Hop til indhold
Guest Nannas Hjørne

Facials i arbejdstiden

Recommended Posts

Guest Nannas Hjørne
norbert skrev, for 12 timer siden:

Whauu - du er godt nok en sød pige, desværre er Aalborg ikke lige om hjørnet for mig :-)

Det er ros herfra, der bliver længere og længere mellem dem jeg syntes om, og gerne vil ses med. Men du frister meget :-)

God weekend

Jeg missede lige dit svar i første omgang, men ville bare sige tak! Aalborg er desværre ikke om hjørnet for de fleste - men ellers en dejlig by - men indtil du lige skulle befinde dig i nærheden så frister jeg gerne på livet løs ;) 

Og dejlig weekend til dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Varmemester skrev, for 10 timer siden:

Hvis du har det på og en gennemsigtig regnfrakke.. Så har jeg det her på.. 

Screenshot_20200423_210006.thumb.jpg.bd0e0298cab20c795e17c763f6cceffa.jpg

Og så tager du med til ManiFest med mig.. ;)

jeg var faktisk lige ved at overveje Manifest for første gang og så........ corona :wacko: Men det kommer jo nok tilbage engang!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Lauersen skrev, for 3 timer siden:

Så fik jeg da lige kigget på din annonce. Hold nu kæft nogen lækre billeder. Glad for at du ved hvad du kan lide og forstår at få det.

Det er jo hele tricket her. Jeg har afgjort lagt mærke til, at jeg er meget bedre til at gøre de ting, jeg kan lide - så dem gør jeg da bare! Det har det med at ende i en skøn oplevelse både for mig og dem jeg er sammen med, når det er mit motto. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Don T skrev, for 3 timer siden:

Hvordan har du det med flere facials? Ville du synes det var frækt at være midtpunkt i blowbang eller bukkake?

Det kan du tro jeg ville - indtil videre er jeg dog ikke nået videre end almindelige gangbangs hvor folket må komme når og hvor (inden for sikkerheds parametrenes grænser) de vil. Men en eller anden gang skal jeg have afprøvet et bukkake setup <3 

Redigeret af Nannas Hjørne
stavede bukkake forkert, haha!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

Jeg var forbi @Nannas Hjørneden anden dag, og det var vildt godt. Absolut ikke sidste gang jeg besøger hende. Fantastisk anal og så kan hun nogle tricks det fik mig helt op at ringe. 

Hun bare super sød og naturlig. 

Nu kan jeg ikke lade være med at spekulere over, hvilke af mine tricks det var, som lige ramte plet da vi legede - men det vil jeg bide mærke i næste gang :ph34r: . Jeg blev vidst lidt for opslugt til at detaljer under vores absolut skønne leg. Tusind tak for de pæne ord, det var virkelig et skønt første møde - som kunne mærkes efter, du ved nok hvor <3 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Todd skrev, for 7 minutter siden:

Nannas hjørne er bare en sød og naturlig pige,at være samme med. Så håber på nogle flere besøg

Så længe du har lyst til at se mig, vil jeg nyde vores intime stunder sammen. Mere behøver jeg vist ikke dele med resten af verden, men tak for sidst og din søde bemærkning. Det var dejligt at se - og mærke - dig igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden:

jeg var faktisk lige ved at overveje Manifest for første gang og så........ corona :wacko: Men det kommer jo nok tilbage engang!

Ja præcis, corona lockdown pis.. :wacko: Men der kommer jo et nu her.. Mener det er sidst i maj.. Skal lige ha tjekket datoen igen.. Ku være fedt hvis du kom.. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden:

Det er jo hele tricket her. Jeg har afgjort lagt mærke til, at jeg er meget bedre til at gøre de ting, jeg kan lide - så dem gør jeg da bare! Det har det med at ende i en skøn oplevelse både for mig og dem jeg er sammen med, når det er mit motto. 

Citeret fra annoncetekst: Hvis du kommer til mig vil du hurtigt mærke at din og min nydelse hænger sammen og jo bedre det er for dig, desto mere opslugt bliver jeg selv - hvilket sikkert er hvorfor det giver mig enorm tilfredsstillelse at sutte pik.

Lige præcis det. Tænde på at tænde. Det er det sex kan. Det er bare det jeg er fuldstændig syg med når det sker. Du fik virkelig sat ord på hvorfor jeg er syg med at slikke fisse og give sorte kys (ok, der er også smagen og duften og følelsen i tungen). Det er nok det der gjorde forskellen på de virkeligt gode besøg jeg har været på, og dem der har været "nå ja, ok".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Varmemester skrev, for 9 timer siden:

Ja præcis, corona lockdown pis.. :wacko: Men der kommer jo et nu her.. Mener det er sidst i maj.. Skal lige ha tjekket datoen igen.. Ku være fedt hvis du kom.. ;)

Du er vist den optimistiske type ^_^ men ja, lad os da krydse fingre!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 1 minut siden:

Du er vist den optimistiske type ^_^ men ja, lad os da krydse fingre!

Jamen hvis det passer med de rygter man høre.. Så vil Mette-mor jo åbne op for at vi kan forsamles op til 500 fra den 10 maj.. Så derfor min optimisme.. 

Ja lad os krydse fingre. Og DU krydser kun fingre, ikke benene.. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Lauersen skrev, for 8 timer siden:

Citeret fra annoncetekst: Hvis du kommer til mig vil du hurtigt mærke at din og min nydelse hænger sammen og jo bedre det er for dig, desto mere opslugt bliver jeg selv - hvilket sikkert er hvorfor det giver mig enorm tilfredsstillelse at sutte pik.

Lige præcis det. Tænde på at tænde. Det er det sex kan. Det er bare det jeg er fuldstændig syg med når det sker. Du fik virkelig sat ord på hvorfor jeg er syg med at slikke fisse og give sorte kys (ok, der er også smagen og duften og følelsen i tungen). Det er nok det der gjorde forskellen på de virkeligt gode besøg jeg har været på, og dem der har været "nå ja, ok".

Der er intet bedre end at mærke den anden part blive helt væk i det man gør ved dem - og jeg tror da også helt sikkert, at det er de glædespiger, som har det sådan, som har det absolut sjovest på jobbet, og det er jo i sig selv med til at gøre besøget dejligt.
Jeg startede selv ud med, at det handlede mere om, hvad jobbet gjorde for mig (det startede som en udlånsleg mellem mig og min daværende partner), og det var sjovt på en helt anden måde, men i løbet af de sidste par år har det transformeret sig til, at det der virkelig gør mig glad for mit job, er det jeg kan give mine gæster. Det synes jeg giver noget på et dybere plan (uden at ville lyde for dybsindig omkring det). 

Og så er det jo fantastisk når man støder på en gæst som har det på samme måde, så kan man bruge tiden på at glæde hinanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

@Varmemester Fingrene krydsede, benene spredte og munden åben :P

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...