Topperharley 35 Skrevet 22. April, 2020 Jeg syntes at jeg har søgt hele Eroguide igennem, men jeg synes ikke at jeg kan finde en ladyboy/shemale i det sønderjyske. Er der en der ved om der er en man kan prøve som firsttimer. Venter spændt på svar... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 217 Skrevet 23. April, 2020 Topperharley skrev, for 20 timer siden: Jeg syntes at jeg har søgt hele Eroguide igennem, men jeg synes ikke at jeg kan finde en ladyboy/shemale i det sønderjyske. Er der en der ved om der er en man kan prøve som firsttimer. Venter spændt på svar... Kan anbefale søde og frække Heidi mellem Kolding og Esbjerg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Topperharley 35 Skrevet 23. April, 2020 Hun ser MEGET spændende ud. Hun må prøves. Tak for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soldat37 27 Skrevet 25. April, 2020 BB Man skrev, den 23.4.2020 at 19:01: Kan anbefale søde og frække Heidi mellem Kolding og Esbjerg. Hvad er Heidis priser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 217 Skrevet 25. April, 2020 Soldat37 skrev, for 5 timer siden: Hvad er Heidis priser 1000 fro en halv time, så vidt jeg husker... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saccy 60 Skrevet 2. Maj, 2020 1000 for en time, om det er massage eller fuld bdsm er hun lige glad med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg