Hop til indhold

Recommended Posts

Hun skriver ægte bryster. Men foto nummer 2 viser da noget andet ?.

Har også læst historier om de var gjort mindre. Og derfor det noget "anderledes" udtryk.

Jeg ser desværre ugler i mosen. 

Men kan selvfølgelig tage fejl :-).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ægte bryster, jeg har fået lavet dem mindre, for 15 år siden. Derfor kan man stadig skimte mine ar. Men når du mærker mine bryster, vil du også kunne mærke, at de er helt ægte:x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Karoline skrev, for 15 minutter siden:

Det er ægte bryster, jeg har fået lavet dem mindre, for 15 år siden. Derfor kan man stadig skimte mine ar. Men når du mærker mine bryster, vil du også kunne mærke, at de er helt ægte:x

Typen af dine ar viser at du har ret:) og glæder mig til at have dem (brysterne) mellem mine hænder ved lejlighed:P.

Så tag dig ikke af de mosede ugler... :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karoline skrev, 1 time siden:

Det er ægte bryster, jeg har fået lavet dem mindre, for 15 år siden. Derfor kan man stadig skimte mine ar. Men når du mærker mine bryster, vil du også kunne mærke, at de er helt ægte:x

Har de været størrer ? OMG :eek: :rolleyes: :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karoline skrev, for 1 time siden:

Du skal være så meget velkommen,- jeg lover dig, at du vil få bryster ud over hele din krop og ansigt:x:P

Hvis man er en kraftig mand på 105 kg er det så ok med dig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mich skrev, for 11 minutter siden:

Hvis man er en kraftig mand på 105 kg er det så ok med dig ?

Ja!!!! Det er absolut helt i orden!! Jeg er ligeglad hvad folk vejer, så længe de er søde og dejlige,- det er det, der betyder noget for mig:x så jeg vil glæde mig til at se dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karoline skrev, for 1 time siden:

Ja!! Og lange:D fik fjernet 600g af hvert bryst

Mænd må have stået grædende, da du fik reduceret. Og din ryg sagde nok pænt tak. 

Bare de er lige lange, så er alt godt. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 6 timer siden:

Mænd må have stået grædende, da du fik reduceret. Og din ryg sagde nok pænt tak. 

Bare de er lige lange, så er alt godt. :D

Haha.. jaa, det sidder så flot stadig, men er blevet enorme igen, fordi jeg er blevet lidt buttet:x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, 1 time siden:

Kunne jo være at man skulle besøge Karoline. Du lyder som en dejlige kvinde der nyder erotisk sex og masser af kys og kærtegn. Hvornår kan man igen besøge dig?

Fræk MILF forkæler d. 22/4 & 24/4 BOOK TID ALLEREDE NU??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, den 24.4.2020 at 11:28:

Kunne jo være at man skulle besøge Karoline. Du lyder som en dejlige kvinde der nyder erotisk sex og masser af kys og kærtegn. Hvornår kan man igen besøge dig?

Hej Kim:x

jeg er hos Valbypigerne fredag d1/5 fra 16-22:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, den 24.4.2020 at 13:17:

Link?

Klik på Karoline (Det lyserøde) der findes hendes annonce på eroguide.

Karoline er en super dejlig pige, som i roligt kan besøge, jeg har selv besøgt hende flere gange, og er slet ikke færdig :wub: 

Karoline virker magisk på mig, så det er svært og følger derfor tit hendes annoncer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...