Guest Nannas Hjørne Skrevet 24. April, 2020 Jeg har fået sådan en dårlig vane. Jeg bliver altid så begejstret når en gæst giver mig en facial, og jeg bare kan mærke, at den har han gået og sparet op til i dagevis, at jeg straks efter render ud til nærmeste spejl med min mobil og tager et billede. Det er først for nylig, at jeg fik tanken, at der sgu nok er nogen som har troet, at jeg var træls og lige benyttede tiden på toilettet til at svare næste gæst, så nu er jeg begyndt at spørge pænt, om de har noget imod, at jeg lige tager et billede. Vi har vel alle vores små særheder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yolsen 1 Skrevet 24. April, 2020 Må vi ikke se et par billeder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 24. April, 2020 yolsen skrev, Lige nu: Må vi ikke se et par billeder? Jeg er ret sikker på, at jeg ikke må dele billeder af mig selv i tråden, men der er et par stykker på min profil (; Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yolsen 1 Skrevet 24. April, 2020 Du er en flot kvinde, også med facial Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 24. April, 2020 yolsen skrev, Lige nu: Du er en flot kvinde, også med facial særligt med facials Og tusind tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 24. April, 2020 Lækre billeder. Og dejlig kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 313 Skrevet 24. April, 2020 Det næst må da være om du kunne få gæsten til at filme dig når du får en faciel. Selv følg med din mobil eller kamera. Tror faktisk der er mange der vil syns det ville være kinky. Og specielt hvis de så kan finde sig selv på din profil eller hjemmeside hvor de giver dig en faciel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 24. April, 2020 Randersmand skrev, Lige nu: Det næst må da være om du kunne få gæsten til at filme dig når du får en faciel. Selv følg med din mobil eller kamera. Tror faktisk der er mange der vil syns det ville være kinky. Og specielt hvis de så kan finde sig selv på din profil eller hjemmeside hvor de giver dig en faciel Har du prøvet at holde et kamera mens du fyrer en af og skal sigte? Det er multitasking på højt plan (; Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carnie 21 Skrevet 24. April, 2020 Hvor er du da en skøn kvinde Dejlige billeder. Jeg må en tur til det jyske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 24. April, 2020 (edited) Jeg synes, at du har en skøn prissætning af dit massage-tilbud: + 200 for samleje - 100 for handjob (se foto herunder) Der passer rigtig fint til Frenchlover’s smag. Jeg tror faktisk, at jeg napper to handjobs, når nu pungen alligevel er fremme Venligst French Redigeret 24. April, 2020 af frenchlover1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 24. April, 2020 Carnie skrev, 1 time siden: Hvor er du da en skøn kvinde Dejlige billeder. Jeg må en tur til det jyske. Tusind tak - ja, jeg når nok selv først på 'Danmarks turné' til sommer engang - nu hvor sommerferieplanerne næppe realiseres Men jyder har deres øjeblikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 24. April, 2020 frenchlover1 skrev, for 4 minutter siden: Jeg synes, at du har en skøn prissætning af dit massage-tilbud: +200 for samleje -100 for blowjob Der passer rigtig fint til Frenchlover’s smag . Tror faktisk at jeg napper to blowjob når nu pungen er fremme Venligst French Bortset lige fra, at det var -100 for handjob, ikke blowjob Blowjobs er standarden - for ellers skal jeg jo til at stoppe mig selv, og hvad er det nu for noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 24. April, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 5 minutter siden: Bortset lige fra, at det var -100 for handjob, ikke blowjob Blowjobs er standarden - for ellers skal jeg jo til at stoppe mig selv, og hvad er det nu for noget. Ahhhh, sådan her for 30 minutters massage: 800 med handjob 900 med blowjob 1.100 med samleje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 24. April, 2020 By George! I think he's got it! Ej, bare spøg. Jeg var for doven til at skrive det ud for hver tid Der har været en del som ikke helt fik fat i minus tingen -- men hvem skriver også minus noget ved deres tider nogensinde (udover undertegnede)? Det er fralæg i stedet for tillæg Men indtil videre er det alligevel kun 'standarden' som er blevet benyttet, yum! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 122 Skrevet 25. April, 2020 Whauu - du er godt nok en sød pige, desværre er Aalborg ikke lige om hjørnet for mig Det er ros herfra, der bliver længere og længere mellem dem jeg syntes om, og gerne vil ses med. Men du frister meget God weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donen 40 Skrevet 25. April, 2020 Jeg tænkte noget helt andet, da jeg så overskriften. Noget der kunne være en god forretningside, hvis det blev tilbudt @Nannas Hjørne Kunne jeg da godt være fristet til - både når jeg er tilbage på kontoret, men også her i Corona tiderne fra hjemmearbejdspladsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 25. April, 2020 Som jeg bemærkede på din profil har du denne tekst i bunden er det ikke smartere at den var øverst eller er jeg helt galt på den @Nannas Hjørne????? COVID-19 NOTITS Jeg har valgt at åbne, velvidende at det er begrænset hvilke forholdsregler vi kan tage i dette erhverv, fordi jeg mener, at vi hører ind under de liberale erhverv regeringen har tilladt at åbne igen, skulle vi få besked om andet, lukker jeg igen. Mine Forholdsregler: *Jeg tager IKKE almindelige blowjob- eller 15 minutters aftaler. Hvis du vil mødes til et blowjob, er det under forudsætning af, at du bærer mundbind og handsker under dit besøg (som nok skal være til rådighed). Dette er for at minimere antallet af besøgende. Jeg tilbyder stadig kys mm., men jeg har mundbind og handsker med til dem som foretrækker det. Derudover desinficerer jeg håndtag, overflader og andet som bliver berørt før og efter de enkelte besøg, skifter lagener og håndklæder, spritter hænder, og sørger selvfølgelig (som altid) for at min personlige hygiejne er i top. Alle gæster kommer til at spritte hænder når de kommer ind, og jeg forventer, at alle med forkølelses- eller deciderede corona symptomer holder sig hjemme. Dukker nogen op og nyser og hoster bliver de pænt sendt hjem igen. Den vigtigste forholdsregel jeg tager er, at jeg ikke selv mødes med nogen af de sårbare, jeg har i min omgangskreds i 14 dage efter jeg har arbejdet. Det samme vil jeg opfordre mine gæster til, samt at overveje din egen risikoprofil og dine kæres risikoprofiler inden du besøger mig, og kun komme hvis du vurderer, at det er forsvarligt, selv hvis uheldet skulle være ude og vi blev smittet. Ellers glæder jeg mig bare til at se jer! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 25. April, 2020 Donen skrev, for 6 minutter siden: Jeg tænkte noget helt andet, da jeg så overskriften. Noget der kunne være en god forretningside, hvis det blev tilbudt @Nannas Hjørne Kunne jeg da godt være fristet til - både når jeg er tilbage på kontoret, men også her i Corona tiderne fra hjemmearbejdspladsen. Ja, kunne det ikke være fedt lige at have en pige siddende klar under bordet når det var tid til en facial? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 25. April, 2020 BlackMagic2020 skrev, for 2 minutter siden: Som jeg bemærkede på din profil har du denne tekst i bunden er det ikke smartere at den var øverst eller er jeg helt galt på den @Nannas Hjørne????? COVID-19 NOTITS Jeg har valgt at åbne, velvidende at det er begrænset hvilke forholdsregler vi kan tage i dette erhverv, fordi jeg mener, at vi hører ind under de liberale erhverv regeringen har tilladt at åbne igen, skulle vi få besked om andet, lukker jeg igen. Mine Forholdsregler: *Jeg tager IKKE almindelige blowjob- eller 15 minutters aftaler. Hvis du vil mødes til et blowjob, er det under forudsætning af, at du bærer mundbind og handsker under dit besøg (som nok skal være til rådighed). Dette er for at minimere antallet af besøgende. Jeg tilbyder stadig kys mm., men jeg har mundbind og handsker med til dem som foretrækker det. Derudover desinficerer jeg håndtag, overflader og andet som bliver berørt før og efter de enkelte besøg, skifter lagener og håndklæder, spritter hænder, og sørger selvfølgelig (som altid) for at min personlige hygiejne er i top. Alle gæster kommer til at spritte hænder når de kommer ind, og jeg forventer, at alle med forkølelses- eller deciderede corona symptomer holder sig hjemme. Dukker nogen op og nyser og hoster bliver de pænt sendt hjem igen. Den vigtigste forholdsregel jeg tager er, at jeg ikke selv mødes med nogen af de sårbare, jeg har i min omgangskreds i 14 dage efter jeg har arbejdet. Det samme vil jeg opfordre mine gæster til, samt at overveje din egen risikoprofil og dine kæres risikoprofiler inden du besøger mig, og kun komme hvis du vurderer, at det er forsvarligt, selv hvis uheldet skulle være ude og vi blev smittet. Ellers glæder jeg mig bare til at se jer! Hvis jeg har den øverst, er jeg bange for at folk ser det og tror jeg har helt lukket uden overhovedet at begive sig igennem teksten. Der står aller øverst i min annonce at jeg har en covid-notits i bunden, og midtvejs står det igen, så må folk vel efterhånden bemærke den, det er jo voksne mennesker vi har med at gøre. Der er i hvert fald flere af mine gæster som har forholdt sig til den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 25. April, 2020 Aaaamen altså @Nannas Hjørne... FUUUUUUUUCK et lækkert harness du har på på dit profil billede.. Jeg er solgt.. Du har SÅ MEGET grund til at ta på dk turné.. Så kom du BAAAAARE til staden.. Så ska vi ta os godt a dig.. Så meget at jyderne ikke får dig tilbage igen.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 25. April, 2020 Varmemester skrev, for 50 minutter siden: Aaaamen altså @Nannas Hjørne... FUUUUUUUUCK et lækkert harness du har på på dit profil billede.. Jeg er solgt.. Du har SÅ MEGET grund til at ta på dk turné.. Så kom du BAAAAARE til staden.. Så ska vi ta os godt a dig.. Så meget at jyderne ikke får dig tilbage igen.. Tusind tak, det er også et af mine ynglings sæt - med masser af fæste-punkter, hvis man skulle have lyst til lidt light bondage Det vil jeg da stærkt overveje med udsigt til sådan en fin velkomst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 25. April, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 3 minutter siden: Tusind tak, det er også et af mine ynglings sæt - med masser af fæste-punkter, hvis man skulle have lyst til lidt light bondage Det vil jeg da stærkt overveje med udsigt til sådan en fin velkomst Hvis du har det på og en gennemsigtig regnfrakke.. Så har jeg det her på.. Og så tager du med til ManiFest med mig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 25. April, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 23 timer siden: Jeg er ret sikker på, at jeg ikke må dele billeder af mig selv i tråden, men der er et par stykker på min profil (; Så fik jeg da lige kigget på din annonce. Hold nu kæft nogen lækre billeder. Glad for at du ved hvad du kan lide og forstår at få det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 25. April, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 23 timer siden: Jeg har fået sådan en dårlig vane. Jeg bliver altid så begejstret når en gæst giver mig en facial, og jeg bare kan mærke, at den har han gået og sparet op til i dagevis, at jeg straks efter render ud til nærmeste spejl med min mobil og tager et billede. Det er først for nylig, at jeg fik tanken, at der sgu nok er nogen som har troet, at jeg var træls og lige benyttede tiden på toilettet til at svare næste gæst, så nu er jeg begyndt at spørge pænt, om de har noget imod, at jeg lige tager et billede. Vi har vel alle vores små særheder Hvordan har du det med flere facials? Ville du synes det var frækt at være midtpunkt i blowbang eller bukkake? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 25. April, 2020 Jeg var forbi @Nannas Hjørneden anden dag, og det var vildt godt. Absolut ikke sidste gang jeg besøger hende. Fantastisk anal og så kan hun nogle tricks det fik mig helt op at ringe. Hun bare super sød og naturlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg