Nille 6301 Skrevet 1. April, 2013 Jeg var nede forbi Thaicorner i dag og fik en aftale med min første ladyboy. Vi fandt et tom parkeringshus og vi gjorte det i bilen, jeg var nervøst og hun lagde ud med et godt blow og dernæst græsk til hende. Hele oplevelsen var meget grænseoverskridende for mig. Og jeg vil ikke afvise at det bliver første og sidste gang Til de tøvende: Prøv det ! eller "Sku' du ha' gået til Louis Nielsen". :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 2. April, 2013 Hvad satan... jeg troede ikke du skulle på dén vogn - men nysgerrigheden blev måske for stor? Men tillykke med debutten :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. April, 2013 Ha, ha Nille............. aprilsnar ... men du skulle nu prøve det.... det er grænseoverskridende ... måske skulle JEG være gået til Louis Nielsen :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 2. April, 2013 Busted! Aprilsnar !!!!!!!!!!!!!!!!! Venner, nyd det kolde forår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Youngster 17 Skrevet 2. April, 2013 Busted! Aprilsnar !!!!!!!!!!!!!!!!! Venner, nyd det kolde forår. Haha. Jeg hoppede sgu også på den, da jeg så den igår. Hader 1 April. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
uskyldig 27 Skrevet 2. April, 2013 Det er kraftedme god humor det der thumbs up Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 2. April, 2013 Hahaha... jeg hoppede i med begge ben - GOOD ONE :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejanus 129 Skrevet 2. April, 2013 Det bliver først sjovt når admin låser tråden, sletter kommentarerne og flytter den til anmeldelser for ladyboys tråden. :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg