Hop til indhold
Guest Randersand

Forklar jeres brugernavn

Recommended Posts

Loser skrev, for 6 timer siden:

Jeg kiggede på saldoen på kontoen i banken, på mine sociale egenskaber og mit held med kvinder. Ta-daaaa. :rolleyes: 

KF's 15. Lov: Man kan ikke vide om det er ægte kærlighed, før man har set et kontoudtog. ;)

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Loen skrev, for 12 minutter siden:

Mit er et gammelt gamernavn, kan ikke helt huske hvorfor jeg kom på det

Måske fordi.. Du havnede her på Eroguide, i din søgen efter noget du trængte til.. noget du måtte have. 

Og da du blev bedt om at indtaste, lå det ligefor; Løn (Loen).

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 4 minutter siden:

Måske fordi.. Du havnede her på Eroguide, i din søgen efter noget du trængte til.. noget du måtte have. 

KF.

Ahh dog ikke, tror vi skal nok tilbage til start 2000, netcafe’er og counterstrike 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
KF skrev, for 9 timer siden:

Loan=lån ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Fordi min profil er mit eget lille hjørne af eroguide ^_^ 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok, Jeg er fra naturens side udstyret med en pik der nogle gange bringer meget glæde og andre gange simpelthen bare er for meget af det gode. Skal faktisk nogle gange passe på ikke at få hard on! når jeg står og holder forelæsning eller er til andre mere offentlige sammenkomster.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lillemand

Jag är en Lille Mand med en Lillemand, i motsats till @GIANT COCK behöver jag aldrig oroa mig inför en föreläsning...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fuldstændigt tilfældigt, og håber ikke grundet mindreværd komplekser :?

Meget længe siden jeg oprettede en profil herinde.  Og faktisk lidt underligt jeg oprettede med det navn.  Alle andre steder på nettet, der næsten alle steder oprettet mig som Fetaehhgodt.  Og nej drejer sig ikke om fetaost ;-)   Faktisk betyder det på bornholmsk : fisse er godt.  Og holdt fast i navnet som jeg oprindeligt tog på en gamerside, hvor der var sådan et tåbeligt censursystem, så man ikke kunne skrive ord der bare mindede lidt om bandeord eller noget frækt.  Så "opfandt" navnet i trods, og morede mig indvendigt af at tage røven på de her censur idioter.

Vedr. navnet ; fetaehhgodt så også brugt det engang på en eller datingsider med polske piger.  Der spurgte en pige engang hvad det betød.  Hun besøgte af og til Bornholm og kendte nogle bornholmere..   Jeg svarede at hun bare skulle sige det højt næste gang hun var der.  Så ville hun nok få at vide hvad det betød.

Hmm var måske lidt ondt :huh:   Hørte aldrig fra hende mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fordi jeg efter en række virkeligt dårlige beslutninger og en deponering ikke havde (har) mulighed for beskæftigelse i København.

Århus viste sig at være en verden af muligheder - så jeg er en Københavner i eksil :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Onkel Reje
Krebs skrev, den 23/4/2020 at 09:10:

Fordi jeg har fødselsdag sidst i juni, Krebsen var taget og Cancer kunne misforstås.

xxx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Onkel Reje
EksilKøbenhavner skrev, for 14 timer siden:

Fordi jeg efter en række virkeligt dårlige beslutninger og en deponering ikke havde (har) mulighed for beskæftigelse i København.

Århus viste sig at være en verden af muligheder - så jeg er en Københavner i eksil :D

"Oh, I'm an alien, I'm a legal alien"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke give en fyldestgørende begrundelse for mit brugernavn uden at bringe min anonymitet i fare, men det har noget at gøre med et sted jeg opholdt mig som teenager.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Jeg spillede 13 år i et band. Blev aldrig kaldt andet blandt medlemmer at bandet og div. andre i forbindelse med gigs

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...