Hop til indhold
Guest Christina ssbbw

Diskretion går begge veje!!!

Recommended Posts

Jeg synes nu der er stor forskel på de forhold TS nævner som brud på diskretion. Jeg kan ikke se problemet i at man fx nævner at man har været på visit hos en GP på Frederiksberg eller i Valby, hvis en GP annoncerer med at hun arbejder i Hovedstaden. Jeg synes heller ikke det er et brud hvis man nævner et vejnavn af den større slags, som fx Roskildevej eller Gl Køge Landevej. Er det en mindre vej nævner man den ikke, men kan fx nævne hvilken station som ligger i nærheden. En specifik adresse er fyfy at oplyse hvis det drejer sig om PD. Har man fået en ydelse hos GPen, som der ikke er oplyst i hendes annonce, rager det heller ikke andre end de to. 

Selvfølgelig deler man ikke ud af intime og personlige detaljer/oplevelser som kan udsætte GPen. At gå hen og give hende en krammer i Føtex er naturligvis også den vildeste no-go. Uanset om I er alene eller ej. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Boon Lott
Final Cut skrev, for 1 time siden:

Det er da rigtigt at diskretion går begge veje, og når nogen ønsker fuld diskretion skal det også respekteres, det handler om tillid. Jeg er fast gæst hos en der ikke lægger skjul på hvad hun laver,, det gælder både overfor familie og venner, hun fortæller også om hvem hun har som gæster,  deriblandt flere kendte personer, jeg har også sagt at jeg ikke løber med sladder og ikke fortæller noget  videre, det holder jeg for mig selv. Jeg har heller ikke noget problem med andre gæster ved hvem jeg så længe det er indenfor en lukket kreds af gæster, der gælder også gensidig diskretion.

Som du skriver:” og når nogen ønsker fuld diskretion skal det også respekteres, det handler om tillid.”

Tror du at hendes øvrige gæster, herunder “kendte”, er glade for at hun deler sin viden med dig? Har de ikke også ret til diskretion, at hun ikke deler sin viden med dig? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

Efter 5 år i branchen er det værste der er sket en gæst der efter en brandert skrev til min daværende kæreste at han kunne se han havde mobilepayet ham 1200 kr natten mellem den og den dato om han evt havde købt noget af ham:lol::ph34r:.. Vi fik en god griner ud af det og jeg tiggede min kæreste om at bare skrive "Sex".. Tænkte han måtte genoverveje hvor seriøs en brandert han så har haft på for at købe sex ved en mand:lol:.. Kæresten var desværre ikke med på den.. Udover det har ingen opsøgt mig eller sagt hej når de har set mig i toget eller i byen hvilket ellers er sket før.. 

Spøj til side (selvom det nu er en sand historie) så har JEG altid haft det sådan at alt hvad man ikke vil står ved skal man lade være med at lave.. Alle i min familie på nær mine børn ved hvad jeg laver.. Alle venner og veninder osv.. Jeg gider ikke gemme mig netop fordi jeg også godt ved at det skaber en dårlig situation når det bliver opdaget fordi det er ikke et hvis.. Det er et når.. Den eneste grund til at mine unger ikke ved det er fordi jeg ikke vil blande dem ind i mit sexliv hvilket det jo er.. Måske når de bliver ældre og kan forstår tingene på en anden måde.. Fordi jeg skammer mig bare virkelig overhoved ikke over det:D.. Alt hvad der har bidraget positivt til mit og deres liv vil jeg ikke undskylde for eller skamme mig over.. 

Men jeg er da ked af at det er noget andre åbenbart er meget ramt af.. Måske er jeg bare ikke et godt nok knald så:lol:.. 

Jeg er 200% enig med dig! :wub:

Mit syn og min måde at have verdens bedste job på er præcist som din, alle ved det udover børn. 

Og jeg har heller ikke oplevet at diskretion en bliver brudt. Jeg vælger nu ag tænker at det er fordi vi er så gode knald, det ikke er værd at ødelægge :lol:

Ej spøg til side :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kvindebeundre skrev, 1 time siden:

Jeg kan heller ikke forstå det indslag på andre måde, en at prøve at nedgøre trådstater, hvilket jeg syntes er virkelig dårlig stil, men hvis jeg tager fejl, så sig endelig til.

Jeg ved ikke hvad der er sket, men selvfølgelig er der ikke nogen der bør videregive informationer til andre, det burde give sig selv.

Ps. god dag til alle.

Kvindebeundren

Nøj hvor der er nogen herind der enten skal have deres skolepenge tilbage, eller bare ikke forstår en kommentar der var ment som sjov. 

Er i virkelig blevet så nærtagende af den lockdown? 

Lighten the fuck up...

JEG MENER IKKE DER ER I ORDEN AT DELE RPERSONLIGE INFORMATIONER. 

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man
Frække Tanja skrev, for 18 minutter siden:

Jeg er 200% enig med dig! :wub:

Mit syn og min måde at have verdens bedste job på er præcist som din, alle ved det udover børn. 

Og jeg har heller ikke oplevet at diskretion en bliver brudt. Jeg vælger nu ag tænker at det er fordi vi er så gode knald, det ikke er værd at ødelægge :lol:

Ej spøg til side :lol:

Dejligt at få bekræftet – det er i øvrigt osse min egen opfattelse når jeg har “pillovhyggesnakket” med de piger jeg har haft særligt godt forhold til :)

Nej de har ikke det store problem med mænd som ikke læser deres annonce, opfører sig dårligt, snyder/forhandler pris, ikke overholder aftaler, ikke vasker sig og alle de grimme ting man konstant læser om herinde :o

Måske er det en speciel “Dansk” ting – nogle af os danskere er desværre rigtige gode til at se at glasset som halvtomt og ikke halvfuld  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 2 timer siden:

Indlægget starter fornuftigt og reelt nok, og belyser et reelt problem for nogle i branchen, men så skrider det ellers fuldstændigt i kommentarsporet. 

Jeg er nysgerrig på, hvorfor der igen og igen peges fingre ?

Det er ikke et spørgsmål om at pege fingre, men om almindelig pli. Diskretion går begge veje, og en GP skal naturligvis ikke fortælle andre hvem der ellers besøger hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja diskretion er en æressag i denne branche, nogle GP ere har nu lært sf mig at jeg ikke vil kontaktes af for at de beder mig om at besøge dem, eller sender sms til mig. Hvad der skete for år tilbage. Hun er nu ikke “aktivist” i branchen mere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
mature man skrev, for 3 timer siden:

Dejligt at få bekræftet – det er i øvrigt osse min egen opfattelse når jeg har “pillovhyggesnakket” med de piger jeg har haft særligt godt forhold til :)

Nej de har ikke det store problem med mænd som ikke læser deres annonce, opfører sig dårligt, snyder/forhandler pris, ikke overholder aftaler, ikke vasker sig og alle de grimme ting man konstant læser om herinde :o

Måske er det en speciel “Dansk” ting – nogle af os danskere er desværre rigtige gode til at se at glasset som halvtomt og ikke halvfuld  :P

Generelt så er alle de ting du nævner noget vi alle oplever MEGET.. Så hvis en pige fortæller dig andet så det nok (delvist) også for at opretholde glansbilledet fordi vi sælger en drøm.. Eller måske nærmere en fantasi.. Den perfekte kvinde der aldrig beklager sig.. Derfor er det godt med det her forum hvor vi kan komme ud med tingene uden det skaber en akavet stemning i mellem en selv og ens gæster..

Hvem gider helt ærligt købe en time med mig for at hører på mig beklage mig over gæsterne før eller ungerne eller gulvvasken:ph34r:.. 

Vi ved alle at de ting du nævner sker forbandet tit men det er en del af en branche som jeg elsker mere end bøvlet generer mig.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Final Cut
Boon Lott skrev, for 4 timer siden:

Som du skriver:” og når nogen ønsker fuld diskretion skal det også respekteres, det handler om tillid.”

Tror du at hendes øvrige gæster, herunder “kendte”, er glade for at hun deler sin viden med dig? Har de ikke også ret til diskretion, at hun ikke deler sin viden med dig? 

Jo selvfølgelig har andre gæster, herunder de kendte også ret til diskretion, jeg kan godt holde tæt, men jeg opgiver ikke at besøge hende selv om hun er så åbenmundet. Jeg har nu kendt hende i 3 år, og  det har udviklet sig  til et venskab  og vi er kommet til at kende hinandens baggrund, det er ikke bare kom, knep og smut. At der er andre der ved hvem jeg er, det er jeg bedøvende ligeglad med, jeg har ikke noget at skjule og skal ikke stå til regnskab for nogen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange vil nok blive skræmt og forarget over nogle af de ting som vi ser og oplever i "forretningsøjemed" men det jo tit og ofte ting jeg selv finder yderst morsomme og griner højlydt af..

Ligesom da Bonnie fortalte om Camembert og banan hvor folk korsede sig men jeg havde den største griner på:lol:.. 

Alle mine mest grinagtige minder kommer fra mit arbejde.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Final Cut skrev, for 46 minutter siden:

Jo selvfølgelig har andre gæster, herunder de kendte også ret til diskretion, jeg kan godt holde tæt, men jeg opgiver ikke at besøge hende selv om hun er så åbenmundet. Jeg har nu kendt hende i 3 år, og  det har udviklet sig  til et venskab  og vi er kommet til at kende hinandens baggrund, det er ikke bare kom, knep og smut. At der er andre der ved hvem jeg er, det er jeg bedøvende ligeglad med, jeg har ikke noget at skjule og skal ikke stå til regnskab for nogen.

Det er jo netop ikke diskretion, når hun fortæller det til dig. Uanset hvor gode venner i er. Det er superfint, at du er ligeglad med hvem der ved hvad om dig, men det er jeg ret sikker på at gifte mænd ikke er, eller kendte mænd. Det er ikke i orden at være så åbenmundet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker

nogen gange får man den opfattelse, og ikke mindst en undren over hvad i piger får jer til at udøve jeres gøren...en generalisering som skriger af elendighed /samt løgne/manglende gensidig respekt, alt sammen en tilværelse som vil få menig mand til at søge stillingen som klovn i Legoland :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 1 time siden:

nogen gange får man den opfattelse, og ikke mindst en undren over hvad i piger får jer til at udøve jeres gøren...en generalisering som skriger af elendighed /samt løgne/manglende gensidig respekt, alt sammen en tilværelse som vil få menig mand til at søge stillingen som klovn i Legoland :rolleyes:

Heldigvis er de allerfleste mennesker søde, rare og i stand til at opføre sig ordentligt, man hører bare oftest om dem der er modsat. Hvis du hører hvad kassedamer, andre butiksansatte, folk i kundeservice og alle mulige andre fag med tæt kundekontakt kan fortælle, så er det også nogle trælse historier af og til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Liv skrev, for 11 minutter siden:

Heldigvis er de allerfleste mennesker søde, rare og i stand til at opføre sig ordentligt, man hører bare oftest om dem der er modsat. Hvis du hører hvad kassedamer, andre butiksansatte, folk i kundeservice og alle mulige andre fag med tæt kundekontakt kan fortælle, så er det også nogle trælse historier af og til.

Måske, bare måske, kunne det også være, at der er nogen som lægger mere mærke til, når vi fortæller om de trælse historier, end når vi deler lidt af de gyldne øjeblikke som gør det hele det værd (uden at dele for meget selvfølgelig, apropos trådens emne)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 8 minutter siden:

Måske, bare måske, kunne det også være, at der er nogen som lægger mere mærke til, når vi fortæller om de trælse historier, end når vi deler lidt af de gyldne øjeblikke som gør det hele det værd (uden at dele for meget selvfølgelig, apropos trådens emne)

Ja, det kan du såmænd godt have ret i. Jeg har ofte tænkt, når jeg har ligget tæt og træt med en gæst efter agten og kigget op i spejlet i loftet, at lige præcis dette øjeblik skulle foreviges og fortælles om. Men det er svært at forklare den forbundethed og tæthed der opstår, især med gæster man gennem årene er kommet til at kende rigtig godt. Den nerve og fornemmelse præcis det øjeblik giver, er en af grundene til at jeg bliver ved i det her game. Apropos @Røvslikkers indlæg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Liv skrev, for 7 minutter siden:

Ja, det kan du såmænd godt have ret i. Jeg har ofte tænkt, når jeg har ligget tæt og træt med en gæst efter agten og kigget op i spejlet i loftet, at lige præcis dette øjeblik skulle foreviges og fortælles om. Men det er svært at forklare den forbundethed og tæthed der opstår, især med gæster man gennem årene er kommet til at kende rigtig godt. Den nerve og fornemmelse præcis det øjeblik giver, er en af grundene til at jeg bliver ved i det her game. Apropos @Røvslikkers indlæg. 

Jeg er så enig. Altså i, at det både er virkelig svært at beskrive, fordi det ofte ikke er fordi der sker noget særligt, men handler om kemien mellem to mennesker, og også fordi det hurtigt bliver så intimt, kan det føles forkert, at dele med andre udenforstående. 

Og så elsker jeg, at du har et spejl i loftet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 1 minut siden:

Jeg er så enig. Altså i, at det både er virkelig svært at beskrive, fordi det ofte ikke er fordi der sker noget særligt, men handler om kemien mellem to mennesker, og også fordi det hurtigt bliver så intimt, kan det føles forkert, at dele med andre udenforstående. 

Og så elsker jeg, at du har et spejl i loftet. 

Præcis, det bliver nemlig intimt og umuligt at fange ind, så andre forstår.  

Det er kun i Odense vi har spejl. På mit eget sted ville det virke helt forkert, men jeg har ofte tænkt at vi burde ha et i privaten ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...