blev banket på plads) at de få mænd der ikke allerede selv kan tænke sig til den her almene pli og diskretion , næppe (desværre) ændrer adfærd på det punkt, bare fordi det bliver skrevet herinde. Som han skrev så er der bare nogle (både mænd og kvinder) der overhovedet ingen situationsfornemmelse har. Vær sød og læs det jeg har skrevet igen. Inden du skriver at jeg klatre i træere og generalisere og overdriver tak. 1: jeg skrev at JEG ikke har hørt om gp'er der gør det.( det betyder ikke at de ikke gør jeg har bare ikke hørt om det) 2: jeg skrev shame on alle dem der gør det. Hvilket betyder både mænd og kvinder. Selv i det du har citeret, står det sort på hvidt hende og ham. Hvilket jeg også skriver senere at det ikke er alle mænd der gør det og heldigvis for det. 3: overdrivelse? Hvordan kan du udtale dig om at andre overdriver når du ikke har gået i deres sko? Du ved jo ikke hvordan min hverdag er og hvad jeg oplever. Du ved hvad din er og hvad du oplever.( hvilket også er grunden til at jeg ikke kan sige noget om de gp'er du siger der ikke kan holde tæt. For det har jeg sjovt nok ikke oplevet. Så det kan jeg ikke svare på) Det sidste er at jeg syns da ikke jeg har banket nogen på plads? Jeg har diskuteret? Så måske skulle du hoppe ned fra dit fantasi træ, for tror at luften er lidt tynd deroppe Redigeret 18. April, 2020 af Indiske Devina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 18. April, 2020 (edited) @Jenniferromantica 'Men jeg er da ked af at det er noget andre åbenbart er meget ramt af.. Måske er jeg bare ikke et godt nok knald så..' Nu undervurderer du dig selv for du er en fantastisk pige og et sindssygt charmerende menneske. At du ikke har oplevet stalkere skyldes sandsynligvis, at dine gæster respekterer dig - eller også er de direkte 'bange' for dig på trods af dine 150 cm ! Personligt ville jeg aldrig kontakte dig, hvis jeg en dag rendte ind i dig i det offentlige rum, men jeg ville nok smile pænt til dig og håbe på at du sagde hej. Jo diskretion SKAL gå begge veje, det burde være indlysende Redigeret 18. April, 2020 af Gh0st Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1581 Skrevet 18. April, 2020 (edited) Indiske Devina skrev, for 6 timer siden: Selvfølig er det ikke alle mænd der gør sådan noget. Heldigvis er der også mange dejlige mænd der forstår hvordan tingene virker og det er jeg så lykkerlig over. Men det kunne være rart hvis vi kunne få de sidste del til også at forstå det:-) Nogen gp'er har meget at miste når det sker. Desværre Og så fordi man ikke selv arbejder som GP´er så kan man selvfølgelig ikke have nogen som helst indsigt eller mening ? Det syntes jeg er et for letkøbt argument for at lukke alle mænd ude for at have lige en anden mening end det du og nogle GP´ere i denne tråd gad udtryk for. Specielt når stemningen i den grad generaliserende for hvordan mænd er. Og igen understrege at jeg syntes trådstarters indlæg var rigtigt godt. Og meget relevant at bringe. Men at det kammede over, og hvis budskabet var at få de her få (mit bud på hvor mange det drejer sig om) til at tænke sig om, så de ikke en anden gang går hen og konfronterer jer privat, -så næppe fået dem til at ændre sig. Derimod skabt grobund for irritation hos mange mænd over de skulle sættes i bås med de her tåber der ikke kender til normal pli og diskretion. Jeg har markeret overover et eksempel på hvorfor jeg reagerede og jeg syntes det løb af sporet. "Heldigvis er der også nogle mænd der ikke gør det". Citat slut. Det lyder jo nærmest som det næsten er mere normalt end unormalt at mænd gør det. Der er jo ingen data på det, men nægter simpelthen at tro at der er bare 10 procent der kunne opføre sig sådan. Faktisk tror jeg det er max er 1 til 5 procent der kunne finde på det. Du og nogle andre GP´ere mener så at det er et betydeligt antal. En stor procentdel af mænd. Men isåfald (trods jeg ikke arbejder som GP´ere) så påstå mit gæt mindst ligeså troværdigt som jeres. Og må bare konstantere at jeres arbejde desværre kan have nogle skadelige effekter. Man kunne kalde det arbejdskader. Det er kendt at et menneske husker 1 gang kritik bedre end 10 gange ros. Sådan er vi mennesker desværre indrettet. Og jeg er helt sikker på i møder nogle svin derude engang imellem. Og oplevelser der selvfølgelig aldrig bliver glemt. Og så en naturlig tendens til at forstørre lige dem op kontra alle de gode oplevelser i har haft. Og de få dårlige oplevelser i har haft vejer tungere end alle de gode reele mænd i har mødt. Der er meget forskel på hvor meget lort hvert enkelt har mødt i denne her branche, og selvfølgelig også på hvordan de har kunnet taklet det. Men nogle burde ikke arbejde i dette erhverv. Nogle skulle ihvertfald stoppe før de fik mén af det. Måske forsætter de grundet økonomiske årsager, men skadevirkninger er netop at de ikke kan have tillid til mænd mere. De ender simpelthen med at hade mænd. Fordi de generaliserer og lader de få rigtigt dårlige oplevelser overspille alle de andre reele søde mænd de har mødt. Så langt er i på ingen måder Men jeg så bare lidt hvor i generaliserede groft og lod det til at være nærmest normalt det her. Og det jeg reagerede på. I bryder jeg vel heller ikke om generaliseringer på jeres køn udfra hvad nogle få af jeres køn har gjort af negative ting ? Redigeret 18. April, 2020 af ZEUS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 423 Skrevet 18. April, 2020 Idioter findes alle steder.. også i den her branche... Accepten af at de findes er ikke = accepten af deres handlinger... Accepten af at de eksistere uanset status, erhverv, køn, alder, politisk overbevisning osv osv. kan bare være rar at have, så ikke hovedet flyver af, når man møder dem... -ISÆR i dette erhverv pga. diskretion som kan blive brudt og det lidt mere ømtålelige i den del... Det er super meget øv.. ja.. men det er en “erhvervs-risiko” vi blir nød til at acceptere og tage højde for... IKKE forstået på den måde at handlingerne skal accepteres...!! Syntes det er helt fint og mere end ok, at det bliver påtalt når nogle går over stregen... selfølgelig skal der siges fra.. (og for min skyld gerne ved en offentlig ceremoni på Rådhuspladsen... Har ingen respekt til overs, for de som er totalt respektløse vedr. diskretionen eller endog bruger det som et våben hvis de er blevet sure... kunder såvel som GP) Det ændre bare stadig ikke på de findes og vi må ikke forvente man kan komme alle idioter til livs, ved at sige fra... - I morgen er der bare en ny... Vi kan aller højest holde bestanden nede... -Regulering.. kommer jeg i tanke om at jeg hørte en Dejlig gæv jysk jæger kalde noget, der kunne mine lidt om den tanke jeg har... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 18. April, 2020 ZEUS skrev, for 1 time siden: Og så fordi man ikke selv arbejder som GP´er så kan man selvfølgelig ikke have nogen som helst indsigt eller mening ? Det syntes jeg er et for letkøbt argument for at lukke alle mænd ude for at have lige en anden mening end det du og nogle GP´ere i denne tråd gad udtryk for. Specielt når stemningen i den grad generaliserende for hvordan mænd er. Og igen understrege at jeg syntes trådstarters indlæg var rigtigt godt. Og meget relevant at bringe. Men at det kammede over, og hvis budskabet var at få de her få (mit bud på hvor mange det drejer sig om) til at tænke sig om, så de ikke en anden gang går hen og konfronterer jer privat, -så næppe fået dem til at ændre sig. Derimod skabt grobund for irritation hos mange mænd over de skulle sættes i bås med de her tåber der ikke kender til normal pli og diskretion. Jeg har markeret overover et eksempel på hvorfor jeg reagerede og jeg syntes det løb af sporet. "Heldigvis er der også nogle mænd der ikke gør det". Citat slut. Det lyder jo nærmest som det næsten er mere normalt end unormalt at mænd gør det. Der er jo ingen data på det, men nægter simpelthen at tro at der er bare 10 procent der kunne opføre sig sådan. Faktisk tror jeg det er max er 1 til 5 procent der kunne finde på det. Du og nogle andre GP´ere mener så at det er et betydeligt antal. En stor procentdel af mænd. Men isåfald (trods jeg ikke arbejder som GP´ere) så påstå mit gæt mindst ligeså troværdigt som jeres. Og må bare konstantere at jeres arbejde desværre kan have nogle skadelige effekter. Man kunne kalde det arbejdskader. Det er kendt at et menneske husker 1 gang kritik bedre end 10 gange ros. Sådan er vi mennesker desværre indrettet. Og jeg er helt sikker på i møder nogle svin derude engang imellem. Og oplevelser der selvfølgelig aldrig bliver glemt. Og så en naturlig tendens til at forstørre lige dem op kontra alle de gode oplevelser i har haft. Og de få dårlige oplevelser i har haft vejer tungere end alle de gode reele mænd i har mødt. Der er meget forskel på hvor meget lort hvert enkelt har mødt i denne her branche, og selvfølgelig også på hvordan de har kunnet taklet det. Men nogle burde ikke arbejde i dette erhverv. Nogle skulle ihvertfald stoppe før de fik mén af det. Måske forsætter de grundet økonomiske årsager, men skadevirkninger er netop at de ikke kan have tillid til mænd mere. De ender simpelthen med at hade mænd. Fordi de generaliserer og lader de få rigtigt dårlige oplevelser overspille alle de andre reele søde mænd de har mødt. Så langt er i på ingen måder Men jeg så bare lidt hvor i generaliserede groft og lod det til at være nærmest normalt det her. Og det jeg reagerede på. I bryder jeg vel heller ikke om generaliseringer på jeres køn udfra hvad nogle få af jeres køn har gjort af negative ting ? Der sker en ting ind imellem, hvor noget der ikke burde have været en kønsdebat, bliver til en kønsdebat. Som jeg ser det, sker det ofte på grund af en fejlslutning. I dette tilfælde, at fordi der bliver diskuteret en uacceptabel opførsel, og at dem der kommer i eksemplerne er mænd, at så mener debattørerne at deres statements gælder alle mænd. Og jeg kan virkelig godt se, at det er svært ikke at blive defensiv hvis man oplever at hele ens køn bliver generaliseret på den måde. Tingen er, at jeg stærkt tvivler på, at nogle af de andre gp'er i tråden på nogen måde har ment at det her gælder et helt køn. Men når man slår ned på detaljer som at en person har skrevet nogle mænd, i stedet for nogle få mænd, så kan man komme ret langt ud i diskussionen, og lægge meget mere i det end der egentlig er. Jeg oplevede det her som en diskussion omkring, at det ikke er okay når nogen doxxer en - outer en, eller overskrider grænsen for privatliv på anden måde. Det handlede ikke om køn, men som jeg også skrev før, er mine erfaringer med mænd så derfor skrev jeg om dem. Grunden til at mine erfaringer er med mænd, er ikke fordi jeg tror at kvinder er bedre, men fordi jeg er til mænd og ikke har kvindelige gæster. Det der er sket, når nogen er gået i defensiv her er, at det er blevet brugt som et argument at både mænd og kvinder har dårlig situationsfornemmelse, som om det så gør det okay. Det argument er det som gør det til en kønsdebat, ikke eventuelle generaliseringer eller overdrivelser. For hvorfor er det acceptabelt hvis både mænd og kvinder gør det? Jeg bliver da netop dybt forarget når jeg hører at en gp'er kunne finde på at dele dine oplysninger i en debat, og har ikke den fjerneste lyst til at forsvare det. Jeg burde måske selv have lavet en disclaimer i mine indlæg hvor jeg skrev at det selvfølgelig gjaldt et lille fåtal af mine gæster og at langt de fleste er dejlige og med al den pli man kan forvente. Det gjorde jeg ikke, og ikke fordi jeg hader mænd og er traumatiseret af mit arbejde, men fordi jeg gik ud fra, at det var så åbenlyst at de fleste er anstændige og med situationsfornemmelse. Så åbenlyst at man ikke behøvede at skrive det. Hvis du, i stedet for at klandre gp'erne for at sige det når noget er uacceptabelt, var kommet med din egen historie om hvad der var sket for dig, er jeg sikker på at vi havde raset på dine vegne over at nogen havde gjort det uden din tilladelse. Jeg tror ikke noget sted i diskussionen at nogen kvinde har sagt at andre er mindre tilbøjelige end mænd til at gøre den slags. Der har været skrevet at man ikke selv har oplevet det ved kvinder, men det er jo ikke det samme som at der menes, at kvinder ikke gør det. Derudover, hvis nogen noget som helst sted har skrevet at det gælder de fleste mænd, er jeg stærkt uenig med den person, men jeg tror måske også at nogen af de tolkninger du kommer med, omkring at vi så må mene, at det gælder en stor procentdel mænd, ikke har noget at gøre med hvad vi egentlig mener. Vi havde en debat omkring det lille segment af vores gæster som ikke har forstået almindelig pli, ikke omkring et helt køn, og slet ikke omkring mænd vs kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 18. April, 2020 JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden: Efter 5 år i branchen er det værste der er sket en gæst der efter en brandert skrev til min daværende kæreste at han kunne se han havde mobilepayet ham 1200 kr natten mellem den og den dato om han evt havde købt noget af ham.. Jeg forstår ikke hvorfor din kunde har mobilpayet din kæreste. Hvorfor skal de mobilpaye ham i stedet for dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 18. April, 2020 Det drejer sig selvfølgelig ikke alle eller de fleste mænd. Det drejer sig om et fåtal, og måske også et fåtal af kvinder. Men jeg ser det oftere og oftere herinde. Derfor fik jeg nok i nat og sagde fra. Nu har jeg sovet, og jeg står stadig ved det jeg skrev. Diskretion er den vigtigste regel i det her, og vi er alle nødt til at huske det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Final Cut Skrevet 18. April, 2020 Det er da rigtigt at diskretion går begge veje, og når nogen ønsker fuld diskretion skal det også respekteres, det handler om tillid. Jeg er fast gæst hos en der ikke lægger skjul på hvad hun laver,, det gælder både overfor familie og venner, hun fortæller også om hvem hun har som gæster, deriblandt flere kendte personer, jeg har også sagt at jeg ikke løber med sladder og ikke fortæller noget videre, det holder jeg for mig selv. Jeg har heller ikke noget problem med andre gæster ved hvem jeg så længe det er indenfor en lukket kreds af gæster, der gælder også gensidig diskretion. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 18. April, 2020 Final Cut skrev, for 1 minut siden: Det er da rigtigt at diskretion går begge veje, og når nogen ønsker fuld diskretion skal det også respekteres, det handler om tillid. Jeg er fast gæst hos en der ikke lægger skjul på hvad hun laver,, det gælder både overfor familie og venner, hun fortæller også om hvem hun har som gæster, deriblandt flere kendte personer, jeg har også sagt at jeg ikke løber med sladder og ikke fortæller noget videre, det holder jeg for mig selv. Jeg har heller ikke noget problem med andre gæster ved hvem jeg så længe det er indenfor en lukket kreds af gæster, der gælder også gensidig diskretion. At hun kan finde på at fortælle dig hvem hendes andre gæster er, burde være et kæmpe rødt lys og få dig til at stoppe med at besøge hende. Der skal være en diskretion mellem dig og hende. Ikke dig, hende og alle de andre mænd der besøger hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18118 Skrevet 18. April, 2020 Mr. Bean skrev, for 47 minutter siden: Jeg forstår ikke hvorfor din kunde har mobilpayet din kæreste. Hvorfor skal de mobilpaye ham i stedet for dig? Fordi jeg ikke vil have alle skal have mit nummer og han intet havde imod det.. Og fordi det kun er i situationer hvor gæsten ikke kan betale på anden måde.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18118 Skrevet 18. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 6 timer siden: Eks du skrev du har børn? Hvordan vil du have det hvis et barns far har besøgt dig og fortalt nogle af hans venner at du laver det du gør. De fortæller det videre og pludselig ved en del af børne det også( børn høre alt) hvilket ender med at dit barn ikke bare får det afvide men også ender med at blive mobbet ( børn er onde) det ville jo være forfærdelig ikke? Risikoen for at det sker kan man minimerer ved ligesom mig at ikke arbejde i den landsdel hvor man bor.. Jeg arbejder f.eks kun på sjælland men bor i Jylland.. Dog har jeg da stadig mødt jyske mænd der bor tæt på mig men det er minimeret så effektivt som muligt.. Mine børn skal aldrig lide under mine valg i livet og det er også den eneste grund til at jeg ikke har ansigtsbilled på min annonce og lignende.. Skulle uheldet være ude så det jo bare hvad det er.. Jeg har stor tiltro til at jeg kan forklarer mine børn enhver situation også sådan en.. Fordi jeg oprigtigt føler jeg har opdraget 3 børn der kan accepterer alt og alle så længe alt og alle kan accepterer dem.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Final Cut Skrevet 18. April, 2020 Christina ssbbw skrev, for 18 minutter siden: At hun kan finde på at fortælle dig hvem hendes andre gæster er, burde være et kæmpe rødt lys og få dig til at stoppe med at besøge hende. Der skal være en diskretion mellem dig og hende. Ikke dig, hende og alle de andre mænd der besøger hende. Jeg har ikke tænkt mig at stoppe med at besøge hende, vi har tillid til hinanden og kender hinandens identitet og taler også sammen privat. og som sagt jeg render ikke med sladder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 18. April, 2020 Final Cut skrev, for 8 minutter siden: Jeg har ikke tænkt mig at stoppe med at besøge hende, vi har tillid til hinanden og kender hinandens identitet og taler også sammen privat. og som sagt jeg render ikke med sladder Det er så heldigt, at ingen behøver at retfærdiggøre deres valg, så længe der er gensidig enighed om præmissen. Og du behøver heldigvis ikke ændre noget, for at andre forstår verden, som I befinder jer i. Indlægget starter fornuftigt og reelt nok, og belyser et reelt problem for nogle i branchen, men så skrider det ellers fuldstændigt i kommentarsporet. Jeg er nysgerrig på, hvorfor der igen og igen peges fingre ? Og ikke mindst, hvorfor alle skal agere og handle på samme måde, for at nogle kan holde ud at være i verden ? Denne branche bør om nogen favne mangfoldighed. Her er alle typer seksualitet, alle typer relationer, alle typer baggrund - og hvis man ikke kan sameksisterer her - hvordan skal vi så forvente, at man kan sameksisterer nogen steder i samfundet ? Ikke alle GPere har samme type relation med alle typer kunder. Ikke alle typer kunder har samme etik eller adfærd, som andre... Det kan umuligt være svært at favne ?? Og at gøre sig til dommer om andres adfærd - well.. come on.. Tænk hvis fordømmelsen gik den anden vej.. ? Ingen bryder sig om fordømmelse... Så - prøv nu at stoppe med at pege fingre af andre, hold dine meninger hos dig selv og undlad at bland dig i andres adfærd - men spørg derimod ind til årsagen og via forklaring, kan man så være så heldig at få indsigt og dermed forståelse. Så kan det godt være, at man fortsat ikke ønsker det i eget liv - men man er blevet klogere på andre.. Hurra - så er der WinWin for alle.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 18. April, 2020 Final Cut skrev, for 31 minutter siden: Jeg har ikke tænkt mig at stoppe med at besøge hende, vi har tillid til hinanden og kender hinandens identitet og taler også sammen privat. og som sagt jeg render ikke med sladder Men det ved du ikke om nogle af de andre mænd gør. Og når hun afslører andre kunders identitet overfor dig, så afslører hun måske også din overfor andre. I risikerer at hun en dag får sagt noget til en mand der ikke kan holde kæft, og så ruller bolden. Så er der måske nogle koner/kærester der får en information de ikke bryder sig om, og så er de mænds liv ændret for altid, pga en gp der ikke forstår hvorfor det er så vigtigt at tie stille. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 18. April, 2020 ZEUS skrev, for 4 timer siden: Og så fordi man ikke selv arbejder som GP´er så kan man selvfølgelig ikke have nogen som helst indsigt eller mening ? Det syntes jeg er et for letkøbt argument for at lukke alle mænd ude for at have lige en anden mening end det du og nogle GP´ere i denne tråd gad udtryk for. Specielt når stemningen i den grad generaliserende for hvordan mænd er. Og igen understrege at jeg syntes trådstarters indlæg var rigtigt godt. Og meget relevant at bringe. Men at det kammede over, og hvis budskabet var at få de her få (mit bud på hvor mange det drejer sig om) til at tænke sig om, så de ikke en anden gang går hen og konfronterer jer privat, -så næppe fået dem til at ændre sig. Derimod skabt grobund for irritation hos mange mænd over de skulle sættes i bås med de her tåber der ikke kender til normal pli og diskretion. Jeg har markeret overover et eksempel på hvorfor jeg reagerede og jeg syntes det løb af sporet. "Heldigvis er der også nogle mænd der ikke gør det". Citat slut. Det lyder jo nærmest som det næsten er mere normalt end unormalt at mænd gør det. Der er jo ingen data på det, men nægter simpelthen at tro at der er bare 10 procent der kunne opføre sig sådan. Faktisk tror jeg det er max er 1 til 5 procent der kunne finde på det. Du og nogle andre GP´ere mener så at det er et betydeligt antal. En stor procentdel af mænd. Men isåfald (trods jeg ikke arbejder som GP´ere) så påstå mit gæt mindst ligeså troværdigt som jeres. Og må bare konstantere at jeres arbejde desværre kan have nogle skadelige effekter. Man kunne kalde det arbejdskader. Det er kendt at et menneske husker 1 gang kritik bedre end 10 gange ros. Sådan er vi mennesker desværre indrettet. Og jeg er helt sikker på i møder nogle svin derude engang imellem. Og oplevelser der selvfølgelig aldrig bliver glemt. Og så en naturlig tendens til at forstørre lige dem op kontra alle de gode oplevelser i har haft. Og de få dårlige oplevelser i har haft vejer tungere end alle de gode reele mænd i har mødt. Der er meget forskel på hvor meget lort hvert enkelt har mødt i denne her branche, og selvfølgelig også på hvordan de har kunnet taklet det. Men nogle burde ikke arbejde i dette erhverv. Nogle skulle ihvertfald stoppe før de fik mén af det. Måske forsætter de grundet økonomiske årsager, men skadevirkninger er netop at de ikke kan have tillid til mænd mere. De ender simpelthen med at hade mænd. Fordi de generaliserer og lader de få rigtigt dårlige oplevelser overspille alle de andre reele søde mænd de har mødt. Så langt er i på ingen måder Men jeg så bare lidt hvor i generaliserede groft og lod det til at være nærmest normalt det her. Og det jeg reagerede på. I bryder jeg vel heller ikke om generaliseringer på jeres køn udfra hvad nogle få af jeres køn har gjort af negative ting ? Ved du hvad, jeg tror bare jeg stopper med at svare dig efter den her. Du læser åbenbart kun hvad du vil læse og lægger dine egne guldkorn dertil. Hav en god dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kvindebeundre 169 Skrevet 18. April, 2020 (edited) AalborgLook skrev, for 10 timer siden: Er det den tid på måneden? Jeg kan heller ikke forstå det indslag på andre måde, en at prøve at nedgøre trådstater, hvilket jeg syntes er virkelig dårlig stil, men hvis jeg tager fejl, så sig endelig til. Jeg ved ikke hvad der er sket, men selvfølgelig er der ikke nogen der bør videregive informationer til andre, det burde give sig selv. Ps. god dag til alle. Kvindebeundren Redigeret 18. April, 2020 af Kvindebeundre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 18. April, 2020 JenniferRomantica skrev, for 59 minutter siden: Risikoen for at det sker kan man minimerer ved ligesom mig at ikke arbejde i den landsdel hvor man bor.. Jeg arbejder f.eks kun på sjælland men bor i Jylland.. Dog har jeg da stadig mødt jyske mænd der bor tæt på mig men det er minimeret så effektivt som muligt.. Mine børn skal aldrig lide under mine valg i livet og det er også den eneste grund til at jeg ikke har ansigtsbilled på min annonce og lignende.. Skulle uheldet være ude så det jo bare hvad det er.. Jeg har stor tiltro til at jeg kan forklarer mine børn enhver situation også sådan en.. Fordi jeg oprigtigt føler jeg har opdraget 3 børn der kan accepterer alt og alle så længe alt og alle kan accepterer dem.. Respekt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. April, 2020 FrokostUartig skrev, for 46 minutter siden: Ingen bryder sig om fordømmelse... Så - prøv nu at stoppe med at pege fingre af andre, hold dine meninger hos dig selv og undlad at bland dig i andres adfærd. Alt forandring starter ved en selv! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg