HG Wells 396 Skrevet 24. April, 2020 Hey you guys (m/k) Er der et godt bollemotel/hotel i Aalborg området? Jeg har en fræk affære med en kvinde deroppe, men hun har nogle gange sin roomie hjemme... så et alternativ ville være godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. April, 2020 Alle hotel værelser er gode til en fræk affære. Hvilken type af hotel leder du efter? Pris, service, beliggenhed ect? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 25. April, 2020 Shell motel Støvring 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Charlie35 Skrevet 25. April, 2020 https://aalborg-hotel-apartments.dk/ Kan anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 891 Skrevet 25. April, 2020 Motel Europa 625kr incl morgenmad - dette ligger dog lidt udenfor Aalborg, meget diskret - og efter den frække leg, koster dagensmiddag 75 kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Niceboner Skrevet 25. April, 2020 Kan også anbefale Motel Europa Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 396 Skrevet 25. April, 2020 Nemtøs skrev, for 7 timer siden: Alle hotel værelser er gode til en fræk affære. Hvilken type af hotel leder du efter? Pris, service, beliggenhed ect? Jeg er primært ude efter diskretion, gerne billigt, og da jeg har bil er beliggenheden ikke så vigtig så længe det ikke er alt for langt fra Aalborg. De anbefalende steder lyder super spændende, dem kaster jeg mig fluks over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 25. April, 2020 HG Wells skrev, for 8 minutter siden: Jeg er primært ude efter diskretion, gerne billigt, og da jeg har bil er beliggenheden ikke så vigtig så længe det ikke er alt for langt fra Aalborg. De anbefalende steder lyder super spændende, dem kaster jeg mig fluks over. Hvis du går efter et diskret sted, ville jeg styre pænt udenom motellet i støvring og motel Europa. Der er alt for mange gp'er som bruger disse 2 steder. Hvis jeg var jer, ville jeg lave en søgning på hotels. eller booking. og finde et fint billigt hotel. God fornøjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Niceboner Skrevet 25. April, 2020 Du kan roligt vælge Motel Europa. Det med, at der er mange GP'er er noget vrøvl. De bruger motellet i Støvring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 25. April, 2020 Har du tjekket AirBnB. Der er meget at vælge mellem til priser fra 2-300. Tjek HER Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 25. April, 2020 Er der andre steder i kan anbefale? Skulle have mødtes med en i dag, hun sendte et link men linket virker ikke og har spurgt hvad stedet hedder men hun svare ikke nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Niceboner Skrevet 25. April, 2020 Peter26 skrev, for 3 timer siden: Er der andre steder i kan anbefale? Skulle have mødtes med en i dag, hun sendte et link men linket virker ikke og har spurgt hvad stedet hedder men hun svare ikke nu. https://gavlhuset.dk/motel Kan også varmt anbefales, men det ligger ca 40 km syd for Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 25. April, 2020 Er der ikke nogle af de her selvbetjeningshoteller i Nordjylland? Dem, hvor man får adgang til værelset med en dørkode. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 354 Skrevet 25. April, 2020 allo-allo skrev, for 7 timer siden: Har du tjekket AirBnB. Der er meget at vælge mellem til priser fra 2-300. Tjek HER <tin foil hat> Husk historik på AirBnB konto. Sjovt når konen ser det når familieturen skal planlægges... </tin foil hat> Skjold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 25. April, 2020 Nemtøs skrev, for 19 timer siden: Alle hotel værelser er gode til en fræk affære. Hvilken type af hotel leder du efter? Pris, service, beliggenhed ect? Can Inn’s værelset er måske ikke de bedste... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 25. April, 2020 TordenSkjold skrev, for 2 timer siden: <tin foil hat> Husk historik på AirBnB konto. Sjovt når konen ser det når familieturen skal planlægges... </tin foil hat> Skjold. Man kan vel have flere konti? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 25. April, 2020 Liderbukken skrev, for 7 timer siden: Er der ikke nogle af de her selvbetjeningshoteller i Nordjylland? Dem, hvor man får adgang til værelset med en dørkode. Jeg er lige kommet hjem fra sådan et, eller det var ikke hotel men i en stor lejlighed var der 3 værelser med dørkode til at tage nøglen og komme ind i lejligheden og det værelse man nu har bestilt. Fik dejligt knald med hende Aalborg City Rooms hedder det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg