Jinxed 4 Skrevet 26. April, 2020 Hey boys. Nice med lidt review af de annoncerede piger som lover guld og grønne skove med deres billeder og tekst. Jeg tager tingene med et gran salt selvfølgelig. Jeg har været lurker I mange år, haft tankerne, tænkt på at knalde et af de utallige flotte pigebørn som billederne viser som relgt. Efter mange tilløb og lige ved og næsten oplevelser men det har endt ingenting. Men nu skal det være, jeg har pengene, mit forhold til børnenes mor er ikke eksisterende.. Jeg er drøn liderlig efter at prøve den her fantasi ud i virkeligheden. I aften var det tæt på. Ud af alle annoncer på AL.dk så har jeg set mig fast på den her smukke pige Sonia/Rania/. Efter at have læst et par indlæg kan jeg jo bekræfte at pigen er ægte som sådan, at hun er flot og den som er på billederne. Men hun er mentalt fraværende og ikke til stede går igen i alle indlæg. Det irriterer mig, for hendes udseende tiltaler mig virkeligt. Men jeg har brug for øjenkontakt og en intim oplevelse uanset om den er faket. Er der en af jer gode gutter herinde som har en anbefaling på en som er værd at bruge sine penge på som første gang prøvende. Som kan give mig en oplevelse seksuelt som jeg har gravet så længe. Påforhånd tak hvis nogen er så flink at komme med en anbefaling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 127 Skrevet 26. April, 2020 (edited) Trine Tease er den første jeg lige kommer på... Nemtøs og et par af de andre piger der også er aktive herinde er jeg sikker på også vil være oplagte muligheder... Skal det være en pige her i dK? ellers er der også nogle muligheder i Tyskland, når grænsen igen bliver åbnet... Redigeret 26. April, 2020 af Zieram Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jinxed 4 Skrevet 26. April, 2020 Tak for svaret! Jeg synes lidt det navn går igen når man tjekker lidt tråde ud. Det er vist en jeg skulle overveje som en mulighed, hun lyder som et ret nice knald Men ja det skal være i min egen omegn, Østjylland helst. Hvis man blir hooked etter en god første oplevelse så tænker jeg at man nu nok godt kunne køre lidt efter det hvis det er det vædspan widget Tak for svaret! Jeg synes lidt det navn går igen når man tjekker lidt tråde ud. Det er vist en jeg skulle overveje som en mulighed, hun lyder som et ret nice knald Men ja det skal være i min egen omegn, Østjylland helst. Hvis man blir hooked etter en god første oplevelse så tænker jeg at man nu nok godt kunne køre lidt efter det hvis det er det vædspan widget Zieram skrev, for 35 minutter siden: Trine Tease er den første jeg lige kommer på... Nemtøs og et par af de andre piger der også er aktive herinde er jeg sikker på også vil være oplagte muligheder... Skal det være en pige her i dK? ellers er der også nogle muligheder i Tyskland, når grænsen igen bliver åbnet... Tak for svaret! Jeg synes lidt det navn går igen når man tjekker lidt tråde ud. Det er vist en jeg skulle overveje som en mulighed, hun lyder som et ret nice knald Men ja det skal være i min egen omegn, Østjylland helst. Hvis man blir hooked etter en god første oplevelse så tænker jeg at man nu nok godt kunne køre lidt efter det hvis det er det vædspan widget Citat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrJolly 155 Skrevet 26. April, 2020 Amy er en dejlig pige og hun er i Århus for tiden. https://annoncelight.dk/showad/215033 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 26. April, 2020 DinaG er meget tæt på at være som at elske med sin kone/kæreste der er fuld øjenkontakt hele vejen igennem. https://annoncelight.dk/showad/272128 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18113 Skrevet 26. April, 2020 Jeg ved åbenbart for lidt om de danske fodboldhold.. Jeg tænkte "uhhh fodbold ben" da jeg læste overskriften.. Vær så artig.. Et personligt blondine moment i kan morer jer over.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 26. April, 2020 JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: Jeg ved åbenbart for lidt om de danske fodboldhold.. Jeg tænkte "uhhh fodbold ben" da jeg læste overskriften.. Fodboldben som tilhører en berømt spiller fra den kendte klub Aarhus V. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18113 Skrevet 26. April, 2020 anon skrev, for 25 minutter siden: Fodboldben som tilhører en berømt spiller fra den kendte klub Aarhus V. Som sagt så var det et total blondine moment.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1032 Skrevet 26. April, 2020 anon skrev, for 7 timer siden: Fodboldben som tilhører en berømt spiller fra den kendte klub Aarhus V. Det må være Lars Bastrup fra IHF, der har vist ikke været andre berømte spillere fra det vestlige Aarhus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 26. April, 2020 JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden: Som sagt så var det et total blondine moment.. Jeg forsøgte bare at køre videre ad den blonde vej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Token Skrevet 26. April, 2020 Jinxed skrev, for 15 timer siden: Tak for svaret! Jeg synes lidt det navn går igen når man tjekker lidt tråde ud. Det er vist en jeg skulle overveje som en mulighed, hun lyder som et ret nice knald Men ja det skal være i min egen omegn, Østjylland helst. Hvis man blir hooked etter en god første oplevelse så tænker jeg at man nu nok godt kunne køre lidt efter det hvis det er det vædspan widget Tak for svaret! Jeg synes lidt det navn går igen når man tjekker lidt tråde ud. Det er vist en jeg skulle overveje som en mulighed, hun lyder som et ret nice knald Men ja det skal være i min egen omegn, Østjylland helst. Hvis man blir hooked etter en god første oplevelse så tænker jeg at man nu nok godt kunne køre lidt efter det hvis det er det vædspan widget Tak for svaret! Jeg synes lidt det navn går igen når man tjekker lidt tråde ud. Det er vist en jeg skulle overveje som en mulighed, hun lyder som et ret nice knald Men ja det skal være i min egen omegn, Østjylland helst. Hvis man blir hooked etter en god første oplevelse så tænker jeg at man nu nok godt kunne køre lidt efter det hvis det er det vædspan widget Mit forslag vil være søde danske Sandra Sommer link: https://www.vojensdream.dk/sandra-sommer Hun holder pt Coronafri, men hun er helt sikkert værd og vente på. Du finder hende normalt i Vojens, Haderup og Hobro/Støvring og af og til i Ålborg og Ans ved Silkeborg. Under normale omstændigheder er hendes vagtplan opdateret næsten dagligt på link: https://annoncelight.dk/showad/197374 Det betyder selvfølgelig en lille køretur, men det vil du helt sikkert ikke fortryde. Der ligger flere anmeldelser af Sandra herinde, som alle omtaler hende positivt. Held og lykke og vi ser frem til en anmeldelse!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridefyr 104 Skrevet 27. April, 2020 Eller Rikke Solskin - hun er i Bording, eller kan komme på besøg hjemme hos dig selv..... https://annoncelight.dk/profile/Rikke-28 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jinxed 4 Skrevet 27. April, 2020 Mange tak for de mange forskellige anbefalinger, både postet her og privat folkens. Det sætter jeg virkelig stor pris når man som jeg er en total rookie I det her game. Men man ska' jo starte et sted som man siger. /jinx. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Token Skrevet 9. Juni, 2020 Jinxed skrev, den 27.4.2020 at 18:45: Mange tak for de mange forskellige anbefalinger, både postet her og privat folkens. Det sætter jeg virkelig stor pris når man som jeg er en total rookie I det her game. Men man ska' jo starte et sted som man siger. /jinx. Fik du prøvet nogle af forslagene ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jinxed 4 Skrevet 16. Juni, 2020 Token skrev, den 9.6.2020 at 09:19: Fik du prøvet nogle af forslagene ?? Yes, det gjorde jeg makker. Dog ikk en af de tøser som er nævnt i tråden. Men fra forslag som henvendte sig med personlige beskeder med forsalg til mig. Jeg prøvede først en anbefaling men fandt ikke det som beskrevet, jeg prøvede så en anden, og der har jeg været 5 gange nu. Omkring Trøjborg området, virkelig en vanedannende ung pige. Jeg spørger tit mig selv, er det normalt at blive 'forelsket' I en arbejdende pige? Tager mig selv i at blive jaloux nærmest, haha. Kan umuligt være sundt. Men fuck altså, købt eller ej, hun rocker min verden hver gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Some1 182 Skrevet 16. Juni, 2020 Jinxed skrev, for 7 minutter siden: Yes, det gjorde jeg makker. Dog ikk en af de tøser som er nævnt i tråden. Men fra forslag som henvendte sig med personlige beskeder med forsalg til mig. Jeg prøvede først en anbefaling men fandt ikke det som beskrevet, jeg prøvede så en anden, og der har jeg været 5 gange nu. Omkring Trøjborg området, virkelig en vanedannende ung pige. Jeg spørger tit mig selv, er det normalt at blive 'forelsket' I en arbejdende pige? Tager mig selv i at blive jaloux nærmest, haha. Kan umuligt være sundt. Men fuck altså, købt eller ej, hun rocker min verden hver gang. Vi ser frem til at læse din anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jinxed 4 Skrevet 16. Juni, 2020 Jamen det vil jeg glædeligt gøre hvis det kunne interessere dig, tænker du kun kan tale for dig selv men hvis nogen vil høre vil jeg da gerne ud med min oplevelse, også selv hvis du er den eneste som klar på at høre den, brotha. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg