Sir_Cumalotforfun 65 Skrevet 23. April, 2020 Hej med Jer, Er der nogen der har prøvet hende her: https://annoncelight.dk/profile/FR%C3%86KKE+SOMMERSILD ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Andhol 15 Skrevet 23. April, 2020 Hun ser spændende. Bare hun ville barbere fissen.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 345 Skrevet 23. April, 2020 Andhol skrev, for 58 minutter siden: Hun ser spændende. Bare hun ville barbere fissen.... Har du barberet dine kønsdele??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KeBoRas 97 Skrevet 23. April, 2020 (edited) Jeg har besøgt denne trunte tidligere. Hun giver et ganske udemærket øko blow til en fornuftig pris. Redigeret 23. April, 2020 af KeBoRas Stavespade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hubby 61 Skrevet 23. April, 2020 Jeg har osse kigget på hende, en moden kvinde frister. Hvor er det henne ved Kolding? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voksen mand 49 Skrevet 24. April, 2020 KeBoRas skrev, den 23.4.2020 at 13:51: Jeg har besøgt denne trunte tidligere. Hun giver et ganske udemærket øko blow til en fornuftig pris. Hvad gav du for økoblow? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KeBoRas 97 Skrevet 24. April, 2020 Voksen mand skrev, 1 time siden: Hvad gav du for økoblow? Mener det var 500, men det er rimelig lang tid siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sir_Cumalotforfun 65 Skrevet 28. April, 2020 Nå, men eftersom der ikke var de vilde erfaringer med hende herinde, tog jeg en for holdet og besøgte hende. Stedet er ikke noget særligt, heller ikke specielt rent. Damen er bestemt hende på billederne, så det var jo som forventet. Bestilte hendes fantastiske blowjob som hun jo reklamerer med, men var dog ikke specielt imponeret, hun er en af dem der bare okser på for at blive færdig og komme videre med dagens begivenheder. Stedet 3/10 Blæset 3/10 Håber det kan bruges. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 28. April, 2020 Sir_Cumalotforfun skrev, for 7 timer siden: Nå, men eftersom der ikke var de vilde erfaringer med hende herinde, tog jeg en for holdet og besøgte hende. Stedet er ikke noget særligt, heller ikke specielt rent. Damen er bestemt hende på billederne, så det var jo som forventet. Bestilte hendes fantastiske blowjob som hun jo reklamerer med, men var dog ikke specielt imponeret, hun er en af dem der bare okser på for at blive færdig og komme videre med dagens begivenheder. Stedet 3/10 Blæset 3/10 Håber det kan bruges. Også min oplevelse, for et par år siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkefyr 0 Skrevet 13. September, 2020 Godt nok de værste 800 i mit liv 10 min mere fik jeg ikke få de 800 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 13. September, 2020 Frækkefyr skrev, for 1 time siden: Godt nok de værste 800 i mit liv 10 min mere fik jeg ikke få de 800 Enten kommer du for hurtigt eller du kunne bede damen om at tage det roligt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 15. September, 2020 Frodige Ida skrev, den 13.9.2020 at 16:04: Frækkefyr skrev, den 13.9.2020 at 14:11: Enten kommer du for hurtigt eller du kunne bede damen om at tage det roligt. Ellers også var der en dårligt blow. Som manden skrev. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frække sommersild 3 Skrevet 30. Januar Andhol skrev, den 23.4.2020 at 12:09: Hun ser spændende. Bare hun ville barbere fissen.... der er også mænd der godt kan lide en rigtig kvinde det vil sig en med hår på fissen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1036 Skrevet 30. Januar frække sommersild skrev, for 3 timer siden: der er også mænd der godt kan lide en rigtig kvinde det vil sig en med hår på fissen Ja det er ved at være en sjældenhed med hår. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har slikket en naturlig behåret fisse. Savner det sgu lidt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg