Hop til indhold
Simone&Celina

Tid til at starte igen ??

Recommended Posts

Hej med jer.:biggrin:

under al denne corona krise er der stadigvæk massere af besøg hos jer der arbejder? 
har holdt en pause med at arbejde grundet denne Corona krise, men savner at arbejde. 

Håber i kan gøre mig klogere og om det er det værd at starte nu,  i forhold til udgifterne.

mvh Simone 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Simone&Celina skrev, for 8 timer siden:

under al denne corona krise er der stadigvæk massere af besøg hos jer der arbejder? 
har holdt en pause med at arbejde grundet denne Corona krise, men savner at arbejde. 

Håber i kan gøre mig klogere og om det er det værd at starte nu,  i forhold til udgifterne.

mvh Simone 

Der er utrolig mange meninger om det. Jeg ved ikke hvad du kan få af indtægter pt. Men hvis du føler for at prøve at åbne, kan du prøve at se hvordan det går:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 44 minutter siden:

Der er utrolig mange meninger om det. Jeg ved ikke hvad du kan få af indtægter pt. Men hvis du føler for at prøve at åbne, kan du prøve at se hvordan det går:-)

Ja, eller lige ring til Corona hotline og hør hvad de siger :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det er da bare at komme igang... Chancen for at vi bliver smittet før eller siden er jo rimelig høj, og chancen for at man danner antistoffer bagefter er også ret højt.... Så hvorfor gå og gemme sig??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Simone&Celina skrev, for 11 timer siden:

mvh Simone 

Jeg ved ikke med dem der har arbejdet, men at dømme på den mængde beskeder jeg har fået over den sidste halvanden måned trods ikke at have haft en aktiv annonce, vil jeg tro at der er en efterspørgsel. Måske ikke på niveau med hvad den var præ-corona, men nok til et rimeligt overskud, hvis man vælger at åbne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 9 timer siden:

Artiklen siger ikke noget om, at folk der har været smittet, ikke har udviklet antistoffer. Den siger nærmere, at færre end man havde håbet på, har været smittet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
People Pleaseren skrev, den 21.4.2020 at 22:51:

Artiklen siger ikke noget om, at folk der har været smittet, ikke har udviklet antistoffer. Den siger nærmere, at færre end man havde håbet på, har været smittet.

Jeg mangler måske bare en kilde til hans påstand om at chancen for at danne antistof er "høj'. 

Nogen siger i hvert fald det modsatte:

https://jyllands-posten.dk/international/ECE12084199/who-advarer-intet-bevis-for-at-coronaoverlevere-er-immune/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, den 7.5.2020 at 00:04:

Jeg mangler måske bare en kilde til hans påstand om at chancen for at danne antistof er "høj'. 

Nogen siger i hvert fald det modsatte:

https://jyllands-posten.dk/international/ECE12084199/who-advarer-intet-bevis-for-at-coronaoverlevere-er-immune/

Argh men come on.... Skal jeg virkelig også finde et par links der siger det? Hader folk som dig der googler på artikler der præcis understøtter deres teori, uden at bruge tid på det andet.... Er sikker på at der er 10x antal artikler der understøtter det de har sagt hele tiden, at der er stor chance for at man bliver immun i x antal tid efter... Men det er selvfølgelig bare for sjov at de tester om man har udviklet antistoffer....

Redigeret af OleV

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er begyndt på arbejde igen.. Lige nu hos seduction og i næste uge åbner vi i Sauna clubben igen..

Jeg har ikke oplevet nogen decideret nedgang som sådan.. Kundekredsen er også den samme som altid vil jeg mene.. Måske med nogle enkle hvor man godt kan mærke at de er van til at komme hos udenlandske piger..

Ooog så der færre feststemte mænder:P:lol:.. Det kommer nok til at betyde noget for Sauna clubben.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...