Guest Tatra Skrevet 23. April, 2020 Foranlediget af denne tråd men mener jeg også bemærkninger før, er det corona-no-go at slikke pigerne? Jeg mener, kys og tæt kontakt mellem ansigter kan jeg forstå, men pigernes vagina har jo på ingen måde forbindelse med og kontakt til luftvejene og lungerne (altså pigernes). Kan nogen oplyse mig? Pft. PS: Andre betragtninger om corona-no-go er ligegyldige i denne sammenhæng, meninger om det er givet i antalsmæssig hudløshed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4642 Skrevet 23. April, 2020 Hvis jeg har fanget det rigtigt, @Tatra, så har du ikke nogen corona-fare ved at slikke pigen (hun smitter ikke dig), men det har hun, da dit mundvand jo blandes med hendes safter, særligt hvis din tunge går (dybt) ind i hende. Om det så er det sammen, bare med modsat fortegn, når pigen sutter fransk uden på dig, ved jeg ikke. Men som mand har dit køn jo ikke samme kropsåbning, så risikoen er måske mindre her? Anyway, jeg er hverken læge eller epidemi ekspert men forsøger bare at ræsonnere mig lidt frem... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 23. April, 2020 Tatra skrev, for 22 minutter siden: Foranlediget af denne tråd men mener jeg også bemærkninger før, er det corona-no-go at slikke pigerne? Jeg mener, kys og tæt kontakt mellem ansigter kan jeg forstå, men pigernes vagina har jo på ingen måde forbindelse med og kontakt til luftvejene og lungerne (altså pigernes). Kan nogen oplyse mig? Pft. PS: Andre betragtninger om corona-no-go er ligegyldige i denne sammenhæng, meninger om det er givet i antalsmæssig hudløshed. smites gennem slimhinder så ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 23. April, 2020 Lugt til den, og hvis den lugter af Corona så lad være at slikke den. Sværere er det ikke. 1 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 23. April, 2020 Hold da op jeg troede Danskere var kloge.....Jeg giver op....jeg kan ikke tage det....hvornår stopper det????? Når man bliver smittet med Corona bliver man så dum? Det grænser jo til idoti de her streger.... Vi mangle stregen om: Hvis jeg lugter til pigetrusser får jeg så Corona? eller Jeg har tit telefonsex med drenge kan jeg blive smittet ...støn? SKRIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG Skriver man for at skrive? keder man sig? Jeg har stoppet en sok i munden.... 4 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 23. April, 2020 Tatra skrev, 1 time siden: Foranlediget af denne tråd men mener jeg også bemærkninger før, er det corona-no-go at slikke pigerne? Jeg mener, kys og tæt kontakt mellem ansigter kan jeg forstå, men pigernes vagina har jo på ingen måde forbindelse med og kontakt til luftvejene og lungerne (altså pigernes). Kan nogen oplyse mig? Pft. PS: Andre betragtninger om corona-no-go er ligegyldige i denne sammenhæng, meninger om det er givet i antalsmæssig hudløshed. Ja det er totalt no-go at slikke pigerne med mindre du har mundbind på og dykker dragt på! Du skal bære dykkerdragten på i 24 timer efter du har besøgt pigen og overhælde dig med mindst 20 litter sprit i et ilt tunt telt og så skal du tænde en ligher….så skulle den ged være barberet. I tilfælde af du ikke bære dykkerdragt....skal du staks tage kontakt til det nærmeste hospital under smitte, og meddele dem at du har udført utilbørlig uterlig sex, og vil testes for samlige sygdomme der findes....inkl. gravitet! (sidstnænvnt meget vigtig) når du kommer hjem skal du straks fortælle din kone på dine grædene knæ din skyld. Ja så er du klar til at gøre det igen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
average joe 260 Skrevet 23. April, 2020 Lady Cherie skrev, 1 time siden: Ja det er totalt no-go at slikke pigerne med mindre du har mundbind på og dykker dragt på! Du skal bære dykkerdragten på i 24 timer efter du har besøgt pigen og overhælde dig med mindst 20 litter sprit i et ilt tunt telt og så skal du tænde en ligher….så skulle den ged være barberet. I tilfælde af du ikke bære dykkerdragt....skal du staks tage kontakt til det nærmeste hospital under smitte, og meddele dem at du har udført utilbørlig uterlig sex, og vil testes for samlige sygdomme der findes....inkl. gravitet! (sidstnænvnt meget vigtig) når du kommer hjem skal du straks fortælle din kone på dine grædene knæ din skyld. Ja så er du klar til at gøre det igen. Tak havde brug for et godt grin Satme skræmmende hvor stupide folk kan være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 23. April, 2020 Her er hvad sundhedsstyrelsen skriver om sex i deres FAQ: https://www.sst.dk/da/corona/FAQ Skal jeg tage særlige forholdsregler i forbindelse med sex? Sex er et naturligt menneskeligt behov, som kan være sundt for det mentale helbred i svære tider. Du kan godt dyrke sex under COVID-19 epidemien, så længe du husker at passe på dig selv og andre. Ny coronavirus smitter via dråber og sekreter fra luftvejene, som overføres ved tæt kontakt, fx kys. Det tyder ikke på, at ny coronavirus smitter via sæd eller blod, men virussen er påvist i afføring. Du kan beskytte dig selv og andre ved at overholde følgende råd: - Dyrk så vidt muligt kun sex med din faste partner eller så få partnere som muligt. - Dyrk kun sex, hvis begge parter er raske. - Hold god hygiejne, og husk at vaske hænder (og evt. sex-legetøj) med vand og sæbe før og efter sex og masturbation. - Undgå at kysse og kramme nogen uden for din nære omgangskreds. - Overhold vores generelle retningslinjer. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 23. April, 2020 (edited) Lady Cherie skrev, for 1 time siden: Ja det er totalt no-go at slikke pigerne med mindre du har mundbind på og dykker dragt på! Du skal bære dykkerdragten på i 24 timer efter du har besøgt pigen og overhælde dig med mindst 20 litter sprit i et ilt tunt telt og så skal du tænde en ligher….så skulle den ged være barberet. I tilfælde af du ikke bære dykkerdragt....skal du staks tage kontakt til det nærmeste hospital under smitte, og meddele dem at du har udført utilbørlig uterlig sex, og vil testes for samlige sygdomme der findes....inkl. gravitet! (sidstnænvnt meget vigtig) når du kommer hjem skal du straks fortælle din kone på dine grædene knæ din skyld. Ja så er du klar til at gøre det igen. Jaja, tak for de billige grin... Kan godt se at jeg til dels selv har været ude om dem. Faktisk var det ikke ment som nogen af jer læser. Jeg er så gammel at jeg har oplevet det meste, og skulle det lykkes et coronabæst at få gjort kål på mig, ja, så fred med det, nok få vi savne mig. Pinkman skrev, for 37 minutter siden: Her er hvad sundhedsstyrelsen skriver om sex i deres FAQ: https://www.sst.dk/da/corona/FAQ Skal jeg tage særlige forholdsregler i forbindelse med sex? Sex er et naturligt menneskeligt behov, som kan være sundt for det mentale helbred i svære tider. Du kan godt dyrke sex under COVID-19 epidemien, så længe du husker at passe på dig selv og andre. Ny coronavirus smitter via dråber og sekreter fra luftvejene, som overføres ved tæt kontakt, fx kys. Det tyder ikke på, at ny coronavirus smitter via sæd eller blod, men virussen er påvist i afføring. Du kan beskytte dig selv og andre ved at overholde følgende råd: - Dyrk så vidt muligt kun sex med din faste partner eller så få partnere som muligt. - Dyrk kun sex, hvis begge parter er raske. - Hold god hygiejne, og husk at vaske hænder (og evt. sex-legetøj) med vand og sæbe før og efter sex og masturbation. - Undgå at kysse og kramme nogen uden for din nære omgangskreds. - Overhold vores generelle retningslinjer. Nej, det jeg mente og som jeg synes jeg har opfattet nogle piger mener: Er der en fare for pigen ved at lade sig slikke? Det skriver Sundhedsstyrelsen i alt fald ikke noget om. Og min logik, hvor gammel og brugt den end er, kan heller ikke fatte at det skulle være tilfældet. Redigeret 23. April, 2020 af Tatra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 23. April, 2020 For mit eget vedkommende tænker jeg: Hvis vi begge er raske, og ellers holder de almindelige hygiejne krav, så bliver vi ikke smittet. Omvendt tænker jeg også, at hvis en af os er smittet, så er vi begge smittet efter intim og kropsnært sex. Det er meget sort/hvidt men det vil fungere for mig. Det er selvfølgelig op til hver enkelt at tro hvad det vil, men jeg har egentligt ikke noget særligt behov for at bilde mig ind, at sex uden oral og kys vil nedsætte smitterisikoen så markant, at man skal være ualmindeligt uheldig for at blive smittet, hvis en af parterne bærer på smittet. Mit fokus er mere rettet imod vores alle adfærd ude i det almindelig samfund, og jeg er bevist omkring at risikoen stiger ved kropsnært kontrakt. Så smutter jeg til frisør, på klinik osv tager jeg et beslutning omkring er det er nødvendigt, og vil jeg løbe den risiko. Skulle jeg så blive smittet, føler jeg ej heller noget behov for give andre end mig selv skylden. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 23. April, 2020 (edited) Tatra skrev, for 6 timer siden: er det corona-no-go at slikke pigerne? Nej, men undlad at slikke dem i røvhullet. Det gode ved corona og forbudene mod at holde værtshuse og diskoteker åbne, forbyde festivaller, indrætsarrangementer, udlandsrejser og større møder mv., er at antallet af kønssygdomme vil falde drastisk - sgu også svært at få en kønssygdom, når daten ikke engang vil kramme, men holde 2 meters afstand :-( Redigeret 23. April, 2020 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keiro 98 Skrevet 24. April, 2020 Lady Cherie skrev, for 13 timer siden: Skriver man for at skrive? keder man sig? Jeg har stoppet en sok i munden.... Du burde jo selv kunne svare på, om man skriver for at skrive! Du give jo her et glimrende eksempel på et indlæg der er total unødvendigt. Kunne du, i stedet for at putte sokken i munden, putte dine hænder derned, så du ikke kunne bruge dit tastatur? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 24. April, 2020 Lady Cherie skrev, for 14 timer siden: Hold da op jeg troede Danskere var kloge.....Jeg giver op....jeg kan ikke tage det....hvornår stopper det????? Når man bliver smittet med Corona bliver man så dum? Det grænser jo til idoti de her streger.... Vi mangle stregen om: Hvis jeg lugter til pigetrusser får jeg så Corona? eller Jeg har tit telefonsex med drenge kan jeg blive smittet ...støn? SKRIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG Skriver man for at skrive? keder man sig? Jeg har stoppet en sok i munden.... Jamen Lille Kirse, hvad er det med dig og en sok i kæften? er det et lille kink du har, jeg viste ikke at du var switz..hehe Misjo1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asianman 494 Skrevet 24. April, 2020 (edited) Nu har jeg læst nogle spændende og interessante anmeldelser af gp´er efter genåbningen siden mandag den 20/3. De anmeldelser som jeg har læst bærer præg af mindre gode oplevelser end før Corona. Mit spørgsmål er, om der nogen som har haft gode oplevelser med gp´er, som var på samme niveau som før krisen? Jeg selv er lidt i tvivl, om man køber "katten i sækken", da jeg elsker tungekys, sf og rigtig god GFE. Måske er det naivt at tro, at dette kan lade sig gøre i disse tider. Redigeret 24. April, 2020 af asianman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 24. April, 2020 asianman skrev, for 2 timer siden: Mit spørgsmål er, om der nogen som har haft gode oplevelser med gp´er, som var på samme niveau som før krisen? Jeg selv er lidt i tvivl, om man køber "katten i sækken", da jeg elsker tungekys, sf og rigtig god GFE. Måske er det naivt at tro, at dette kan lade sig gøre i disse tider. Corona er ikke slut, alt kan stadig blive lukket helt ned, hvis folk ikke retter sig efter sikkerhedsreglerne. Det er nok smart at nøjes med light-udgaven indtilvidere. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 24. April, 2020 (edited) Tatra skrev, for 21 timer siden: pigernes vagina har jo på ingen måde forbindelse med og kontakt til luftvejene og lungerne (altså pigernes). nej... det er korrekt, men hvis liderlige Lars har slikket misse forinden, og pigen ikke har fået gjort hoved rent efter Lars's mundvand...så kan balladen opstå. der er "bestemmelser" og så er der "retningslinjer" det er to vidt forskellige områder....og med de retningslinjer som sundhedsstyrelsen har sat op, så er der lange udsigter til de små hyggelige besøg hos GP'erne...alt andet giver ingen mening. ….får mig til at tænke på det skisport sted i Østrig, hvorfra virussen kunne sporet til, alt sammen fra en fløjte i baren som signal til en omgang. Redigeret 24. April, 2020 af Røvslikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asianman 494 Skrevet 24. April, 2020 Liv skrev, 1 time siden: Det er nok smart at nøjes med light-udgaven indtilvidere Ja du har sikkert ret, men light-udgaven er nok det mest sundhedsansvarlige. Dog tro jeg, at jeg venter og ser tiden an til, at man kan få den tunge-udgave med FP, hvis det nogensinde bliver tilbudt i fremtiden. Syntes 1500 kr. for light-udgaven er lidt pebret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 24. April, 2020 asianman skrev, 1 time siden: Ja du har sikkert ret, men light-udgaven er nok det mest sundhedsansvarlige. Falsk tryghed, hvis man tror at man derved skulle være sikker på at undgå smitte. Taler vi købesex er det forbundet med risiko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 24. April, 2020 TheVoice skrev, for 9 minutter siden: Falsk tryghed, hvis man tror at man derved skulle være sikker på at undgå smitte. Taler vi købesex er det forbundet med risiko Du kan heller ikke være sikker på at undgå smitte i Brugsen. Vi er alle potentielt smittebærere, så vi må opføre os så fornuftigt som muligt. At stikke tungen ind i munden på andre, virker på mig ikke som det mest oplagte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 24. April, 2020 (edited) Liv skrev, for 15 minutter siden: Du kan heller ikke være sikker på at undgå smitte i Brugsen. Vi er alle potentielt smittebærere, så vi må opføre os så fornuftigt som muligt. At stikke tungen ind i munden på andre, virker på mig ikke som det mest oplagte. Det er jeg så helt enig i. Nu har jeg endnu ikke selv gjort op med mig selv om jeg vil besøge en GP i disse tider. Jeg læste i en anmeldelse, at en bruger havde oplevet at GPen havde sagt, at der ikke kunne blive tale om samvær eller sex hvor ansigterne var tæt mod hinanden pga corona. Det er slet ingen kritik af GPen, jeg synes det er fint, GPen sætter en sådan grænse, hvis hun har det bedst med det i disse tider. Mit sprøgsmål er både til mænd og kvinder: Hvis I piger undlader noget i forhold til tidligere, hvad er det så ? Ingen kys i Livs lightudgave tolker jeg, ikke ansigt til ansigt f.eks. hos en anden. Andre varianter ? Og de mænd som besøger GPer nu. Har de oplevet nogen ændring i GPens grænser og de oplevelser man får hos hende ? Hvis ja, hvilke ? Og igen vil jeg påpege, at det ikke er for at kritisere nogle GPer. Hvis de vælger af hensyn til dem selv (og de kunder der måtte besøge dem) at passe på ikke at smitte og blive smittet af corona ved at gøre forskellige tiltage eller undlade noget, synes jeg kun det er positivt. Redigeret 24. April, 2020 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 24. April, 2020 TheVoice skrev, for 28 minutter siden: Falsk tryghed, hvis man tror at man derved skulle være sikker på at undgå smitte. Taler vi købesex er det forbundet med risiko Bliver man udsat for massiv smitte af corona-virussen fra en anden eller andre, er der en sandsynlig risiko for, at ens gener ved coronaen tilsvarende bliver det alvorligere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 24. April, 2020 Jeg lukker forsigtigt op i næste uge, kun med kropsmassage på briks med svensk afslutning og svensk som enkeltydelse. Jeg tager samme forholdsregler som er listet for frisører, massører mv. Hvis jeg føler mig utryg lukker jeg igen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 24. April, 2020 Liv skrev, for 57 minutter siden: Du kan heller ikke være sikker på at undgå smitte i Brugsen. Vi er alle potentielt smittebærere, så vi må opføre os så fornuftigt som muligt. At stikke tungen ind i munden på andre, virker på mig ikke som det mest oplagte. Bestemt ikke, og det er jo derfor vi skal holde afstand, nyse i ærmet og spritte hænder, forsøge at begrænse indkøb og vælge tidspunker hvor der ikke er overdrevet mange mennesker. Dette er grundlaget for, at smitten dels er under "kontrol". Vi skal heller ikke alle styrte ud på Islandsbrygge og samles i rigtig mange små grupper, kysse, kramme og ellers glemme stort set alle påbud og ansvisninger. Jeg er helt enig i, at noget er forbundet mere risiko end andet, men det er det store folkemasser adfærd der udgår det største fare for, at smitten eksplodere,. Jeg synes der helt ok at folk så gør sig en masse tanker omkring, at minimere risikoen ved købesex, men der er risiko, og der er der også selvom man ikke kysser. Men pointe og håb er blot, at folk kan gennemskue, at det er de store folkemængders adfærd der virkelig har betydning samt at man stadig overholder disse, selvom man lige har dyrket købesex. Så, jeg har bestemt intet imod at nogle i branchen tilbyder samme ydelser som før Corona krisen, eller indføre restriktioner. Den trafik der foregår i branchen er rimelig lille sammenlignet befolkningen samlede aktivitet, så igen igen når forlader frisøren, sandlægen, GP osv, så er bliver de tre basale krav blot endnu mere vigtige. i dag kom der så frem, at ret mange på plejehjem er blevet smittet. Hvorfor mon det, når man nu har gjort "alt" for at beskytte dem. Jeg gætter på, at det skyldes, at det er utopisk at tro, at man kan alle pleje ældre mennesker uden dels at komme tæt på og dels uden berøringer. Jeg kender faktisk flere der arbejder i ældreplejen, og det er faktisk min indtryk, at de tager situationen meget alvorligt og overholder alle anvisninger, men alligevel kan smitten komme ind og brede sig. Det var sådant set ikke min tanke at man skulle sammenligne smitterisiko imellem en klinik og et plejehjem. Det var blot for at påpege, at i de situationer hvor vi taler dels berøring og dels tæt kontakt, der kan smitten brede sig, og den gør det. Og, nej er bestemt ikke tilhænger af, at vi skal leve 100% isoleret indtil der måske engang kommer en vaccine, at viraen måske mutere til noget harmløst eller der kommer nye og mere effektive behandlingsmetoder. Så jeg har det faktisk helt ok med, at smitten måske vil stige lidt pga at de seneste åbninger, vi skal også have et liv. Men jeg har det knap så fint med, at mange nu måske har glemt de tre vigtigste ting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 24. April, 2020 Aros skrev, 1 time siden: Bliver man udsat for massiv smitte af corona-virussen fra en anden eller andre, er der en sandsynlig risiko for, at ens gener ved coronaen tilsvarende bliver det alvorligere. Det er der i hvert fald noget der tyder på. Omvendt er der også meget der tyder på, at det er ret komplekst når talen falder på den styrke man dels angribes med, og hvordan den smittedes immunforsvar klarer angrebet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 24. April, 2020 tiger skrev, den 23.4.2020 at 18:18: Lugt til den, og hvis den lugter af Corona så lad være at slikke den. Sværere er det ikke. Hvis den lugter af Corona, så stik en båd af lime eller citron i den. Det er den traditionelle måde at drikke en Corona på, oprindeligt for at holde fluer væk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg