Max Bjævermose 311 Skrevet 26. Juni, 2020 Jeg synes min person i Tintin er vild: stor skrydende og evigt snakkende, dejlig. - som jeg er. Max 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soothsayer 300 Skrevet 28. Juni, 2020 http://4umi.com/nietzsche/zarathustra/41 En smule prætentiøst, men hvad fan'...Mit første brugernavn som jeg ikke kunne huske log-in til var et synonym for bryster... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
-KbhStang- 31 Skrevet 29. Juni, 2020 Fordi jeg bor i kbh og tænker med min XXX Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Gamle Greve 230 Skrevet 8. Juli, 2020 (edited) Jeg er stor fan af de gamle stjernetegnsfilm - i een af dem ( vistnok I Tyrens Tegn ) indgår der en Gammel Greve som er en sand libertiner. Der indgår også en ganske fornøjelig scene med de glade gutter der i forskellige højde stikker sjoveren gennem en hullet væg og pigerne skal så lege “Hvis er hvems...?” Det med Den Gamle Greve udviklede sig efterhånden lidt til en stående vittighed mellem mig og een af mine gode venner - så navnet lå lige for. Og så giver det jo visse associationer til den legendariske Casanova ! Der er lidt mere i navnet end dette, men dette er det vigtigste. Kan da i øvrigt anbefale Stjernetegnsfilmene til dem som endnu ikke har haft glæde af dem ! Redigeret 8. Juli, 2020 af Den Gamle Greve sf 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1090 Skrevet 10. Juli, 2020 Jeg kunne næppe hedde andet.... She call me Mr.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bloodbitch 61 Skrevet 11. Juli, 2020 Bloodbitch afspejler nogle af mine behandlinger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Valderrama Skrevet 11. Juli, 2020 Prøvede flere forskellige fede nicks da jeg oprettede mig, som selvfølgelig var taget Når jeg ikke bruger mine hårdt tjente penge på søde piger, spiller jeg golf, så valgte den smukkeste og mest ikoniske bane jeg har spillet, en af de bedre oplevelser MED tøj på, og i samme prisleje /Valderrama Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 266 Skrevet 11. Juli, 2020 Jeg elsker at Nyde, og Nyder at elske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
eye2eye2 191 Skrevet 14. Juli, 2020 e2e = kontakt mellem 2 i sin enkleste form. Det ekstra 2 tal er hvor blikket så ellers glider hen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
eye2eye2 191 Skrevet 14. Juli, 2020 Fod Kongen skrev, den 22.4.2020 at 22:17: Fordi smukke kvindefødder skal behandles royalt, og jeg må erkende at være den ukronede konge af den slags løjer Giver du tips til os undersåtter? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Munkholm Skrevet 22. Juli, 2020 Aarhuselsker skrev, den 21.4.2020 at 14:04: Det er meget enkelt - æhh jeg kan bare ikke huske hvorfor Så kan du vel heller ikke huske, hvorfor at du valgte det ulækre billede på din profil? Jeg har længe set nogle super gode opslag fra dig, men jeg vil da ikke have noget imod, hvis du ændre dit billede til noget der ikke giv kvalme hver gang man ser det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Juli, 2020 Munkholm skrev, for 4 minutter siden: Så kan du vel heller ikke huske, hvorfor at du valgte det ulækre billede på din profil? Jeg har længe set nogle super gode opslag fra dig, men jeg vil da ikke have noget imod, hvis du ændre dit billede til noget der ikke giv kvalme hver gang man ser det. Det er altså bare en chili frugt - penis chili Jeg ændrede det for ikke så længe siden, fordi en nytilkommen brugte et der lignede mit gamle billede så meget at forveksling var næsten uundgåeligt. Da vi ligger meget langt fra hinanden i udtryksform, valgte jeg at ændre billede, da han ikke ville ændre sit. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 22. Juli, 2020 Hurtig indskydelse da jeg pludselig besluttede mig for at få en profil igen. Så Jokeren forleden og kom naturligt til at tænke på de nyere Batman film med Christian Bale. Jeg synes han er sej i rollen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Munkholm Skrevet 22. Juli, 2020 Aarhuselsker skrev, for 30 minutter siden: Det er altså bare en chili frugt - penis chili Jeg ændrede det for ikke så længe siden, fordi en nytilkommen brugte et der lignede mit gamle billede så meget at forveksling var næsten uundgåeligt. Da vi ligger meget langt fra hinanden i udtryksform, valgte jeg at ændre billede, da han ikke ville ændre sit. Du beholder det jo bare, det er jo et frit forum. Men jeg må også indrømme, at jeg synes det er ulækkert og jeg forsøger at undgå de tråde det optræder i. God dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
La Capra 103 Skrevet 22. Juli, 2020 (edited) Tjae, har fået det da jeg kørte cykelløb Geden oversat til dansk Redigeret 22. Juli, 2020 af La Capra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 22. Juli, 2020 Aarhuselsker skrev, for 6 timer siden: Det er altså bare en chili frugt - penis chili Tak for forklaringen, jeg har det pludselig betydeligt bedre! Og sidder så tilbage med min egen stille undren: Af alle de motiver der er i verden, hvorfor vælger man så et som helt selvindlysende er egnet til at vække afsky? Og nej, det kommer ikke mig ved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Juli, 2020 slip skrev, for 6 minutter siden: Tak for forklaringen, jeg har det pludselig betydeligt bedre! Og sidder så tilbage med min egen stille undren: Af alle de motiver der er i verden, hvorfor vælger man så et som helt selvindlysende er egnet til at vække afsky? Og nej, det kommer ikke mig ved Fordi jeg havde dem i drivhuset sidste år. Det var de eneste chili planter der var tilbage og jeg troede vitterligt ikke de lignede så meget. Familiens piger havde meget svært ved at plukke dem - undtagen en som syntes det var utroligt morsomt. Hun lavede en kort demo at hvordan man laver et blæs på en chili Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catman 183 Skrevet 23. Juli, 2020 Jeg er mand, og har kat keep it simpel 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 423 Skrevet 23. Juli, 2020 Fordi man Ikke må ikke lyve og Langbenede Jeanette eller Åleslanke Jeanette og Vipsetalje Jeanette ville være en temmelig stor løg ... Og Er jo glad for min krop som den er, så vil da enormt gerne “vifte” lidt med den, så de dejlige mænd der også er glade for en frodig krop, kan få øje på den.... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søløven 62 Skrevet 26. Juli, 2020 Jeg ligner - stor, rund, grinende og i mit es når jeg er i noget vådt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altiddansk 53 Skrevet 10. August, 2020 Fordi jeg foretrækker de danske stillinger (ikke de danske piger). Fransk siger mig ikke noget. Dermed adskiller jeg mig fra de fleste andre sexkunder. Det er først og fremmest det, der kendetegner mig som sexkunde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Travolta 60 Skrevet 13. August, 2020 Kommer fra at min rigtig gode veninde begynde at kalde mig det, fordi jeg gik rundt i en lederjakke alle Grease og dengang var flot og veltrænet så pigerne kiggede meget efter mig! Det var tider... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 13. August, 2020 Dels fordi jeg af og til i arbejds medfør, føler det som om jeg skal til at storme ud i den gård for at møde hele den Bolivianske hær. Dels fordi jeg godt kan lide at tæve missen Andre gange fordi jeg godt kan lide et godt ryk i “snoren” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Æ tømrer Skrevet 31. August, 2020 Tjah, træ smed lyder bare ikke så fedt... Eller, gør det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 576 Skrevet 5. September, 2020 I starten var det vist fordi, at jeg synes Claes Bang var nydelig og dygtig skuespiller. Og så fordi det ligger lidt i samme stil som mit daglige brugs navn så det var nemt at huske og nemt at bortforklare hvis man nu sagde forkert. ( det så kun sket en gang hvor jeg brugte mit eg navn i en daglig relation) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg