Hop til indhold
Guest Randersand

Forklar jeres brugernavn

Recommended Posts

Jeg er stor fan af de gamle stjernetegnsfilm - i een af dem ( vistnok I Tyrens Tegn ) indgår der en Gammel Greve som er en sand libertiner.

Der indgår også en ganske fornøjelig scene med de glade gutter der i forskellige højde stikker sjoveren gennem en hullet væg og pigerne skal så lege “Hvis er hvems...?” :-)

Det med Den Gamle Greve udviklede sig efterhånden lidt til en stående vittighed mellem mig og een af mine gode venner - så navnet lå lige for. Og så giver det jo visse associationer til den legendariske Casanova !

Der er lidt mere i navnet end dette, men dette er det vigtigste. Kan da i øvrigt anbefale Stjernetegnsfilmene til dem som endnu ikke har haft glæde af dem !

Redigeret af Den Gamle Greve
sf

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Valderrama

Prøvede flere forskellige fede nicks da jeg oprettede mig, som selvfølgelig var taget :wacko: 

Når jeg ikke bruger mine hårdt tjente penge på søde piger, spiller jeg golf, så valgte den smukkeste og mest ikoniske bane jeg har spillet, en af de bedre oplevelser MED tøj på, og i samme prisleje :D

/Valderrama

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fod Kongen skrev, den 22.4.2020 at 22:17:

Fordi smukke kvindefødder skal behandles royalt, og jeg må erkende at være den ukronede konge af den slags løjer ;) 

Giver du tips til os undersåtter? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Munkholm
Aarhuselsker skrev, den 21.4.2020 at 14:04:

Det er meget enkelt - æhh jeg kan bare ikke huske hvorfor :D

Så kan du vel heller ikke huske, hvorfor at du valgte det ulækre billede på din profil? :D

Jeg har længe set nogle super gode opslag fra dig, men jeg vil da ikke have noget imod, hvis du ændre dit billede til noget der ikke giv kvalme hver gang man ser det. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Munkholm skrev, for 4 minutter siden:

Så kan du vel heller ikke huske, hvorfor at du valgte det ulækre billede på din profil? :D

Jeg har længe set nogle super gode opslag fra dig, men jeg vil da ikke have noget imod, hvis du ændre dit billede til noget der ikke giv kvalme hver gang man ser det. :D

:mrgreen::)

Det er altså bare en chili frugt - penis chili ;)

Jeg ændrede det for ikke så længe siden, fordi en nytilkommen brugte et der lignede mit gamle billede så meget at forveksling var næsten uundgåeligt. Da vi ligger meget langt fra hinanden i udtryksform, valgte jeg at ændre billede, da han ikke ville ændre sit. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Hurtig indskydelse da jeg pludselig besluttede mig for at få en profil igen. 

Så Jokeren forleden og kom naturligt til at tænke på de nyere Batman film med Christian Bale. Jeg synes han er sej i rollen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Munkholm
Aarhuselsker skrev, for 30 minutter siden:

:mrgreen::)

Det er altså bare en chili frugt - penis chili ;)

Jeg ændrede det for ikke så længe siden, fordi en nytilkommen brugte et der lignede mit gamle billede så meget at forveksling var næsten uundgåeligt. Da vi ligger meget langt fra hinanden i udtryksform, valgte jeg at ændre billede, da han ikke ville ændre sit. 

Du beholder det jo bare, det er jo et frit forum. Men jeg må også indrømme, at jeg synes det er ulækkert og jeg forsøger at undgå de tråde det optræder i. 

God dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 6 timer siden:

Det er altså bare en chili frugt - penis chili

Tak for forklaringen, jeg har det pludselig betydeligt bedre!

Og sidder så tilbage med min egen stille undren: Af alle de motiver der er i verden, hvorfor vælger man så et som helt selvindlysende er egnet til at vække afsky?

Og nej, det kommer ikke mig ved :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
slip skrev, for 6 minutter siden:

Tak for forklaringen, jeg har det pludselig betydeligt bedre!

Og sidder så tilbage med min egen stille undren: Af alle de motiver der er i verden, hvorfor vælger man så et som helt selvindlysende er egnet til at vække afsky?

Og nej, det kommer ikke mig ved :)

Fordi jeg havde dem i drivhuset sidste år. Det var de eneste chili planter der var tilbage :mrgreen: og jeg troede vitterligt ikke de lignede så meget. Familiens piger havde meget svært ved at plukke dem - undtagen en som syntes det var utroligt morsomt. Hun lavede en kort demo at hvordan man laver et blæs på en chili :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fordi man Ikke må ikke lyve   :P

og

Langbenede Jeanette eller Åleslanke Jeanette og Vipsetalje Jeanette ville være en temmelig stor løg ... :lol:

Og

Er jo glad for min krop som den er, så vil da enormt gerne “vifte” lidt med den, så de dejlige mænd der også er glade for en frodig krop, kan få øje på den.... :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fordi jeg foretrækker de danske stillinger (ikke de danske piger). Fransk siger mig ikke noget. Dermed adskiller jeg mig fra de fleste andre sexkunder. Det er først og fremmest det, der kendetegner mig som sexkunde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kommer fra at min rigtig gode veninde begynde at kalde mig det, fordi jeg gik rundt i en lederjakke alle Grease og dengang var flot og veltrænet så pigerne kiggede meget efter mig! Det var tider... :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dels fordi jeg af og til i arbejds medfør, føler det som om jeg skal til at storme ud i den gård for at møde hele den Bolivianske hær. 

Dels fordi jeg godt kan lide at tæve missen B)

Andre gange fordi jeg godt kan lide et godt ryk i “snoren”

Del dette indlæg

Link til indlæg

I starten var det vist fordi, at jeg synes Claes Bang var nydelig og dygtig skuespiller. Og så fordi det ligger lidt i samme stil som mit daglige brugs navn så det var nemt at huske og nemt at bortforklare hvis man nu sagde forkert. ( det så kun sket en gang hvor jeg brugte mit eg navn i en daglig relation) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...