svend67 19 Skrevet 22. April, 2020 Hej er der nogen der har prøvet været i kontakt med hende https://annoncelight.dk/showad/256039 Jeg havde en aftale idag men der jeg skulle skrive de obligatoriske 10 min før så hørte jeg ikke mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 22. April, 2020 Havde nok varme fri Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FatterÆskild 13 Skrevet 23. April, 2020 Jeg har besøgt hende, uden problemer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Giorgio 66 Skrevet 23. April, 2020 Det har hun stor ekspertise i. Jeg har været udsat for det 3 gange og aldrig mødt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ØstJyskM48 Skrevet 23. April, 2020 Jeg har besøgt hende da hun var i Aarhus - ingen problemer der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nv Herre 25 Skrevet 29. April, 2020 Hun er fræk. Jeg tænder på fist fucking og det tager hun frækt imod når hun er varmet op. Sød fræk quinde der får de største anbefalinger herfra. Plus bj er til ug. Hun deepthroater osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doctor who 108 Skrevet 29. April, 2020 Har osse været der lige efter nedlukningen. Hun bor i en sidegade til Viborgvej i Randers. Sød pige og det hele til ug. Ingen problemer med kontakt - heller ikke 5 min før! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg