Hop til indhold
Guest Randersand

Forklar jeres brugernavn

Recommended Posts

Det navn jeg ville have var taget, så var rådne æg dyre - Ja så blev jeg bare til en sønderjyde. Selvom jeg bor i Sønderjylland er jeg nu aldrig sådan rigtigt, blevet til en sønderjyde. 
Jeg burde jo nok hedder “Ham fra Kjøvenhavn” for at blive i termologien. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hovedpersonen i en af mine yndlingsfilm. 
Og så er jeg nu tættere på the big four-o end 30 - og ender som Lester nok med at være en gammel desillusioneret sur mand, der fantaserer om (og måske forsøger at score) datterens lækre veninde ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Oprettede mig for en del år siden på den hedengangne Venusloge, her kaldte jeg mig First Timer, da jeg søgte råd om min første glædesfornøjelsespige, det blev hængende.

Da jeg oprettede mig her, ville jeg signalere en sammenhæng og alligevel noget andet, samtidig viste fødselsattesten, at den grønne ungdom var forbi og havde jeg været en bil havde jeg været en: Voila "Oldtimer"

Del dette indlæg

Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 5 timer siden:

Lavede navnet fordi jeg godt kan lide at please kvinder i sengen. Men derudover passer navnet faktisk ikke ret godt på mig. :DVille nok lave det om hvis muligheden forelå.

Foreligger den da ikke? Flere brugere har i tidernes løb fået ændret brugernavn, på eksisterende profil. (Og nogle har fået afslag, jeg selv bla.)

KF. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror jeg manglede ilt til hjernen da jeg hurtigt skulle finde på et navn, da jeg oprettede mig i tidernes morgen. 
Tænkte på et meget dansk navn. Hans Henrik Jensen som jeg forkortede til Hanshj. 

Flere år efter slår det mig at hj kunne stå for handjob ;-) Hans Handjob  

Lettere uheldigt.... # Godt det ikke sker i den virkelige verden

Og nej jeg har ikke en søn som hedder Ernst Iv 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jaah. Den er vel ikke så svær. Fordi jeg er stolt af at være blevet gammel. Jeg besøgte engang hende husmoderafløseren  i Randers. Hun sagde, at hun med det navn havde troet, det ville være en, der var virkelig gammel og affældig (nej hun sagde det ikke lige sådan, men det var vist det hun mente). Navnet passer også godt til mig, for jeg som Der Alte i TV-serien er meget mere snu og meget klogere end alle I unge....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg opkaldte mig efter hovedrollen i House of Cards. - Francis spillet af Kevin Spacey. Jeg havde tidligere en anden profil, men havde lyst til en ny af forskellige årsager. Samtidig havde jeg dengang en periode, hvor jeg følte mig som et røvhul overfor alt og alle. Det var "Francis" i sandhed også og derfor var det nickname nærliggende :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
fraodense skrev, for 11 timer siden:

Prøv at gæt ^_^

Hmmm, duuuu ka lide ?   Marcipan og Brunsviger???:rolleyes::ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

;)Det er fra min tid som rejse montør i Østeuropa. Jeg havde fast base i Polen og mine venner der gav mig kælenavnet Misjo, som betyder Bjørn eller Bamse:DDu kan måske gætte hvorfor :lol:

1 kom på fordi jeg havde det på en profil dernede, hvor der var en Misjo i forvejen. Det har så hængt ved

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 21 minutter siden:

;)Det er fra min tid som rejse montør i Østeuropa. Jeg havde fast base i Polen og mine venner der gav mig kælenavnet Misjo, som betyder Bjørn eller Bamse:DDu kan måske gætte hvorfor :lol:

Fordi du er gul, har en rød sløjfe om halsen, din bedsteste ven er en kylling, har konstant problemer med dit skorsten, og du kan tale som Søren Hauch-Fausbøl? :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Boon Lott
Bananas skrev, for 11 timer siden:

Er opvoksen, opdraget, uddannet og formateret i en bananrepublik. And proud of it too.

Sverige?:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Loser

Jeg kiggede på saldoen på kontoen i banken, på mine sociale egenskaber og mit held med kvinder. Ta-daaaa. :rolleyes: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der ligger flere grunde bag navnet, men den vigtigste er nok, at Bigfoot/King Kong bliver blød om hjertet i omgangen med “unge smukke kvinder”, og det passer meget godt på mig. 

Og nej, jeg har ikke specielt store fødder :D:lol::P

Del dette indlæg

Link til indlæg
bigfoot skrev, for 1 time siden:

Der ligger flere grunde bag navnet, men den vigtigste er nok, at Bigfoot/King Kong bliver blød om hjertet i omgangen med “unge smukke kvinder”, og det passer meget godt på mig. 

Og nej, jeg har ikke specielt store fødder :D:lol::P

Og du stjal bare SÅ meget mit Nickname.

For er der nogen der er platfodet, så er det mig.

Men det betyder så også jeg ALTID har begge fødder på jorden.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...