Æ´Synderjyde 809 Skrevet 21. April, 2020 Det navn jeg ville have var taget, så var rådne æg dyre - Ja så blev jeg bare til en sønderjyde. Selvom jeg bor i Sønderjylland er jeg nu aldrig sådan rigtigt, blevet til en sønderjyde. Jeg burde jo nok hedder “Ham fra Kjøvenhavn” for at blive i termologien. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1101 Skrevet 21. April, 2020 Jeg synes bare navnet passede perfekt til min selfie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LesterBurnham 172 Skrevet 21. April, 2020 Hovedpersonen i en af mine yndlingsfilm. Og så er jeg nu tættere på the big four-o end 30 - og ender som Lester nok med at være en gammel desillusioneret sur mand, der fantaserer om (og måske forsøger at score) datterens lækre veninde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 21. April, 2020 (edited) Et af de absolut bedste numre på et af de absolut bedste albums Tremble, you weaklings, cower in fear I am your ruler - land, sea, and air Immense in my girth, erect I stand tall Redigeret 21. April, 2020 af Rust in Peace Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4598 Skrevet 21. April, 2020 Oprettede mig for en del år siden på den hedengangne Venusloge, her kaldte jeg mig First Timer, da jeg søgte råd om min første glædesfornøjelsespige, det blev hængende. Da jeg oprettede mig her, ville jeg signalere en sammenhæng og alligevel noget andet, samtidig viste fødselsattesten, at den grønne ungdom var forbi og havde jeg været en bil havde jeg været en: Voila "Oldtimer" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 21. April, 2020 People Pleaseren skrev, for 5 timer siden: Lavede navnet fordi jeg godt kan lide at please kvinder i sengen. Men derudover passer navnet faktisk ikke ret godt på mig. Ville nok lave det om hvis muligheden forelå. Foreligger den da ikke? Flere brugere har i tidernes løb fået ændret brugernavn, på eksisterende profil. (Og nogle har fået afslag, jeg selv bla.) KF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 21. April, 2020 Er opvoksen, opdraget, uddannet og formateret i en bananrepublik. And proud of it too. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanshj 231 Skrevet 21. April, 2020 Tror jeg manglede ilt til hjernen da jeg hurtigt skulle finde på et navn, da jeg oprettede mig i tidernes morgen. Tænkte på et meget dansk navn. Hans Henrik Jensen som jeg forkortede til Hanshj. Flere år efter slår det mig at hj kunne stå for handjob Hans Handjob Lettere uheldigt.... # Godt det ikke sker i den virkelige verden Og nej jeg har ikke en søn som hedder Ernst Iv 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2588 Skrevet 21. April, 2020 Jeg har en Pacemaker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 21. April, 2020 Kvartalsdranker - nu tørlagt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 21. April, 2020 Jaah. Den er vel ikke så svær. Fordi jeg er stolt af at være blevet gammel. Jeg besøgte engang hende husmoderafløseren i Randers. Hun sagde, at hun med det navn havde troet, det ville være en, der var virkelig gammel og affældig (nej hun sagde det ikke lige sådan, men det var vist det hun mente). Navnet passer også godt til mig, for jeg som Der Alte i TV-serien er meget mere snu og meget klogere end alle I unge.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francis 99 Skrevet 21. April, 2020 Jeg opkaldte mig efter hovedrollen i House of Cards. - Francis spillet af Kevin Spacey. Jeg havde tidligere en anden profil, men havde lyst til en ny af forskellige årsager. Samtidig havde jeg dengang en periode, hvor jeg følte mig som et røvhul overfor alt og alle. Det var "Francis" i sandhed også og derfor var det nickname nærliggende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øffe 2827 Skrevet 22. April, 2020 Fordi jeg er en gammel gris = Øffe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 22. April, 2020 jeg overvejede poul men jeg syntes ikke det passede så godt til mig, så det blev aaisha 1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 22. April, 2020 fraodense skrev, for 11 timer siden: Prøv at gæt Hmmm, duuuu ka lide ? Marcipan og Brunsviger??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 22. April, 2020 Det er fra min tid som rejse montør i Østeuropa. Jeg havde fast base i Polen og mine venner der gav mig kælenavnet Misjo, som betyder Bjørn eller BamseDu kan måske gætte hvorfor 1 kom på fordi jeg havde det på en profil dernede, hvor der var en Misjo i forvejen. Det har så hængt ved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 22. April, 2020 Misjo1 skrev, for 21 minutter siden: Det er fra min tid som rejse montør i Østeuropa. Jeg havde fast base i Polen og mine venner der gav mig kælenavnet Misjo, som betyder Bjørn eller BamseDu kan måske gætte hvorfor Fordi du er gul, har en rød sløjfe om halsen, din bedsteste ven er en kylling, har konstant problemer med dit skorsten, og du kan tale som Søren Hauch-Fausbøl? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 361 Skrevet 22. April, 2020 Skjold, en i omgangskredsen. Torden, det skulle lyde af noget. Skjold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Boon Lott Skrevet 22. April, 2020 Bananas skrev, for 11 timer siden: Er opvoksen, opdraget, uddannet og formateret i en bananrepublik. And proud of it too. Sverige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Boon Lott Skrevet 22. April, 2020 https://www.worldanimalprotection.dk/nyheder/katherine-elefanternes-skytsengel Denne historie gik lige i mit hjerte. Da jeg oprettede denne nye profil, tænkte jeg, at jeg på flere måder minder om en sød lille elefant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 22. April, 2020 Jeg kiggede på saldoen på kontoen i banken, på mine sociale egenskaber og mit held med kvinder. Ta-daaaa. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1059 Skrevet 22. April, 2020 Der ligger flere grunde bag navnet, men den vigtigste er nok, at Bigfoot/King Kong bliver blød om hjertet i omgangen med “unge smukke kvinder”, og det passer meget godt på mig. Og nej, jeg har ikke specielt store fødder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 22. April, 2020 bigfoot skrev, for 1 time siden: Der ligger flere grunde bag navnet, men den vigtigste er nok, at Bigfoot/King Kong bliver blød om hjertet i omgangen med “unge smukke kvinder”, og det passer meget godt på mig. Og nej, jeg har ikke specielt store fødder Og du stjal bare SÅ meget mit Nickname. For er der nogen der er platfodet, så er det mig. Men det betyder så også jeg ALTID har begge fødder på jorden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg