Hop til indhold
Guest Randersand

Forklar jeres brugernavn

Recommended Posts

Lille Morten er også mit synonym på gratisnoveller.dk og er faktisk straight forward. Jeg er ikke så høj og hedder Morten. Og en kæreste jeg havde fra 1998 til 2003, kaldte mig altid ved det navn, når hun havde fået mig fixeret lige inden hun gik igang med mig. Hun var 6 cm højere end mig (uden hæle). Så deraf navnet ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Moeffe fordi at Møffe var optaget. Moeffe fordi at man nogen gange føler sig som en gammel gris når man køber sex af nogen som er 35 år yngre end en selv og ikke mindst over for konen uanset hvor gamle de er.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig

Mit vel giver  egentlig sig selv, dog blot for langt tid siden jeg tændte på Thai, åh jo tiderne skifter, idag tænder jeg mest på voksne eller modne om man vil ja tider skifter, specielt nutiden 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fordi jeg altid er skide nervøs. Både når besøger piger uanset om det er massage eller alm sex. Og for at blive opdaget eller stormet af politi razzia mens man er igang 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er fuldstændig fantasiforladt og ville gerne have et navn der på ingen andre måder kunne forbindes til mig ud over til denne herlige verden.

Lod min password generator mixe "navnet" til mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest … And Justice for All

Måske det album, der har betydet mest for mig - og som jeg stadig kan nyde i dag, 34 år efter udgivelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana

Jeg spillede Call of duty med en der råbte gabanna hver gang han blev skudt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fordi jeg......ta daaaa: spiller klaver....eller piner det? (Ingen ved det, alle snakker om det) :ph34r:

Har ønsket mig et klaver i 25 år fordi jeg synes det har den smukkeste lyd :wub:Jeg købte et for 1.5 år siden og gik i gang med at lære at spille, så navnet var lige til højre benet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
… And Justice for All skrev, den 8.6.2022 at 20:17:

Måske det album, der har betydet mest for mig - og som jeg stadig kan nyde i dag, 34 år efter udgivelsen.

Det er også et rigtig godt album. Personligt foretrækker jeg dog Master of Puppets, men det er jo en smagssag :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjah, jeg elsker at slikke fisse, rigtig at snadre som en and i gadekæret.
Min hjerne elsker og leger helt naturligt med ord og deres sammensætning, relationer og afledninger. 
Yderliger inspireret af kunstnernavnet på manden fra Otterup, opstod mit brugernavn som en tilfældighed under et af disse tankespind …

Et passende profilbillede, som også illustrerer dette, måtte selvfølgelig også tilføjes. ;)

Redigeret af Snadremanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skulle finde på et eller andet navn, og som børn lavede min søster og jeg lidt grin med hinanden. Og sagde Muggi Muggi til hinanden. Et fjolet udtryk måske. Og barnligt udtryk for et fjolet barn. 

Redigeret af Muggi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det navn jeg oprindeligt ville have valgt var allerede taget.

Og så er mit fag en stor del af mit liv og en del af hvem jeg er - og så har jeg set en del af tegnefilmserien brandmand Sam….

Så det….

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fordi min kone periodisk igennem en del år gjorde mig til cuckold uden at jeg vidste det. Det sluttede og vi er stadig sammen men nu drømmer/fantasere jeg om stærke kvinder der (mis)bruger mænd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lake skrev, den 3.8.2022 at 16:20:

Navnet er taget efter en by jeg boede i for mange år siden.

Men nu er vi jo anonyme her, så jeg fjernede sidste del af navnet.

Lake Castle? :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...